Heräsin vasta äsken. Päivä ihan pilalla
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ei, nythän päivä alkoi hyvin, kun sait nukutuksi riittävästi. Se on loistava alku päivälle. Ja palstan taso oli hetken parempi, kun sinä nukuit etkä ollut tekemässä tyhjänpäiväisiä aloituksia.
Sinullekin olisi sitten tehneet pidemmät unet hyvää, tyylistä päätellen😁
Ap
Hirveää, liki kolme tuntia tehokasta palstailuaikaa mennyt hukkaan, eikä sitä saa koskaan takaisin.
En tiedä miksi saat alapeukkuja. Olen itsekin tehokkain aamulla (5:00 - 8:00). Ärsyttää jos nukun kahdeksaan asti koska tiedän että en saa persettäni ylös sängystä. :D
Luin otsikon "Heräsin vasta äsken. Päivi ihan pilalla".
Ajattelin, että jahas, av.llä jatkuu Päivi Räsäsen ruodinta.
Vierailija kirjoitti:
Hirveää, liki kolme tuntia tehokasta palstailuaikaa mennyt hukkaan, eikä sitä saa koskaan takaisin.
Ei sentään, mun pitää alkaa kohta siivoamaan kunhan saan aamukahvit juotua. Verhojen vaihtoa, ja perussiivous.
Mun päivä on pilalla, jos herään ennen klo 10, jos saan nukkua. Työaamuina on pakko herätä 6.35, joka on hirveää kidutusta. Lomilla herään 10-12 ja SE ON IHANAA!
Vierailija kirjoitti:
Luin otsikon "Heräsin vasta äsken. Päivi ihan pilalla".
Ajattelin, että jahas, av.llä jatkuu Päivi Räsäsen ruodinta.
:)
Ei, nythän päivä alkoi hyvin, kun sait nukutuksi riittävästi. Se on loistava alku päivälle. Ja palstan taso oli hetken parempi, kun sinä nukuit etkä ollut tekemässä tyhjänpäiväisiä aloituksia.