Mies hakkasi, pää veressä eikä se vaan lähde
Millä vtuööa ton pskan saa ulos talosta? Menetin juuri työpaikkani ja pellen mielestä olen arvoton. Naistenhakkaajapelle ei käy itse edes töissä. Miten saan ton mätäpaiseen ulos?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole miehesi talo?
Eikun vuokra-asunto. Itseni hankkima. Hakkaaminen alkoi kun siirsin äijän kirjat tänne 😭
Lähde turvakotiin. Nyt. Soita taksi, turvakoti maksaa laskun jos sulla ei ole rahaa. Sieltä viedään sut lääkärille ja teette rikosilmoituksen. Tsemppiä oikeesti nainen nyt, pelasta itsesi.
Mene ulos talosta ja soita 112. Poliisit hakee ukon ja vie sut lääkäriin ja miehen putkaan. Sitten rikosilmoitus. Jos et pääse talosta soita salaa.
Vierailija kirjoitti:
Häipyisi vain saasta. Ap
Sinä se ongelma olet.
Vaihda sen tyypin avaimet saman näköisiin mutta sellasiks jotka ei toimi sun asuntoon. Sitte venaat et lähtee häppärille. Vai Porvoossako olet :)
Vierailija kirjoitti:
Häipyisi vain saasta. Ap
Eli et viitsi tehdä mitään asian eteen. Odotat ja toivot, että häipyisi.
Hankit nyt apua ja äkkiä!
Jos on provo, niin tällaista oikeasti tapahtuu ja nainen vaan jaksaa ja kestää vaan tuollaista rakastaa. Miksi?
Tuo on kriisi, ja nyt koeta rauhoittua ensin ja kirjaa ylös missä järjestyksessä toimit. Mutta poliisi tarvittaisiin toteamaan vammat ja lääkäriin. Poliisin tulisi jututtaa miestäsi heti. Se voi riittää jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häipyisi vain saasta. Ap
Haluan kuolla. Siinähän hän olisi 10 vuotta linnassa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häipyisi vain saasta. Ap
Ja tämän takia luulen että provo. Itselläkin oli väkivaltainen mies enkä todellakaan ollut millään palstalla ihmettelemässä iskujen jälkeen huokaillen että "häipyisi jo saasta"
joillakin alhaiset huvit..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häipyisi vain saasta. Ap
Ja tämän takia luulen että provo. Itselläkin oli väkivaltainen mies enkä todellakaan ollut millään palstalla ihmettelemässä iskujen jälkeen huokaillen että "häipyisi jo saasta"
joillakin alhaiset huvit..
Just joo.
Eikö se ole miehesi talo?