Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin ensimmäisen tablettini. Mihin kaikkeen käytätte tablettia?

Vierailija
06.03.2020 |

Vinkkejä sarjojen ja elokuvien katselun lisäksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiselaimena, pelaamiseen (koukussa Farmvilleen), valokuvaus...

Vierailija
2/15 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moista tarvinnut, kun on älykänny ja läppäri. Jos olen jossain reissussa niin teen muuta kuin nökötän ruudun ääressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kirjojen lukemiseen ja sanomalehden näköislehden lukemiseen. Matkoilla leffojen katseluun.

Vierailija
4/15 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole moista tarvinnut, kun on älykänny ja läppäri. Jos olen jossain reissussa niin teen muuta kuin nökötän ruudun ääressä.

Niin vissiin, jos et nytkään keksi muuta tekemistä kuin vastailla ketjuihin joihin sinulla ei edes ole mitään vastausta.

Vierailija
5/15 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä suuhun purkissa olevan ohjeen mukaan ja vettä päälle.

Vierailija
6/15 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistin ennen. En enää. Siihen tarvitsi oman nettiyhteyden, kun meillä ei ole wi-fiä. 

Mutta siis näihin käytin:

-lapsille viihdykkeeksi

-netflixiin

-valokuvia sai sillä ihan hyviä, mutta on vähän iso siihen

-autossa navigaattorina, oli parempi kuin pienempi kännykkä, isompi näyttö

-äänittämiseen ja videoimiseen

-ja tietty netissä pyörimiseen

-voisi käyttää kirjojen lukemiseen, en käyttänyt, koska minusta siitä oli raskaampi lukea kuin painetusta kirjasta.

Vierailija
7/15 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaamiseen ja lukemiseen, nettiselailuun, musiikinkuunteluun, sähköpostiin, värityskirjana, nuottikansiona kuoroharjoituksissa.. Käyttötapoja on lukuisia ja parhaimman hyödyn saa hankkimalla bluetoothnäppiksen sekä kosketusnäyttökynän. Kannattaa tarkistaa, mitä e-aineistoja pystyy käyttämään omalla kirjastokortillaan! Yleensä kirjojen lisäksi on tarjolla myös lehtiä ja joillain kirjastoilla elokuvien suoratoistopalvelu.

Vierailija
8/15 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vissiin, jos et nytkään keksi muuta tekemistä kuin vastailla ketjuihin joihin sinulla ei edes ole mitään vastausta.

Ihmettelen vain, kun ap on jo laitteen ostanut ja sitten miettii mihin käyttäisi. Itse mietin ostokseni tarkkaan. En taida tuntea ketään jolla on nykyisin tabletti.

Vierailija
9/15 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreniaan ja masennukseen. 12 tablettia 2 kertaa päivässä.

Vierailija
10/15 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe hyvä pässi! Puhelimen netin voi jakaa!

Vierailija
11/15 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärkyyn

Vierailija
12/15 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kaikkeen. Itse asiassa niin paljon että en käytä (äly)puhelintani kuin soittamiseen. Luen padilla uutiset, hoidan raha-asiat, hoidan sähköpostit, kaiken.

Vierailija
13/15 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä on tabletti reseptejä varten. Pysyy magneetilla jääkaapissa. Tein myös tabletille telineen kylpytynnyrille, että voi katsoa siellä filmejä.

Vierailija
14/15 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vain, kun ap on jo laitteen ostanut ja sitten miettii mihin käyttäisi. Itse mietin ostokseni tarkkaan. En taida tuntea ketään jolla on nykyisin tabletti.

Hänellä ehkä on sille jokin käyttötarkoitus, mutta miettii mihin sitä sen lisäksi voisi käyttää? Itse sain sen lahjaksi.

Vierailija
15/15 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin hankin useamman tabletin ruokapöydän suojaksi.