Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen tuli puhelu 040 alkuisesta numerosta. Siellä alkoi joku selostaa jäykällä englannilla

Vierailija
06.03.2020 |

I äm koolin juu bekoos.. Katkasin puhelun, huijaussoitto varmaan. Ei löydy tiedustelusta numeroa. Ooteko muut saaneet näitä puheluita?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joku huijari onnistunut soittamaan väärälle tyypille

https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000006663203.html

Vierailija
42/49 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut nyt kolme puhelua tänään yksi niistä tuli 39 alkuisesta numerosta toinen tuli 45 alkuisesta numerosta ja kolmas tuli 041

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muille tullut sellaisia puheluja joissa ei puhuta mitään.

Vierailija
44/49 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoittakaa näistä hei vanhoja sukulaisianne. Sukulaisnainen hävisi tuhansia euroja kun lankesi tähän huijaukseen. Ilmeisesti osaavat todella taitavasti manipuloida, kun saavat hyväuskoisen lankaan - nainen ei tahtonut millään uskoa, että ne ystävälliset ihmiset ovat huijareita, vaan väitti tyttärelleen moneen kertaan, että kyllä ne Microsoftin ihmiset palauttavat ne rahat, kunhan saavat huijarit kiinni. Kyseessä ei mikään seniili vanhus, vaan ihminen, joka on yleensä hyvinkin kriittinen ja varuillaan. Kukaan ei tajua, miten tämä oli voinut mennä antamaan tunnuksensa puhelimessa...

Vierailija
45/49 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös varoittanut vanhoja ihmisiä että ei saa mennä lankaan.

Vierailija
46/49 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kans ihan suomalaisesta numerosta puhelu johon typeryyttäni vastasin. (ei löytynyt googlettamalla numeroa) Joku nainen sönkötti enkkua ja löin luurin kiinni. Nyt on sit tullu ainakin neljä soittoa eri numeroista, joihin en ole vastannut. Saa nähä kuinka kauan jaksavat soitella.

Eilen tuli yks soitto ja tänä aamuna yks. Onneksi ei yöllä soittele.

Vierailija
47/49 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tarina.  Soitto tuli numerosta 040 933 4590.  Huonoa englantia solkkava kaveri yritti tuputtaa jotain Windows tuesta.  Paiskasin luurin korvaa.  

Puhe oli intialaisittain murtaen..

Vierailija
48/49 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu uninen kirjoitti:

Kuka mahtaa soitella heti aamusta Numerosta 040-9210539

Mun kännykkää on viime viikkoina pommitettu jatkuvasti näistä 040-921 alkuisista numeroista. Yhteenkään en ole vastannut. 

Vierailija
49/49 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli viime viikolla yksi puhelu, ujolta kuulostava mies, hälinää taustalla kuin jossain asemahallissa. Sanoi hello, löin luurin kiinni. En melkein koskaan edes vastaa tuntemattomille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi