Jenni alexandrova ja Sami kuronen yhdessä lomalla!!
Siis heillä sitten ihan toden totta on suhde. Miksi he muuten lomailisivat yhdessä?
Aika kornia! Ehkä ihastusta on ollut jo pitkään ja sitten Jenni erosi ja S jätti michaelan. Jep.
Kommentit (37)
Salapoliisimammat selvittivät homman taas! Teneriffalla näyttävät molemmat olevan ja samalla altaalla. Kiinni jäävät viimeistään siinä vaiheessa, kun jäävätkin pidemmälle lomalle koronakaranteenin takia.
Vierailija kirjoitti:
Missä Heikelä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä säkin mun addiktiot tiedät idiootti.
On niin hellyttävää, kun typerys ei ymmärrä.
Tässä mietityttää vaan se, että miten juntti toi on? Onko Forssasta vai ihan vaan Espoosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä säkin mun addiktiot tiedät idiootti.
On niin hellyttävää, kun typerys ei ymmärrä.
Kantsis kuunnella aallon aamua niin tietäisitte
Ihan varmasti seurustelevat. Lapset hyvä peitekeino, että muka ystävinä ollaan. Samassa hotellissa, samalla parvekkeella kuvat. Tää oli niin selvä peli jo kun Jenni ja Heikelä erosivat ja vähän ajan päästä Sami ja Michaela.
Heh, no nuo kyllä sopii yhteen. Varmasti helppoa seuraa ovat.
Ihanaa jos näin on. Nostan heille maljan näin illan iloksi.
Kyllä nainen ja mies voivat lomailla kavereinakin. Olen mies, ja ollut melkein viikon hyvän naispuolisen ystäväni kanssa Skotlannissa. Nukuttiin parina yönä parisängyssäkin, eikä silti tapahtunut mitään!
Vaihto-opiskelijanakin matkustin kerran kahdestaan naispuolisen kaverin kanssa Kölniin, ja oltiin pari yötä samassa hotellihuoneessa. Eikä mitään tapahtunut silloinkaan.
Ihan perussettiä tällaiset nykyään, mutta ehkä vanhemmissa ikäluokissa näitä ei niin harrasteta?
Heikelä jätti Jennin ja muutti pois yhteisestä asunnosta
Vois käydä parturissa toi Sami. Ihan kamalat hiukset.