Teini 17-v haaveilee lääkäripoikaystävästä
Koska haluaa hyvän elintason itselleen ja tuleville lapsilleen. Meinaa itse hakea myös lääkikseen.
Kommentit (24)
Voi voi noita teinin harhanhouruisia kuvitelmia. Eiköhän rekkakuski ole realismia hänen kohdallaan. Heheh...
Niin sitä moni parturikampaaja haaveilee amerikkalaisesta rock-tähti miljoonääristä. Harvoin taitaa tällaiset fantasiat vaan toteutua...
En ymmärrä tätä naisten statuskeskeisyyttä.
En voisi ikinä kuvitella miehen sanovan noin että "haluan naisen joka on ammatiltaan x"
Eihän se ammatti kerro ihmisestä mitään ja siitä miten teillä synkkaa yhdessä.
Kaikkea voi haaveilla.
Hyvän elintason saamiseksi on paras keino mennä itse lääkikseen ja tulla jollekulle amispojulle unelmatyttikseksi, joka vastaa kaikkien kulujen maksamisesta.
Suht hyvä ajatusmaailma. Tai ainakin parempi kuin että hakisi läheisyyttä ja suhdetta keneltä tahansa ongelmaihmiseltakin.
Sitä vaan, että sitä hyvää elintasoa saa kyllä vaikka sähköasentajankin kanssa. Mutta hän varmaan haluaa saman ammatin omaavan, jotta saa tukea myös työn saralla.
luusereista haavelei. minä rivi-inssinä tienaan paremmin kuin täkäläinen julkisen sektorin ylilääkäri (mediaani).
Vierailija kirjoitti:
En voisi ikinä kuvitella miehen sanovan noin että "haluan naisen joka on ammatiltaan x"
Halusin asianajajavaimon ja sen hankin. Kolmas oli täydellinen. Ja on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Suht hyvä ajatusmaailma. Tai ainakin parempi kuin että hakisi läheisyyttä ja suhdetta keneltä tahansa ongelmaihmiseltakin.
Sitä vaan, että sitä hyvää elintasoa saa kyllä vaikka sähköasentajankin kanssa. Mutta hän varmaan haluaa saman ammatin omaavan, jotta saa tukea myös työn saralla.
Tiedoksi: Lääkäreillä on mielenterveysongelmia ihan samassa suhteessa kuin muussakin väestössä. Joukkoon mahtuu myös monin eri tavoin kusipäisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
luusereista haavelei. minä rivi-inssinä tienaan paremmin kuin täkäläinen julkisen sektorin ylilääkäri (mediaani).
Sorry, status ratkaisee, ei pelkkä raha.
Eiköhän kuitenkin kannata haaveilla itse jostain ammatista eikä etsiä puolisoa ammatin takia. Ihan tavallisia tallaajia lääkäritkin on. Ei mitään karismaattisia Syke-tohtoreita. Juu, näennäisesti isot tulot, oikeasti jumalattomasti työtunteja, päivystyksiä, juhlapyhät ja kauniit kesäillat menee töissä... ja siitä isosta palkasta verottaja viekin sitten puolet. Ja kahden lääkäripuolison eri kaupungeissa kiertävä erikoistumispalveluiden kerääminen useine muuttoineen ja päivystystyön yhteen sumpliminen vasta kivaa onkin!
T. Lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Ammatti kertoo ihmisestä todella paljon. Tuskin kukaan arvalla valitsee omaa opiskelualaa. En akateemisena miehenä voisi edes kuvitella, että seurustelisin amismuidun kanssa
Kannattaa antaa lasten keskenään leikkiä lääkärileikit, kun on niiden aika, koska muuten aihe jää ikuisiksi ajoiksi mielen pohjalle kummittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kuitenkin kannata haaveilla itse jostain ammatista eikä etsiä puolisoa ammatin takia. Ihan tavallisia tallaajia lääkäritkin on. Ei mitään karismaattisia Syke-tohtoreita. Juu, näennäisesti isot tulot, oikeasti jumalattomasti työtunteja, päivystyksiä, juhlapyhät ja kauniit kesäillat menee töissä... ja siitä isosta palkasta verottaja viekin sitten puolet. Ja kahden lääkäripuolison eri kaupungeissa kiertävä erikoistumispalveluiden kerääminen useine muuttoineen ja päivystystyön yhteen sumpliminen vasta kivaa onkin!
T. Lääkäri
Ei teinillä olekaan minkäänlaista realistista käsitystä lääkärin työn kääntöpuolista, tai no, ehkä vähän kuitenkin, ei ole tyhmä, päinvastoin ka 9,6 yläkoulussa ja nyt lukiossa on valinnut aineensa niin että lääkikseen pyrkii. Hyvät numerot on luonnontieteissä, ei siinä mitään. Mutta poikaystävä tekisi mieli saada kuulemma, eikä kukaan ole vielä kelvannut. Kuvittelee että sitten lääkiksestä löytyy joku jolla on käytöstapoja, hyvä kasvatus ja hyvä yleissivistys. Näitä tuntuu arvostavan. Vaikka hiukan epäili näinköhän lääkäriksi opiskelevilla on aikaa deittailla.
En oikein ymmärrä, miksi haaveilla mieheltä sellaista, mitä voisi saavuttaa itsekin. Mutta aloittajan tytär ilmeisesti fiksumpi.
Haaveillahan aina saa