Olen kohta 47v nainen
Ja haluaisin seksiä joka ikinen päivä, vaikka monta kertaa päivässä. Muutaman vuoden nuorempi mieheni haluaa seksiä maksimissaan kerran viikossa. Tästä tulee riitaa. Kuitenkin muut asiat niin, ettei voida erota. Kysyn siis koska meidän naisten seksihalut loppuvat?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Nauti itsestäsi, olet ihana! Olen samassa tilanteessa himojen ja iän suhteen, tosin mies vanhempi. Ei sinun tarvitse muuttua. Anna seksuaalisuutesi olla sellainen kuin se on. Lisää omaa sooloseksiä. Sitäkin voi kehittää ja lisätä sen tuomaa nautintoa. Keskityt nyt oman tyydytyksen lisäämiseen ja mielikuvituksenkin kutitteluun. Ehkäpä energiaa siirtyy pian miehellesikin. Jutelkaa asioista. Jokaisella on oikeus omaan seksuaalisuuteensa! (Tämähän nyt tarkoittaa samalla, että toisen seksuaalisuutta ei saa loukata.)
Nauti elämästä! Varmaahan se on, ettei tätä loputtomiin jatku... Ihana ikä olla näin täynnä seksuaalista energiaa.
Harrastan masturbointia usein. Kuitenkin koen tämän iän kamalana, näiden suurien halujen vuoksi. Olen kiukkuinen todella usein, koska en saa oikeaa seksiä. Minulla ei masturbointi kiukkuisuutta vähennä. Yritän ymmärtää miestäni, mutta en vaan oikein pysty ymmärtämään. Loppuisipa haluni kokonaan. Miestäni se ei varmaan haittaisi, koska hän kokee seksin pakkona. Laskee että sitä on kerran viikossa ja jos joskus on useammin, niin sanoo päivät, kuin apteekin hyllyltä. Hän kokee seksin työläänä ja pakkona mutta ei häntä saa lääkäriin, parisuhdeterapiaan tms ei edes mittauttamaan testosteroni arvoja. Ap
Onko seksissä se läheisyys vai penetraatio se mitä enemmän haluat, joka on parempaa kuin sooloseksissä? Jos penetraatio, entäs semmoinen pulsaattorivibraattori? Oiskohan hyvä.
Itse en ole penetraatiohakuinen, sikäli helpompi. Mulla ei yksi oma orkku poista haluja, pitää saada useampi. Se ei onnistu usein. Vain vapaina arkipäivinä on aikaa uuvuttaa itsensä. Olen tottunut tähän tasaiseen jatkuvaan panetukseen. Kehon orja. Joka päivä yritän saada kyllä vähintään yhden orkun, että kireys pysyy jollakin tavalla hallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko seksissä se läheisyys vai penetraatio se mitä enemmän haluat, joka on parempaa kuin sooloseksissä? Jos penetraatio, entäs semmoinen pulsaattorivibraattori? Oiskohan hyvä.
Itse en ole penetraatiohakuinen, sikäli helpompi. Mulla ei yksi oma orkku poista haluja, pitää saada useampi. Se ei onnistu usein. Vain vapaina arkipäivinä on aikaa uuvuttaa itsensä. Olen tottunut tähän tasaiseen jatkuvaan panetukseen. Kehon orja. Joka päivä yritän saada kyllä vähintään yhden orkun, että kireys pysyy jollakin tavalla hallinnassa.
Molemmat asiat olisivat tärkeitä. Mies ei osoita ikinä muuten hellyyttä mitenkään kuin seksin aikana. Kaipaan sekä seksiä että hellyyttä, mutta tilanne ei miehelle puhumalla koskaan miksikään muutu. Ap
Naisten seksihalut lisääntyy tasaisesti jonnekin 65v ikään saakka.
Vierailija kirjoitti:
Naisten seksihalut lisääntyy tasaisesti jonnekin 65v ikään saakka.
