Mieheni ei halua minua
Mitä teen meillä ei ole ollut mieheni kanssa läheisyyttä ( sexiä) muutamaan vuoteen, olemme lapseton +40 pariskunta
Pidän itsestäni ulkoisesti huolta mutta kovasti nakertaa kun en saa parisuhteessani huomiota ,suukkoja haleja, sanoja esim.rakas
Kommentit (12)
No pitäisikö vaikka avata suu ja puhua sille miehelles. Ei ne asiat toivomalla muuksi muutu.
Mitä ylipäätään saat tuollaiselta suhteelta?
Laita eropaperit sisään.
Olen käytettävissä toimintapainotteiseen hellyyttä ja D/s leikkejä sisältävään laastarisuhteeseen.
M
No ei pidä minunkaan mieheni minusta. Ollut kohta 1,5 vuotta puhumattakin minulle.
Omassa kodissani kohtelee minua kuin ilmaa.
Jännää tässä on se, että ei kuitenkaan lähde omilleen, sillä ois asunto maalla.
Ehkä on niin sairas päästään (kun ilmaiseksi saa asua) että punkkaa täällä vaikka inhoaa minua.
Sen työpaikka on kuitenkin stadissa.
Miehen ilme on varmasti näkemisen arvoinen, kun ilmoitan kohta, että sen on lähdettävä, koska muutan ja sinne hän ei ole tervetullut pitämään hiljaisuuden retriittiään.
Miehelläni on ollut testot vuoden käytössä, ja silti ei mitään tapahdu. Suhteemme kestänyt 8 vuotta, alkuun oli tosi intohimoista mutta nyt ei mitään .. tosi puuduttavaa.
Taloudellisesti elämme hyvin , omakotitalo , matkustelemme 2 kertaa vuodessa. ja todellakin olen puhunut ja kysynyt syytä , mutta en saa kunnon vastausta.
Vvertaistukea, ei ilkelyä. Kiitos
Kukaan ei halua minua.
Pane paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ukollasi on suhde
En ole ap mutta mulla on myös melko seksitön parisuhde. Juuri tänään taas, mieheni torjui, kun olisin halunnut seksiä. Yhdessä kohta 15v joten milloin se toinen suhde sitten paljastuu?
Ei minunkaan ex halunnut. Monia jopa 6 kk seksittömiä kausia oli 20 vuoden liiton aikana. Satoja torjumisia eikä mitään selitystä tai selitys oli "katso peiliin". Sitten tuli 2,5 vuoden seksittömyys ja ihastuin toiseen mieheen ja erosin.
Elämä muuttui täysin. Nyt minulla on hyvä suhde. Puhutaan ja pussataan. Kaikki on niin helppoa, kun toinen puhuu. Ex oli vaikea ihminen.
Minulla oli samanlainen tilanne aikoinaan. Ensimmäiset vuodet olivat intohimoisia, mutta yhtäkkiä mieheltä katosi halut. Yritin luonnollisesti puhua asiasta monta kertaa, yritin antaa tilaa ja olla edes yrittämättä seksiä, yritin vietellä, mutta vaikka yritin päälläni seisoa niin en saanut miestä innostumaan enkä puhumaan asiasta. Olin nuori, hoikka, ihan perusnätti nainen. En usko että miehellä oli toistakaan, koska oli kaiken vapaa-ajan kotona tietokoneen edessä eikä mitään outoja poissaoloja tai reissuja ollut.
Muutaman vuoden jälkeen miehen halut alkoivat palautua, mutta siinä vaiheessa oma naisellinen itsetuntoni oli jo niin murskattu, ettei omat haluni enää palanneet vaikka olimme vielä vuosia yhdessä. Lopulta suhde vain kaatui.
Seksuaalisen itsetuntoni sain myöhemmin takaisin toisenlaisessa suhteessa.
Miehesi käy vieraissa. Terve mies ei pidättele eikä pihtaa. Johonkin käy kylvämässä siementään.