Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksyin polultani elämän

Vierailija
07.03.2020 |

Pelasin eilen aivan kaikki rahani, tililläni on vajaat 3 euroa. En ymmärrä minun piti pelata vain 50 euroa ja havahduin kun eläkkeeni 470 euroa oli mennyt. Olin maksanut onneksi vuokran ja ostanut lääkkeitä. Tänään piti ostaa ruokaa ja muutakin. Nyt ei tarvitse kun ei ole rahaa ja mietin itseni t app amista mutta en voi tehdä sitä koska saan vain viikoksi lääkkeitä kotiin. Ei tämä hyödytä mitään mutta pakko purkaa pahaa oloa johonkin. Ei ole sukulaisia, sekä vanhempani ovat menehtyneet jo. Kiitos kun jaksoit lukea minun valituksen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy heti maanantaina diakoniasta hakemassa apua ruokaan. Ja tänään jo voit mennä peluurin sivuille katsomaan mitä apua voit sieltä saada. Auttava puhelin sinne päivystää arkisin klo 12-18 nrossa 0800-100101

Vierailija
2/6 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä neuvo tulikin jo tuossa ekassa kommetissa. Ei tuo ole vielä elämän loppu vaikks nyt siltä tuntuukin. Yritä jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa täällä virheittä skulais. Itelläki ollut mielenterveysongelmaa, päihdeongelmaa ja munaki käyny miehen suussa. On myös iloisia hetkiä ja makustelen mielummin niitä.

Elämä antaa, elämä ottaa. Olematta kuitenkaan hedelmäpeli. Piä tuo mielessäs ja varo koronaa.

Vierailija
4/6 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille. On vain niin tyhmä olo. Sairastan psykoottista masennusta plus pakko-oireista häiriötä. Hävettää  huomenna soittaa hoitavalle taholle. Minulle on kaavailtu tuettua asumista sekä edunvalvontaa jonkin aikaa.

Vierailija
5/6 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ansaitsen kaikki alapeukut. Mutta elämäni ei mene niinkuin ajattelin, sairastuin kesken opiskelujen ja sillä tiellä olen.

Vierailija
6/6 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastanneille. On vain niin tyhmä olo. Sairastan psykoottista masennusta plus pakko-oireista häiriötä. Hävettää  huomenna soittaa hoitavalle taholle. Minulle on kaavailtu tuettua asumista sekä edunvalvontaa jonkin aikaa.

Hulluhan sinä olet ja tarvitset psykiatrista sairaanhoitoa 24/7. Mieluiten lepositeissä ja leponexin vaikutuksen alla. Ajattel minä maksan veroja aivan liikaa sinunlaisten hullujen takia!

Kiitos. :(