Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joskus tunnen olevani ainoa, jolla ei ole ammattia t. Ammattivalittaja

Vierailija
06.03.2020 |

Lapsen koulukaverien äidit on opettajia, kondiittoreja, kosmetologeja, lähi ja sairaanhoitajia yms ja minä en ole mitään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa se, ettei minulla ole mitään lahjakkuutta. En osaa leipoa, en osaa käsitöitä, lukujuttuja en varsinkaan osaa yms eli ei ole yhtään mitään. Ap

Sitä varten on kouluja. Ei ne muutkaan mitään osaa sinne mennessään. Isompi ongelma on se jos mikään ei kiinnosta.

Olenhan nä kaikenlaista yrittänyt, kun ikää on kohta 50v. Ap

Mitä olet yrittänyt merkonomiopintojen lisäksi?

Eri

Lukioo useamman kerran. Sitten olen hakenut eri koulutuksiin mm lähihoitaja, pph, kokki yms mutta tuki ja liikuntaelinsairaus syiden takia en ole niihin päässyt. Ap

No juuri sairauksien takia et noihin töihin olisi pystynytkään.

Niin, siinäpä on ongelmaa,kun ei ole yhtään lukupäätä ja sitten on fyysiset sairaudet ja vammat. Ap

Ymmärrä, että se juna meni jo. Turha miettiä sopivaa ammattia. Tervekään viisikymppinen ei työllisty, jos ei ole rautainen ammattitaito työkokemuksineen.

Kirjoita blogia. Sitä on ehdotettu monta kertaa.

Saat jotain mielekästä tekemistä.

Vierailija
22/22 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa se, ettei minulla ole mitään lahjakkuutta. En osaa leipoa, en osaa käsitöitä, lukujuttuja en varsinkaan osaa yms eli ei ole yhtään mitään. Ap

Sitä varten on kouluja. Ei ne muutkaan mitään osaa sinne mennessään. Isompi ongelma on se jos mikään ei kiinnosta.

Olenhan nä kaikenlaista yrittänyt, kun ikää on kohta 50v. Ap

Mitä olet yrittänyt merkonomiopintojen lisäksi?

Eri

Lukioo useamman kerran. Sitten olen hakenut eri koulutuksiin mm lähihoitaja, pph, kokki yms mutta tuki ja liikuntaelinsairaus syiden takia en ole niihin päässyt. Ap

No juuri sairauksien takia et noihin töihin olisi pystynytkään.

Niin, siinäpä on ongelmaa,kun ei ole yhtään lukupäätä ja sitten on fyysiset sairaudet ja vammat. Ap

Ymmärrä, että se juna meni jo. Turha miettiä sopivaa ammattia. Tervekään viisikymppinen ei työllisty, jos ei ole rautainen ammattitaito työkokemuksineen.

Kirjoita blogia. Sitä on ehdotettu monta kertaa.

Saat jotain mielekästä tekemistä.

Ei se mielekäs tekeminen ole ongelma vaan rahan tienaaminen. Kuitenkin tulee aika, kun emme enää ole mieheni kanssa yhdessä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme