Miesten mielestä seksikkäimmät julkkisnaiset, yllätys yllätys
Miesten foorumilla oli pitkä ketju ketkä seksikkäimpiä julkisuudesta tuttuja naisia. Eniten ääniä saivat Jutta Urpilainen, Anne Borgström, Nina Kuhta jne. Isot tissit ja pehmeä perä. Vaikka naiset kuihduttaa ja laihduttaa niin isoon osaan miehiä tuntuu edulleenkin vetoavan muodot ja verevyys. Tämä yllätti minut.
Kommentit (78)
Kulmunissa on sekin hyvä puoli verrattuna Mariniin että hymy ulottuu silmiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo aloitus on kyllä melko todennäköisesti huijausta tai sitten kyse on ollut hyvin lyhyestä hyvinkin kallellaan olevasta otatuksesta. Olen seurannut tuollaisia naisia koskevia äänestysketjuja mm. Jatkoajassa, laudalla ja täällä jo pidemmän aikaa, mulla on niitä varten mm. vakioparametrit parilla selaimen välilehtien erikseen räätälöidyllä haulla mitkä ajan aina välillä. Tuollaiset mainitsemasi joku Borgström, Urpilainen, Kuhta voivat toki saada joitakin mainintoja siellä täällä joo, mutta aina jos lähdetään oikein kunnon äänestyksiin ja ääntenlaskuihin ja otetaan mukaan oikein laaja perusteellinen ehdokaskattaus, niin ei noilla ole yleensä palaakaan. Olen nähnyt kuitenkin useita kymmeniä äänestystketjuja, lyhyempiä ja pidempiä. Jos ketju jää kovin heppoiseksi ja lyhyeksi eikä mitään kunnon vääntöjä ja äänestyksiä edes käydä, niin sitten joo jonkin satunnaisen lyhyen nimeämisen voi voittaa tuurilla jokin noista. Mutta yleensä aina kun ehdokaskattaus on perusteellinen ja ääniä ropisee edes vähänkään tilastollisesti merkittävä määrä (puhutaan vähintään reilusta sadasta äänestä aivan minimissään) niin silloin tuollaisilla mainitsemillasi ei ole yleensä palaakaan. Ellei ole siis jokin todella harvinainen yhteensattuma ja oikku äänestys kyseessä, että just lähinnä noiden tyykkäjiä on sattunut sopivasti paikalle ja muiden paljon varteenotettavampien kandidaattien kannattajia suhteessa paljon vähemmän kuin mitä väestössä todellisuudessa.
Joo no tää nyt on ihan selvää. Toi alotus oli luultavasti jotain epätoivosia pro kehopositiivisuus viritelmiä jossa painolla ja kunnolla ei ole mitään väliä. "Smile, everything is fine. You don't need to do anything."
Aloitus on provo. Naisille tehty vastaava sellaisilla miehillä jotka tuskin hätyyttelis aivan kirkkainta kärkeä naisten päiväunimateriaalina.
Se provo ei vedä, naisten ulkonäön ruotiminen kyllä...
er
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11637494/suomen-seksikkain-nainen-(julkkis)
Älkää ampuko viestin tuojaa. Tästä ketjusta oli
kyse.
Ap
Kukin tyylillään. Yksi tykkää naisellisen kurvikkaasta, toinen kuivan kesän tuppeen nyletystä oravasta. Ennen miehet tuumasivat, että naisessa pitää olla jotain, mistä ottaa kiinni ja toisekseen, että naisella pitää olla sen verran pyöreyttä, ettei katoa patjaolkien sekaan. No olkia ei enää patjan täytteenä ole, joten tuon viimeisen voisi modernisoida vaikka niin, ettei nainen katoa lakana poimuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulmuni on minun suosikkini.
-miesNaisten kauneus ihanne varmaan enemmän Marin mutta miehiä tuntuu Kulmuni viehättävän. Onko se naisellisuus se pointti (s.o. rinnat ja huulet)?
Upeita naisia molemmat.
Minun mieleeni on enemmän Sanna Marin. Vaikuttaa itse asiassa todelta upealta niin sisäisesti kuin ulkoisestikin mitattuna.
Vaikka millainen platinablondi silareineen olisi tarjolla, niin ottaisin kerta kerrasta Marinin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, en tajua tuota trivagonaista. kroppa kuin keila. hartiat säälittävät verrattuna isoon lantioon ja paksut reidet. Yöks.
Tämä. Tuohan on niin mitäänsanomaton tavisämmä kuin olla ja voi.
Upea nainen joka tapauksessa 🤗
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa että 90% miehistä sanoisi Megan Foxille kyllä :)
Hoikka, sopivan treenattu eli miesten ei tarvitse salilla kadehtia muijan olkapäitä. Pitkät tuuheat hiukset ja sopiva peppu ja rinnat. Naamastaan Fox on tottakai jotain uskomatonta.
