Onko täällä porukkaa, jolla on omakotitalo, mökki, 2 autoa ja lapsia?
Lomilla rahaa lähteä vielä ulkomaille muutama kerta vuodessa.
Kommentit (30)
On. Kaksi omakotitaloa, joista toinen ulkomailla ja toimii siis vapaa-ajan asuntona. 2 autoa täällä kotimaassa ja yksi loma-asunnolla, kaikki bemareita. Lapsia on kolme. Matkustamme useita kertoja vuodessa ja tietysti loma-asunnolle kertyy reissuja myös useampia vuodessa.
Joo, tai mökki on kakkosasunto kaupungissa ja lapsia 1.
Vuokralla omakotitalossa, kaksi autoa, suvun yhteinen kesämökki, sijoitusasunto, neljä lasta, koira, kissa ja kanaset.
Ihan varmasti on. Ne luultavasti kaatavat kaikki ketjut, joissa kritisoidaan feministejä, "tasa-arvoa" etc.
Mulla on, mutta aiemmin ei ollut noiden ohella varaa lomailla. Perinnön saamisen jälkeen sekin onnistuu.
Varmennan kysymystä:
Pitääkö omakotitalon olla uusi, iso ja pääkaupunkiseudulla? Rauhallisella paikalla, parhaimmilla koulualueilla, omalla rannalla, suurella tontilla, johon mahtuisi 10 omakotitaloa ahtaammalla alueella, ja julkisillapääsee vähintään 100 metrin päästä?
Mökin oikeastaan kakkosasunto, jossa tietysti on sähköt, vesivessat, suihkut, pyykinpesukoneet yms? Mökille pääsee tietä pitkin tai julkisten lauttojen avulla. Se ei siis ole saaressa, johon äytyy mennä omalla veneellä? Tontti on iso. On niin etelä-,itä- kuin länsirantaakin. Meriranta tietenkin. Järvimökithän ovat halvempia.
Autojen uusimmat ja ja hienoimmat mallit.
Lapsia 4-5, joista jokainen harrastaa jääkiekkoa tai taitoluistelua yms. tavallisten harrastusten kuten konservatorio, rinnalla.
Mitään edellisistä ei ole saatu perinnön avulla. Mökki ei siis edes sijaitse perintötontilla.
Vai onko omakotitalo muttotappioalueella, mökki kuivanmaan perintömökki, autot 15 vuotta vanhoja rämiä, ja lapsetkaan eivät harrasta mitään kallista?
Meillä on omakotitalo, 3 lasta, 3 autoa, 2 kesämökkiä ja ns. kaupunkiasunto Helsingissä. Ei mitään perittyä - paitsi ehkä asenne työntekoon.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on omakotitalo, 3 lasta, 3 autoa, 2 kesämökkiä ja ns. kaupunkiasunto Helsingissä. Ei mitään perittyä - paitsi ehkä asenne työntekoon.
Ja hyvää tuuria, esim sopivat geenit hyväpalkkaiseen työhön, eikä ainakaan toistaiseksi työkyvyn vieviä onnettomuuksia/sairauksia/kuolemia.
Omakotitalo, mökki, 2 autoa, 2 kelkkaa, 1 lapsi ja 1 koira. Ei velkaa.
Mulla oli, sitten tuli ero ja nyt on enää vaan lapset ja velkainen omakotitalo (sekä auto). Elämä heittelee.
Kuka hullu kahlitsee enää itsensä moiseen vankilaan?
Täältä löytyy!
Me ollaan kaikki aloitettu tyhjältä pöydältä. Mitään apuja ei MISSÄÄN olla koskaan saatu keneltäkään. Matalapalkkaisilla aloilla molemmat, tosin melko koulutettuja ollaan.
Uudehko, 2015 vuoden omakotitalo, kaksi perus autoa, uusi kesämökki merenrannalla, sijoitusasunto, 2 lasta ja koira.
Outo aloitus. Omakotitalo on riesa, samoin mökki.
Meiltä löytyy nuo kaikki, sijoituksia koti- ja ulkomailla sekä firmojen osakkuuksia. Lapsemme harrastavat paljon ja mitä haluavat (osa harrastuksista halpoja ns. köyhien harrastuksia). Silti elämme tosi tavallista elämää. Tuskin kukaan edes ajattelee/tietää, että olemme erityisen varakkaita. Miehen tulot tosin ovat suuret, mutta omaisuutemme merkittävämpi. Lisäksi olemme molemmat saaneet perintöä reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy!
Me ollaan kaikki aloitettu tyhjältä pöydältä. Mitään apuja ei MISSÄÄN olla koskaan saatu keneltäkään. Matalapalkkaisilla aloilla molemmat, tosin melko koulutettuja ollaan.
Uudehko, 2015 vuoden omakotitalo, kaksi perus autoa, uusi kesämökki merenrannalla, sijoitusasunto, 2 lasta ja koira.
Lisään vielä että ikämme 30 ja 31. Joten lähes kaikilla on mahdollisuus saada omaisuutta jos vain pystyy elämään säästäväksesi muilla osa-alueilla.
Muuten mätsää mutta asumme ulkomailla. Mökki meillä on Suomessa ja lomailemme siellä "ulkomaan matkoilla". Välillä käymme naapurimaissa, mutten laske sitä matkailuksi.
Minä minä minä ja löytyy vielä sijoituksia lisäksi.