Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna naistenpäivä, odotatteko saavanne kumppaniltanne jotakin?

Vierailija
07.03.2020 |

Pidetään tämä ihan hyvän mielen ketjuna, jooko? Eli katkerat tilitykset yms. muualle.

Itse olen saanut aviomieheltä viimeisen 12 vuoden ajan jokaisena naistenpäivänä kimpun ruusuja :) Mielestäni tämä on kaunis ja romanttinen ele.

Eli, odotatteko saavanne jotakin, haluaisitteko saada? Mitä esimerkiksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ruotsinlaivoilla töissä ja tulee kotiin vasta ensi keskiviikkona. Joten huomenna ei ole tuossa yhtään mitään.

Vierailija
2/17 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Joko turpiin tai potkun persauksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota. Joka päivä hän huomio minut muutenkin vaikka ei tavaroilla.

Vierailija
4/17 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan joka päivä mieheltäni kainiita rakkaudentunnustuksia ja ajatuksia rakkaudesta sekä hyvästä parisuhteesta.

Vierailija
5/17 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota tai oleta, mutta ilahtuisin, jos hän esim. tekisi lempiruokaani. 😚

Vierailija
6/17 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömpän pömppää

Vierailija
7/17 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutin, että on naisten päivä ja sanoin, että voisi tuoda vaikka jätskiä.

Vierailija
8/17 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota. Ei se edes ole mikään lahjapäivä. Muistutus naisten oikeuksista ja siitä että niitä ei aina ole ollut.

Vierailija
9/17 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitamme yhdessä rahaa jollekin tyttökampanjalle, kuten joka vuosi. Toisillemme emme osta mitään.

Vierailija
10/17 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei varmasti tiedä että sellainen päivä edes on huomenna, ei ole tiennyt ennenkään. Ja vaikka tietäisi niin ei sen päähän edes pälkähtäisi että sen mua jotenkin pitäisi huomioida. Ei se muista mun synttäriäkään, eikä hääpäivää.

Vierailija
11/17 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivä ei ole mulle mitenkään tärkeä. Menee samaan kategoriaan ystävänpäivän kanssa. Turha kulutusjuhla. Harmi, koska naisten oikeuksissa maailmalla on parantamisen varaa. Mutta päivän huomio menee kukkakimppuihin.

En usko poikaystävän huomioivan asiaa, koska hän tietää suhtautumiseni tällaisiin juttuihin. Lisäksi hän on samaa mieltä ainakin ystävänpäivästä. Parisuhdetta voi huomioida joka päivä, ei vain tiettyinä kalenteriin merkittyinä päivinä. Lisäksi huomioimisen pitäisi olla tasavertaista.

Naistenpäivänä pitäisi keskittyä yhteiskunnallisiin tasa-arvon tekoihin, ei materialistiseen romantiikkaan.

Vierailija
12/17 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo; parfyymia ja kukkia.

Vierailija
13/17 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme puolisoni kanssa kumpikin sen verran androgyyneja, että emme tällaisia tietyn sukupuolen päiviä juhli. Sitten kun on muunsukupuolisten päivä, saatamme ostaa kukkia sen kunniaksi.

Vierailija
14/17 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta mennään yhdessä syömään paikalliseen ravintolaan, joka lahjoittaa päivän tuotoistaan 10% kehitysmaiden naisten koulutuksen tukemiseen. Mun vuoro vielä maksaa ulkona syöminen, enkä aio siitä luistella tämän varjolla 😄

Vierailija
15/17 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpiin saan jos kotiutuu hutsultaan

Vierailija
16/17 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä on naisten päivä.

Ainakin mulla/meillä

Vierailija
17/17 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota, henkilökohtaisina merkkipäivinä & äitienpäivänä tulee sanalliset onnittelut. Mitään naistenpäivää tai ystävänpäivää tms markkinahöpöystä ei noteerata.