Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Robert Heleniuksen fyysinen olemus muuttunut täysin?

Vierailija
08.03.2020 |

On varmaan saanut paremmat aineet käyttöön? Rasvaprosentti tippunut ihan älyttömästi. Käsivarsiin tullut lihasvoimaa todella paljon.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mies on oppinut treenaamaan tehokkaammin. Tai molempia, kuka sen tietää. Ehkä Robert, Robertin valmentaja ja mahdollisesti talonmies.

Vierailija
2/12 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova jätkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten mies on oppinut treenaamaan tehokkaammin. Tai molempia, kuka sen tietää. Ehkä Robert, Robertin valmentaja ja mahdollisesti talonmies.

Vuosikausia sitten oli jo ammattilaistallissa Saksassa. Eiköhän se ole tiennyt sinänsä miten treenataan. Ottanut parempia aineita ihan varmasti.

Vierailija
4/12 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi sun mielestä jossain kovassa kunnossa kun mulla on parempi kroppa 3v aikana kotona treenamalla vapailla painoilla? Minä en ole kuitenkaan ammatti urheilija.

Vierailija
5/12 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi sun mielestä jossain kovassa kunnossa kun mulla on parempi kroppa 3v aikana kotona treenamalla vapailla painoilla? Minä en ole kuitenkaan ammatti urheilija.

Joudutko kotona punttia nostaessasi suojaamaan itseäsi raskaan sarjan nyrkkeilijän lyönneiltä?

Vierailija
6/12 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Robbe alkoi yhdessä vaiheessa syömään niin kuin oikea urheilija. Ennen se veti pizzaa ja muuta roskaa ja se näkyi kyllä sekä harjoittelussa että kropassa.

Vierailija
7/12 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi treenata yhdyssanoja kroppasi lisäksi.

Vierailija
8/12 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudutko kotona punttia nostaessasi suojaamaan itseäsi raskaan sarjan nyrkkeilijän lyönneiltä?

En, mutta puhe oli nyt fysiikasta kun puhuit aineiden käytöstä. Luulisi että ammattilaistreenillä ja aineilla keho olisi vähän eri näköinen. Huomaa miten pihalla moni on mitä voi saada aikaan ihan naturalina jos tuollainen kroppa aiheuttaa kyselyä aineiden käytöstä.

Vierailija
9/12 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on vaan vähentänyt kaljan juomista?

Vierailija
10/12 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama heppuhan tuo oli, rasvakerroin vain vähemmän kuin aiemmin. Lenkillä käynyt ja lihakset näkyy siten paremmin. Vielä vähän ruuvia kiristää niin tiedä mitä sattuu. Toivottavasti jatkaa kehitystä.

Vierailija
11/12 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, mutta puhe oli nyt fysiikasta kun puhuit aineiden käytöstä. Luulisi että ammattilaistreenillä ja aineilla keho olisi vähän eri näköinen. Huomaa miten pihalla moni on mitä voi saada aikaan ihan naturalina jos tuollainen kroppa aiheuttaa kyselyä aineiden käytöstä.

Robertin harjoittelussa kehon ulkonäkö ei liene se pääasia. Pikemminkin ulkonäkö on sivutuote. En sanonut että hän käyttää roinaa, mutta en myöskään sulje sitä mahdollisuutta pois. Miehellä on kuitenkin ikää jonkun verran.

Vierailija
12/12 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama heppuhan tuo oli, rasvakerroin vain vähemmän kuin aiemmin. Lenkillä käynyt ja lihakset näkyy siten paremmin. Vielä vähän ruuvia kiristää niin tiedä mitä sattuu. Toivottavasti jatkaa kehitystä.

Ikääntyessä myös iho ohenee ja lihaserottuvuus paranee (olettaen että lihasta on siis).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi