Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa nuoruudenrakkautta mielestäni

Vierailija
06.03.2020 |

Muita?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se loppui? Olitko liian itseäsi täynnä silloin?

Vierailija
2/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut sellaista.

Vierailija
4/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain ole samanlaisia tunteita ollut myöhemmin.

Ap

Vierailija
5/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole keneenkään käynyt myöskään yhtä kuumana.

Ap

Vierailija
6/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli ne hormonit, jotka silloin jylläs voimakkaimmin. Kaikki tuntui voimakkaammin, eikä mikään sen jälkeen enää paljon miltään.

Vierailija
7/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, en taida olla koskaan rakastunut sen jälkeen.

Vierailija
8/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vai nainen? Oman otannan mukaan miehillä usein jää se ensimmäinen ajatuksiin ja sydämeen.

Vierailija
9/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vai nainen? Oman otannan mukaan miehillä usein jää se ensimmäinen ajatuksiin ja sydämeen.

Nainen, ap

Vierailija
10/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin. Itse asiassa nyt on kaksikin nuoruudenrakkautta, joita en saa mielestäni... Toiseen en edes ajatellut olleeni rakastunut vaan vain ihastunut, mutta nyt hän pyörii mielessäni koko ajan...

Vierailija
11/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen häntä joskus. Surullista on se, että hänestä olisi tullut hyvä mies juuri minulle, mutta en sitä silloin tajunnut enkä olisi ollut hänelle hyvä kumppani.

Olen ollut rakastuneempikin ja kokenut syvempääkin intohimoa kuin hänen kanssaan, mutta kokonaisuudessaan hän olisi varmasti ollut paras mies minulle. Siksi aina joskus ajattelen häntä. Mutta en niin kuin sinä aloittaja, etten saisi mielestäni ollenkaan.

Kauanko nuoruudenrakkaudestasi on?

Vierailija
12/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen häntä joskus. Surullista on se, että hänestä olisi tullut hyvä mies juuri minulle, mutta en sitä silloin tajunnut enkä olisi ollut hänelle hyvä kumppani.

Olen ollut rakastuneempikin ja kokenut syvempääkin intohimoa kuin hänen kanssaan, mutta kokonaisuudessaan hän olisi varmasti ollut paras mies minulle. Siksi aina joskus ajattelen häntä. Mutta en niin kuin sinä aloittaja, etten saisi mielestäni ollenkaan.

Homman loppumisesta reilu 20 vuotta.

Vierailija
13/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mutta kun näin sen kaverin niin oli kalju ja rupsahtanut.

Ei se sama grunge-tyylinen seksikäs laiheliini.

Kalju höröhampainen kaljamaha nykyään.

Vierailija
14/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muitakin. Itse asiassa nyt on kaksikin nuoruudenrakkautta, joita en saa mielestäni... Toiseen en edes ajatellut olleeni rakastunut vaan vain ihastunut, mutta nyt hän pyörii mielessäni koko ajan...

Miksi ne suhteet loppuivat? Etkö ollut tyytyväinen ja etsit aina vaan parempaa? Jota ei sitten ollutkaan ja jäi vaan luu käteen?

Vierailija
15/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voit tietää tämän? Olit silloin, sekä hän oli nuorempi. Ihminen kehittyy ja muuttuu, joten välttämättä ei olisi käynyt noin. Etkä olisi ollut hyvä kumppani?? Perustele.

Vierailija
16/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne suhteet loppuivat? Etkö ollut tyytyväinen ja etsit aina vaan parempaa? Jota ei sitten ollutkaan ja jäi vaan luu käteen?

Minulla ei ollut suhdetta kummankaan kanssa. Ensimmäinen esitti olevansa minusta kiinnostunut, mutta ei ollutkaan. Toisen kanssa tunteet olivat molemminpuolisia, mutta kumpikaan meistä ei ollut tarpeeksi kiinnostunut (tai niin silloin ajattelin) ja lisäksi hän oli varattu.

Vierailija
17/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voit tietää tämän? Olit silloin, sekä hän oli nuorempi. Ihminen kehittyy ja muuttuu, joten välttämättä ei olisi käynyt noin. Etkä olisi ollut hyvä kumppani?? Perustele.

Ei tietenkään voi satavarmasti tietää, mutta hänellä on varmaan syynsä ajatella noin.

eri

Vierailija
18/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudenrakkaus on kuollut. Tunnen yhä joskus hänet vierelläni, käsi olkapäällä ja pää olkapäätäni vasten.

Tunne tulee yhtäkkiä, vaikka kiireenkin keskellä.

Aivan kuin hän ei koskaan jättäisi minua kokonaan

❤️

Vierailija
19/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt joku outo planeetta taivaalla vai mitä, mutta minäkin näin ihanaa unta nuoruuden rakkaasta viime yönä. Aikaa on toki 20 vuotta, mutta mistä lienee tuli.

Vierailija
20/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollikos se siellä? :)