Haluaisin sisustaa mutta ei rahaa
Olen pienellä sairaseläkkeellä. Ei rahaa mihinkään. Kaikki huovat,koristetyynyt,pussilakanat ja päiväpeitot maksaa uutena.
Kommentit (13)
Olen bongannut kaiken roskalava- ja kirppisryhmistä.
Uskaltaako huonekaluja noista ryhmistä ottaa, nykyään lutikoita joka paikassa. Sohva tarvisi uusia, päiväpeitto, mattoja tarvisi ja teini ikäisten huoneisiin kaikkea.
Ap
Lähinnä haluaisin aika neutraalin värisiä, sen takia en halua ruveta värjäämään mitään, sekin tulee kalliiksi ja on hankalaa.
Ap
Ei huolta, pian on taas kesäkirppisten aika. Jos nyt mennään oikein halvimman mukaan, niin kangastilkkuja ja lakanoita saa jopa 1 eurolla (jos ostaa useampia, aina kannattaa tinkiä). Ne voi pestä hyvin ja väsätä vaikka tyynynpäällisiä ja pöytäliinoja. Pienikin väriläiskä piristää arkista huonetta.
Ite ostin melkeempä kaiken torista :) ja kaikki kehuneet, luulleet että olen paljonkin rahaa törsäillyt :D monet hyllyt ja kehykset olen myös maalaillut hopeaksi tai valkoiseksi. Nättiä jälkeä halvalla!
Musta tuntuu etten ikinä itse löydä mitään Tori.fi:sta, jos etsinnän niin en osaa etsiä oikein jne....mitä hakusanoja käytätte? Entä miten varmistaa ettei lutikoita?
Ap
jos olet tähän mennessä ottanut sisustus tyylisi alibin sivuilta pelkkä siivous jo auttaa. tyhjennä tuhkikset vie tyhjät pullot kauppaan ja avaa ikkuna
Helpoin sisustus on karsiminen.
Onko kellari tyhjä ?
Mene pinterestiin. Tee kansio mitä haluat, mitä tyyliä jne.
Itse tyhjensin olohuoneen, missä nukun, kaikesta tarpeettomasta.
Päätin mitä haluan ja missä järjestyksessä.
Vuosi siinä meni aikaa, irtotavaran myymisessä.
Edelleenkin on minulla lista kaikesta, mitä haluan. Sisustusbudjetti on 15 e kk.
Kotoa on jo kaikki tarpeeton karsittu.
Tuskin ennen joulua mitään saan ostettua.
Seuraavana haaveena Finlaysonin Jesus lakanat.
Viimeinen lakanasetti menee ja jouluksi on varmaan kulunut loppuun.
Koska ei ole muuten varaa, tämä on minun tapa
Älä sitten osta uutena. Kyllä sisutusta voi kohtentaa hyvin pienelläkin rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellari tyhjä ?
Mene pinterestiin. Tee kansio mitä haluat, mitä tyyliä jne.Itse tyhjensin olohuoneen, missä nukun, kaikesta tarpeettomasta.
Edelleenkin on minulla lista kaikesta, mitä haluan. Sisustusbudjetti on 15 e kk.
Kotoa on jo kaikki tarpeeton karsittu.Tuskin ennen joulua mitään saan ostettua.
Siis säästät tuon 15€/kk ja ostat jouluna ne lakanat? Pitääpi kokeilla, säästetään kyllä muuten muttei erikseen sisustamiseen. Ei meillä ole alibi kotia, on vaan 10v vanha sisustus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellari tyhjä ?
Mene pinterestiin. Tee kansio mitä haluat, mitä tyyliä jne.Itse tyhjensin olohuoneen, missä nukun, kaikesta tarpeettomasta.
Kotoa on jo kaikki tarpeeton karsittu.Tuskin ennen joulua mitään saan ostettua.
Siis säästät tuon 15€/kk ja ostat jouluna ne lakanat? Pitääpi kokeilla, säästetään kyllä muuten muttei erikseen sisustamiseen. Ei meillä ole alibi kotia, on vaan 10v vanha sisustus.
Ap
Mikä ihmeen vika 10v vanhassa? Heität pahimmat sen ajan muoti-ikonit pois, niin jo tulee moderni look.
Olen 30v asunut omillani...mulla on sisustus kaikilta niiltä vuosikymmeniltä ja uusin hankinta taitaa olla 6v vanha. Ostan jos löydän jotain josta oikeasti pidän, sitten ne pysyy. Kaikki sinnepäin alunperinkin olleet on tullut heivattua pihalle kyllästymisen vuoksi.
Itse aloitin sisustamisen pienemmästä huoneesta, vaatehuoneesta.
Tyhjensin huoneen, kattoon mäntyä, seiniin valkoista ja parketti.
Ostin Ikeasta kalusteet ja uuden seinäpelin ja rahin.
Tonni ei riittänyt, eikä 2.
Aina, kun kypsyttää, käyn katsomassa vaatehuonetta ja tiedän hyvä tulee.
Onko rahaa ostaa käytettynä? facebookin roskalavoilta voi saada ilmaiseksikin. Jos pelkäät elukoita, osta sellainen jonka voit pestä ja/tai pakastaa. Tai pystytkö vaikka värjäämään tai muuten muokkaamaan jo olemassaolevia? Meillä on useampikin sisustusjuttu ostettu pikkurahalla kirppiksiltä, sieltä löytyy myös sievää ja hyväkuntoista tavaraa.