Minut huumattiin Booking.com kautta varatussa hotellissa
Minulle suositeltiin netissä Royal hotel -nimistä hotellia Brysselissä Rogier metroaseman vieressä. Muita hotelleja ei ollut booking.comissa vapaana, joten päädyin varaamaan tämän hotellin. Hotelli oli pieni - vain n. 10 huonetta ja 3 kerrosta. Ulkomaalaistaustaiset omistajat respassa ja remonttimiehiä käytävillä - seinien maalaus kesken. Reissu sujui muuten kivasti, mutta lähtöpäivänä päätin käydä hotellin aamiaisella klo 8, ja mitä tapahtui: KAHVIINI OLI LAITETTU JOTAIN HUUMAAVAA AINETTA. Menin takaisin huoneeseeni, ja kädet alkoivat yhtäkkiä täristä, huone pyöri ympärillä ja puhe alkoi sammaltaa. Ajantaju katosi kokonaan, ja jouduin todella tsemppaamaan että pääsin hotellista ulos ja kohti lentokenttää. Kävelin Brysselin keskustan läpi ja olo oli todella hutera, en hahmottanut yhtään kuinka paljon aikaa kentälle menemiseen pitäisi käyttää (yleensä olen aina ajoissa). Juna-asemalla tuijotin kylttejä enkä ymmärtänyt niistä mitään. Jotenkin pääsin kentälle, mutta koska ajantajuni oli kadonnut, Finnairin portti oli mennyt jo kiinni (koneen lähtöön 20min). Onneksi kentän virkailijat soittivat Finnairille, ja pääsin juoksemaan koneeseen joka oli muutenkin myöhässä. Onneksi mitään muuta ei tapahtunut - en tiedä mikä huumaajalla oli pointtina ja miksi juuri minä valikoiduin kohteeksi. Aika karmiva juttu - onko muille tapahtunut tällaista?
Kommentit (34)
Mistä päättelit että juuri kahvissa olisi ollut jotain?
Ja miten tämä liittyy booking.com:iin?
”Muita hotelleja ei ollut Booking.comissa vapaana” - Niinkö todella?
Kirjoituksen tasosta päätellen edelleen aika hyvä pössis.
Ne omistajat vaikutti ulospäin ihan normaaleilta. Siinä kahvipisteellä oli ennen tätä tapausta hermostuneen oloinen hotellin työntekijä, ei saanut kahvinkeitintä toimimaan ja hääräsi yläkerran / alakerran väliä hakemassa jotain. Kahvi myös maistui oudolta. Brysselissä on satoja hotelleja - ihmettelin, että ne olivat about kaikki matkapäivinäni täynnä. No mutta välttäkää tätä Royal hotellia ja muutenkin olkaa varovaisia ihan missä tahansa. Ja vielä se, että poliisihan ei nykypäivänä tutki yhtään mitään - se on realiteetti. On mennyt huolestuttavaan suuntaan tämä maailma, ja poliittinen tilanne.
Kuulostaa ennemminkin joltain vahvan brysseliläiskahvin laukaisemalta paniikkikohtaukselta. Ellei tuo koko stoori ole keksitty ja tarkoituksena mustamaalata välittäjäfirmaa.
No miksi sä tänne valitat? Pistä hotelliin ja Booking.comiin viestiä.
vierailija oletko joku royal hotellin palkkaama provokaattori?
Juujuuu booking.com on itse piru.
Munkin kaikki kaikki sukulaiset kuolivat, rahani ryöstettiin ja sain syövän sen jälkeen kun varasin BOOKING.COMista huoneen.
Ettei ap vaan olisi Trivagon kätyri tai peräti itse trivago-nainen 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ettei ap vaan olisi Trivagon kätyri tai peräti itse trivago-nainen 🤔
Samaa firmaa ovat.
Trivago on vaan kätyri sivu. Suurin osa sivustoista joita "vertailevat" ovat heidän omiaan. Ne hotellit joilla kilpailevilla sivuilla on paremman hinnat joutuvat listan hännille tai piilotetaan.
Ja joku on niin tyhmä että trivago ihan hyviittään vertailee ja maksaa mainokset 😂
Voisiko olla kahvikoneen pesuainetta? Vesisäiliöön voi jäädä pesuainetta, jos ei osaa pestä konetta oikein.
Olisin enemmän huolissani että olen maksanut huoneesta ylihintaa. Booking.com pistää sen "edullisen hintansa" päälle aina oman provikkansa verrattuna siihen että varaisi huoneen suoraan hotellista.
Mutta ei silti, ihan naurettavaa että booking.com olisi jotenkin vastuussa jonkun pölhö-piritan paniikkihäiriöstä tai mistä lie
Jos portti on mennyt kiinni niin sitten se on kiinni. Soittelut ei siinä enää auttaisi.
En usko tätä, koska noissa lennolta myöhästymisissä ei todellakaan jousteta. Jos portti on kiinni niin sinne koneeseen et enää pääse vaikka mitä selittäisit.
Mielenkiintoisia kommentteja, kertovat kaiken oleellisen kommentoijista itsestään. Onko ketään normaalijärkisiä kommentoijia paikalla?? nainen hädässä ulkomailla, eikö mitään myötätuntoa tai sympatiaa? psykopaatitko täällä vaan rellestää? huhhuh.
Tuon niminen hotelli Brysselistä kyllä löytyy ja sillä on erittäin huonot arvostelut, muuten tarinasi ei tosin vaikuta kovin uskottavalta.
melinda kirjoitti:
Mielenkiintoisia kommentteja, kertovat kaiken oleellisen kommentoijista itsestään. Onko ketään normaalijärkisiä kommentoijia paikalla?? nainen hädässä ulkomailla, eikö mitään myötätuntoa tai sympatiaa? psykopaatitko täällä vaan rellestää? huhhuh.
Ihan yhtä kamalaa se on jos mies on hädässä ulkomailla. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin, eikö niin?
Ensi kerralla parempi tarina, niin saattaa tulla myötätuntoakin. Harjoittelu tekee mestarin.
Huh mikä kokemus! Oliko omistajat muuten epäilyttävän oloisia?