Ei kai? Kuvittelin, että ne joskus 50v vähenisi. Ap
No täällä on nainen 52 v. Ja kyllä tekee mieli melkein päivittäin.
Eikös naisella nimenomaan seksihalut kasva aikalailla yleensä tuossa 40v tietämillä suurelta osin siksi että elimistö alkaa vaihtaa hormonien keskimääräisiä tasoja. Toinen syy on "aikuistuminen" siihen että ne omat halut, salaisimmatkin, on ihan OK ja niitä saa ja voi toteuttaa.
Itse tykkään penetraatiosta isolla lelulla. Tässä ei ole sijaa miehelleni. Se autuas venytyksen ja paineen tunne. Oma kivaa on vähintään kerran päivässä. Toivottavasti tämä ei lopu ikinä.
N65
Täällä mies 54 v ja seksi maittaisi aamuin illoin. Välillä voi olla päivä kaksi väliä jos on stressiä. Kaksi suhdetta on kariutunut erilaisiin libidoihin, kun toinen pihtari alkaa ärsyttää ja halu kompromisseihin katoaa siinä samalla. On helpompi olla sinkkuna vaikka ilman kuin kärvistellä haluissaan.
Ikäisesi vaimoni haluaa myös aiempaa useammin seksiä, tosin toivoisin vielä enemmän. Muutama kerta viikossa on kuitenkin hyvä. Orkkuja saa useamman kerrallaan ja melko helposti aiempaan verraten. Tilanne on pikein hyvä.
Kokeile hääkakkua. Siihen ne halut yleensä loppuu.
Riidellä asiasta ei ainakaan kannata yhtään. Kumpikaan kun ei voi mitään omalle libidolleen joten olet aivan syyttä vihainen miehellesi.
Tuosta on aika vaikea siirtyä rakentavaan ja toista ymmärtävään keskusteluun toista syyttämättä, mutta ainahan voit kokeilla onnistutko muuttamaan asennettasi kiukusta pois. Itse asia ei tosiaan välttämättä puhumalla muutu, mutta asian käsittely fiksusti auttaa teidän parisuhdetta muuten.
Ehkä kannattaisi odottaa, että mies tekee aloitteen, jotta hän pääsisi pois pakkopulla-ajattelusta. Ja onko mitään mitä sinä voisit tehdä jotta seksi olisi kiinnostavampaa. Se auttaa usein kummasti, että kumppani saa olla joskus vain saamapuolella.
Ketään tarvitse parisuhdeterapiaan tai testotestauksiin ehdottaa jos seksi kiinnostaa edes noin joka toinen viikko jossain muodossa. Miehesi on ihan tavallinen eli normaali ja kenties mennyt maku seksistä sun kanssa. Jos ei ole hellyyttäkään tosiaan, niin voi olla huonossa kunnossa koko suhde ja mieskin siinä vain käytännönsyistä.
Onnistuisiko kokeilla seuraavaa: Mies halii sinua, samalla kun itse masturboit tai esiinnyt miehelle?
Nauti itsestäsi, olet ihana! Olen samassa tilanteessa himojen ja iän suhteen, tosin mies vanhempi. Ei sinun tarvitse muuttua. Anna seksuaalisuutesi olla sellainen kuin se on. Lisää omaa sooloseksiä. Sitäkin voi kehittää ja lisätä sen tuomaa nautintoa. Keskityt nyt oman tyydytyksen lisäämiseen ja mielikuvituksenkin kutitteluun. Ehkäpä energiaa siirtyy pian miehellesikin. Jutelkaa asioista. Jokaisella on oikeus omaan seksuaalisuuteensa! (Tämähän nyt tarkoittaa samalla, että toisen seksuaalisuutta ei saa loukata.)
Nauti elämästä! Varmaahan se on, ettei tätä loputtomiin jatku... Ihana ikä olla näin täynnä seksuaalista energiaa.