Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin miksi äitini on ruvennut korjaamaan välejämme

Vierailija
06.03.2020 |

Syntymäpäivän muistamista, viestejä, juttelua... Kunnes tajusin, että hän on ruvennut miettimään kuka häntä vanhana hoitaa. Äiti, jos luet tätä niin en tarvitse sinua enää. On myöhäistä. Olen oppinut elämään ilman sinua. Minulla ei ole velvollisuutta sinua kohtaan. Olen juuri sellainen hirviö joksi minut loit. Kaikkein eniten minua rikkoo, että sinä todella et rakasta minua vaan teit tämänkin vain itseäsi ajatellen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut? Pitäisikö minun hoitaa häntä?

Vierailija
2/4 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse hoitaa. Kun mun äiti alkoi yllättäen mukavaksi, ilmeni syyksi se, että on noloa, kun ei voi omille kavereilleen kertoilla tyttärensä ja lapsenlapsien touhuista. Ei hän meistä edelleenkään välittänyt, mutta kävi sen verran kylässä että otti paljon kuvia joita näyttää kavereilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös kuolemansairas ja haluaa pyytää anteeksi ja korjata välit ennen kuolemaansa?

Vierailija
4/4 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on oma tulkintasi aiheesta. Syy saattaa olla joku muukin, ehkä äidilläsi vain on enemmän aikaa nyt kuin esim. työelämässä ollessa. Eikä elämässä koskaan tiedä, miten päin käy - ehkä äitisi elää terveenä satavuotiaaksi, mutta sinä sairastut syöpään ja tarvitset itse apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan