Koskakohan viime torstaina maksettu summa näkyy mun tilillä?
Ostaja sanoo maksaneensa to, mutta rahat eivät näy tililläni. Tuo juhannus tietenkin oli tuossa välissä ja silloinhan ei rahat liiku, mutta eikös niiden tänään pitäisi näkyä? Annoin nimittäin hänelle takarajaksi viime perjantain, koska mielestäni olin jo odottanut ihan tarpeeksi kauan (kaksi viikkoa).
Kommentit (7)
Eli on mahdollista, että hän ei sitten maksanutkaan. Voi helvetti.
kaipa sen huomenaamulla pitäisi kuitenkin viimeistään näkyä
Vierailija:
Eli on mahdollista, että hän ei sitten maksanutkaan. Voi helvetti.
mä olen ollut samassa tilanteessa jonkun pyhien aikaan. maksoin rahat, mutta ne kesti tosi kauan mennä toisen pankin tilille niiden pyhien takia.
ja huomasin tänään, että torstaina tehdyt korttiostot oli mennyt vasta tänään tililtä... että kaikki vähän tökkii... :)
Mulla siinä menee yleensäkkin 3-4 päivää (siis pankkipäivää), että ne on veloitettu mun tililtä.
Samposta en tiedä mutta Nordea jemmaa rahoja julmetun kauan. Eli jos sanoo maksaneensa on varmaan maksanut, mutta olisi pitänyt ehtiä maksaa keskiviikkona virka-aikaan, että olisi ehtinyt järkevässä ajassa sun tilille.
Laitoin hänelle viime keskiviikkona kolmannen viestin, jossa sanoin peruvani kaupat perjantaina, jos ei rahat ole tililläni. Ostaja vastasi to aamuna ja sanoi maksavansa silloin.
tänään, jos kyseessä on eri pankki