Mutta näin kärjistetysti kyllä pyykkilautavatsa naisella kiihottaa..
Varmaankin näin.
Itse tuppaan kyllä arvostamaan kokonaisuuksia ihmisissä ja siksi megajulkkikset ei oikein nappaa 40-vuotiasta pappaa. Aika hyvä riimi muuten tuli enkä edes suunnitellut 🤸♂️🌞👍
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa että 90% miehistä sanoisi Megan Foxille kyllä :)
Hoikka, sopivan treenattu eli miesten ei tarvitse salilla kadehtia muijan olkapäitä. Pitkät tuuheat hiukset ja sopiva peppu ja rinnat. Naamastaan Fox on tottakai jotain uskomatonta.
Mutta näin kärjistetysti kyllä pyykkilautavatsa naisella kiihottaa..
KYLLÄ!
Ainakin atleettisia miehiä. Atleettinen mies pitää, jos naisellakin on atleettisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ympäri maailman itkis jos lukisvat tämän suomalaisten ”miesten” listan. Maailmalla tykätään nuorista, kauniista, hoikista ja seksikkäistä kaunottarista. Vain suomimies tykkää elähtäneistä kukkahattutädeistä.
Asuin vuosia Amerikassa. Sielä jopa pari sataa kiloiset naiset löysivät miehen.
Most sc..shocking.
Vierailija kirjoitti:
kyse.
Ap
Hahhah, vai oikein vanhan S24 ketjun menit kaivamaan missä ei voi nähdä mitään todellista äänimäärää eikä äänestysformaattia, toi oli kyllä yks epätoivoisimpia yrityksiä minkä oon nähnyt.
Marinin alavartalo ja pääkoppa, Kulmunin keskikeho. Chic.
Viisas mies pitää aatoksensa ominaan.
Vierailija kirjoitti:
kyse.
Ap
Kummalliset esimerkit tuossa sun aloituksessa. Kommentit tuolla kuolaavat lähinnä Jenni Vartiaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyse.
ApHahhah, vai oikein vanhan S24 ketjun menit kaivamaan missä ei voi nähdä mitään todellista äänimäärää eikä äänestysformaattia, toi oli kyllä yks epätoivoisimpia yrityksiä minkä oon nähnyt.
Ei mitenkään epätavallista heikkolahjaisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol, onpa väsy provo. Miehet ihannoivat laihoja naisia, se on itse asiassa se ainoa kriteeri naiselle suurimmalla osalla miehistä.
Ja se että mainitset listassasi Urpilaisen. Heh. Hyvä läppä.
Se että sinä olet kuiva laiheliini ei muuta sitä että listassa seisoo pyöreämpien naisten nimet.
No olihan Marilynkin se mikä sai miehet ihan sekaisin.
Marilynilla oli KURVEJA, ei kurvi. Googleta se meemikuva, jossa illustroidaan kurveja vs kurvi.
Naisella tulee olla kurveja, ei yhtä kurvia eli lihavaa mahaa.
Hauska että modernit obeesit naiset puhuvat että Marilyn oli "rehevämpi" ja oikeuttavat itselleen lihavuuden sitä kautta. Melkoista itsehuijaamista.
Marilyn ei ollut missään mielessä rehevä vaan todella hoikka. Nykykokoa xs . Hänellä ei edes ollut isoja tissejä tai persusta vaan normaalinkokoiset. Seksikkyys tuli keikistelystä ja paljastavista asuista. Sehän miehiä kiehtoo, utuinen sänkykamarikatse ja avoin syli sekä vähät vaatteet. Ne Marilynin posekuvathan ovat just sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ympäri maailman itkis jos lukisvat tämän suomalaisten ”miesten” listan. Maailmalla tykätään nuorista, kauniista, hoikista ja seksikkäistä kaunottarista. Vain suomimies tykkää elähtäneistä kukkahattutädeistä.
Asuin vuosia Amerikassa. Sielä jopa pari sataa kiloiset naiset löysivät miehen.
Most sc..shocking.
Minäkin asun Amerikassa. Sellainen lihava mamma kelpaa lihavalle miehelle. Tai sitten persaukiselle. Joillakin miehillä on fetissi lihavia kohtaan. Mun miehen kaverilla on fetissi naisia kohtaan joilla on ihan älyttömän iso persus. Ihan normaali vaalea, hyväkroppainen, koulutettu eurooppalainen mies. Kävi sitten hakemassa jenkeistä itselleen kunnon blackbootyn. Nainen on toki asianajaja New Yorkista. Pitää olla menestystä myös ulkoisten avujen lisäksi niille miehille joilla on varaa valita ( koulutus, talous ja ulkonäkö kunnossa).
Joo no tää nyt on ihan selvää. Toi alotus oli luultavasti jotain epätoivosia pro kehopositiivisuus viritelmiä jossa painolla ja kunnolla ei ole mitään väliä. "Smile, everything is fine. You don't need to do anything."