Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri tuli kysymään onko meillä kaikki hyvin :D

Vierailija
08.03.2020 |

Mies välillä kutittaa ja kiljun ja nauran.

Noh, tänään mies haki autosta nippusiteitä (yhden mööpelin korjaamiseen).

Hetki sitten mies lähti kauppaan, naapuri tuli ovelle ja kysyi onko meillä kaikki hyvin 🤣
Oli nähnyt nippusiteet ja jatkojohdon jota mies toi autosta.

Oikeasti, miten vilkas voi mielikuvitus olla??
Mitkä äänet teitä huolestuttaisi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan tyttäreni?

Jatkuvasti riehuvat miehensä kanssa, kutittavat ja jahtaavat toisiaan. En tiedä milloin aikuistuvat tytär 20, mies 24. Meilläkin ovat tuolit kaatuneet, ja se kiljunta ja kikatus on todella äänekästä. Mies nostelee tytärtä ja tytär kiljuu.

Onneksi asumme omakotitalossa. Olen pyytänyt heitä ulos riehumaan, mutta ei vaikutusta. Saattavat tapella kaukosäätimestä tai tyttären hiuspannasta. Jotenkin sitä luulisi, että tuo kuuluisi teini-ikään.

Kyllä säälin naapureitaan, tyttö vielä huutaa apua, väittää ettei hän kotonaan niin tee.

Pahoittelut huonosti kasvatetusta tyttärestä joka on löytänyt miesversion itsestään.

Vierailija
22/28 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan loistavaa. Olet huolissasi ja sut lynkataan siksi. Et puutu ja sut lynkataan siksi. Koittakaa päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

myrkky kirjoitti:

Kyllä sen erottaa hakataanko vai pannaanko kunnolla seinänaapurissa. Onneksi itsellä on vain eläkeläisiä ja hiljaisia sinkkuja naapureina kerrostalossa.

Ei koiria! Wuh! No dogs please.

No eipä sitäkään aina erota....

Vierailija
24/28 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin kiljahduksista ei oikeasti saa selvää, voiko olla vain leikkiä vai onko jollakin oikeasti hätä.

Vierailija
25/28 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nauraa ja kiljuu, naapuriin asti voi kuulua vain se kiljuminen.

Vierailija
26/28 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin naapurista lyhyesti huutoa ja jonkin tavaran kaatumista/putoamista/heittämistä. Hetkeä myöhemmin kuului raahaavaa/hankaavaa ääntä. Myöhemmin illalla näin rappukäytävän lattialla yhdessä kohdassa kuivuneita punaruskeita läikkämäisiä tahroja.

Mielikuvani: Joku kuoli riidassa, jolloin toinen paloitteli ruumiin sahalla ja kantoi palat pois pahvilaatikossa.

Vierailija
27/28 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapurin teinipari riitelee joka viikko. Kerran tyttö haahuili rapussa ja huuteli apua onko täällä ketään. Mies meni kysymään mikä hätänä niin tyttö sanoi ettei mikään, meni takaisin kotiin.

Yksi aamu kuului karjuminen ja kiljuminen. Menin rappuun kuuntelemaan että mitä tapahtuu. Olin menossa ovikelloa soittamaan niin kuulen kun tyttö huutaa "mitä mä sanon opettajalle miks oon myöhässä, ääääää mitä mä sanon!!!" lopulta kuului naurua. Ihan vit#n turhauttavaa naapureille.

Kävi kuin sudelle ja pojalle, lähinnä nykyään ärsyttää se meteli.

Vierailija
28/28 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookootee