Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisäministerin toiminta, mitä mieltä?

Vierailija
06.03.2020 |

Mitä mieltä minun pitäisi olla sisäministerin toiminnasta?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysyin edesvastuutonta toimintaa. Toimii vastoin Suomen hallituksen sekä EU:n kanssa yhdessä sovittua linjaa. Erittäin vaarallinen nainen Suomen sisäiselle turvallisuudelle.

Vierailija
22/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysyin edesvastuutonta toimintaa. Toimii vastoin Suomen hallituksen sekä EU:n kanssa yhdessä sovittua linjaa. Erittäin vaarallinen nainen Suomen sisäiselle turvallisuudelle.

Vaarallisesta naisesta täytyy siinä tapauksessa hankkiutua eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi. Mutta sen lupaan etten enää asu tässä massa kymmenen vuoden kuluttua.

Vierailija
24/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutan Tanskaan. Siellä on vielä joku järki nykyaikanakin.

Vierailija
25/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että se pitäisi erottaa.

Vierailija
26/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, just oli tiedote Ylellä että kaksi viidestä on tyytyväinen tyttöhallituksen toimiin. Olisko kuitenkin pitänyt mainita että KOLME VIIDESTÄ EI OLE! Noin sitä taas käännettiin pa...ska sokeriksi.

Vierailija
27/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäministerinä on täysin väärä henkilö. Itse asiassa pitäisi olla laki, jonka mukaan sisäministerinä ei saa olla Vihreä eikä Vasemmistoliittolainen. Näin sen vuoksi, että molemmat puolueet flirttailevat erittäin avoimesti anarkismin ja laittomuuden kanssa.

Miten helvetissä sellaisesta paskasakista otat ”poliisiministerin”?

Vierailija
28/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen nauttimaan Maria Ohisalon vartalosta tulevaisuudessa. Halusi hän sitä tai ei.

Vierailija
29/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäministerinä on täysin väärä henkilö. Itse asiassa pitäisi olla laki, jonka mukaan sisäministerinä ei saa olla Vihreä eikä Vasemmistoliittolainen. Näin sen vuoksi, että molemmat puolueet flirttailevat erittäin avoimesti anarkismin ja laittomuuden kanssa.

Miten helvetissä sellaisesta paskasakista otat ”poliisiministerin”?[/quote]

Minun mielestäni minkään mana johtajana ei pitäisi olla sellainen henkilö tai sellaiset henkilät joilla ei ole alan koulutusta, ymmärrystä ja osaamista. Meillä oli edellisessä hallituksessa laestadiolainen teollisuupampppu joka tykkäsi piirellä -+1% kaavoja jotka eivät merkinneet mitään. Nyt meillä on joukko hempukoita, jotka eivät ole kertaakaan uskaltaneek kokeilla edes anaaliseksiä ja heitä kiinnostaa kaikkien muiden ihmisten asiat paitsi SUOMALAISTEN. Sylettää.

Vierailija
30/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aidosti surullinen tästä jamasta missä rakas isänmaani on. Voin toki lohduttautua sillä, että en itse ole koskaan äänestänyt vasemmistoa tai vihreitä, mutta kun ajattelen laajemmin yhteistä hyvää, murtuu sydämeni. Miksi, oi miksi niin moni äänestää valtaan täysin sinne sopimattomia tahoja, minä vaan kysyn?

:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän