Ostin ensimmäisen tablettini. Mihin kaikkeen käytätte tablettia?
Vinkkejä sarjojen ja elokuvien katselun lisäksi?
Kommentit (15)
En ole moista tarvinnut, kun on älykänny ja läppäri. Jos olen jossain reissussa niin teen muuta kuin nökötän ruudun ääressä.
Käytän kirjojen lukemiseen ja sanomalehden näköislehden lukemiseen. Matkoilla leffojen katseluun.
Vierailija kirjoitti:
En ole moista tarvinnut, kun on älykänny ja läppäri. Jos olen jossain reissussa niin teen muuta kuin nökötän ruudun ääressä.
Niin vissiin, jos et nytkään keksi muuta tekemistä kuin vastailla ketjuihin joihin sinulla ei edes ole mitään vastausta.
Pistä suuhun purkissa olevan ohjeen mukaan ja vettä päälle.
Omistin ennen. En enää. Siihen tarvitsi oman nettiyhteyden, kun meillä ei ole wi-fiä.
Mutta siis näihin käytin:
-lapsille viihdykkeeksi
-netflixiin
-valokuvia sai sillä ihan hyviä, mutta on vähän iso siihen
-autossa navigaattorina, oli parempi kuin pienempi kännykkä, isompi näyttö
-äänittämiseen ja videoimiseen
-ja tietty netissä pyörimiseen
-voisi käyttää kirjojen lukemiseen, en käyttänyt, koska minusta siitä oli raskaampi lukea kuin painetusta kirjasta.
Pelaamiseen ja lukemiseen, nettiselailuun, musiikinkuunteluun, sähköpostiin, värityskirjana, nuottikansiona kuoroharjoituksissa.. Käyttötapoja on lukuisia ja parhaimman hyödyn saa hankkimalla bluetoothnäppiksen sekä kosketusnäyttökynän. Kannattaa tarkistaa, mitä e-aineistoja pystyy käyttämään omalla kirjastokortillaan! Yleensä kirjojen lisäksi on tarjolla myös lehtiä ja joillain kirjastoilla elokuvien suoratoistopalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vissiin, jos et nytkään keksi muuta tekemistä kuin vastailla ketjuihin joihin sinulla ei edes ole mitään vastausta.
Ihmettelen vain, kun ap on jo laitteen ostanut ja sitten miettii mihin käyttäisi. Itse mietin ostokseni tarkkaan. En taida tuntea ketään jolla on nykyisin tabletti.
Skitsofreniaan ja masennukseen. 12 tablettia 2 kertaa päivässä.
Voe hyvä pässi! Puhelimen netin voi jakaa!
Minä käytän kaikkeen. Itse asiassa niin paljon että en käytä (äly)puhelintani kuin soittamiseen. Luen padilla uutiset, hoidan raha-asiat, hoidan sähköpostit, kaiken.
Keittiössä on tabletti reseptejä varten. Pysyy magneetilla jääkaapissa. Tein myös tabletille telineen kylpytynnyrille, että voi katsoa siellä filmejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain, kun ap on jo laitteen ostanut ja sitten miettii mihin käyttäisi. Itse mietin ostokseni tarkkaan. En taida tuntea ketään jolla on nykyisin tabletti.
Hänellä ehkä on sille jokin käyttötarkoitus, mutta miettii mihin sitä sen lisäksi voisi käyttää? Itse sain sen lahjaksi.
Itsekin hankin useamman tabletin ruokapöydän suojaksi.
Nettiselaimena, pelaamiseen (koukussa Farmvilleen), valokuvaus...