Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan nainen jauhaa tyhjänpäiväisiä juttuja miehen kanssa ja flirttailee

Vierailija
06.03.2020 |

Miksi? Hän on harrastanut samaa vuosikausia. Hän ei koskaan puhu mitään kovin älyllistä tai oikeasti oivaltavaa ja hän ei tiettävästi seurustele tai ole ainanaan naimisissa. Hän silti höpöttelee "naisten juttuja" vuolaasti varattujenkin miesten kanssa, hymyilee ja luo pitkiä katseita. Mielestäni käytös osittain vaikuttaa flirttailulta. Naisten asiapitoisesta small talkista hän ei juurikaan innostu.

Olen itse nainen ja ollut aina hänelle ystävällinen ja minua hän tuskin katsoo silmiin minua. Syytä en tiedä. Miksi joku tekee noin? Itsehän siis juttelen lähinnä asiaa tai vitsailen/sanon jotain oikeasti oivaltavaa miespuolisten kollegoiden kanssa ja välttelen visusti flirttailemasta. Kohtelen myös naisia ja miehiä täysin tasaveroisesti samasta syystä (puhun yhtä asiallisesti molemmille, tosin miehille ehkä vieläkin asiallisemmin). Palstan keittiöpsykologit: miltä kuulostaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä älyllistä tai oivaltavaa sinä puhut?

Anna joku esimerkki?

Vierailija
2/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä älyllistä tai oivaltavaa sinä puhut?

Anna joku esimerkki?

Esimerkiksi jotain töihin tai maailmantapahtumiin liittyvää, jossa on joko uutisarvoa tai josta on jotain iloa muille. Siis sellaista, jota "kehtaa" sanoa. Itse en usko, että ketään kiinnostaisi monologi omista viikonloppujutuistani tai lomistani. Sen sijaan se nainen jotenkin luottaa "söpöyteensä" ja kertoo niille miehille vuolaasti omasta viikonlopustaan tai lomamatkoistaan (nainen on äänessä noin 80% ja se mies noin 20%). Se hänen käyttäytymisensä on äärimmäisen flirttailevaa mielestäni, mutta tiettävästi hän ei ole kuitenkaan kyseisten miesten kanssa seurustellut. Outoa on se, että hän jutustelee niin innokkaasti varattujenkin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että hän tykkää flirttailla. Joillekin se on hauska ajanviete, joka piristää omaa mieltä.

Vierailija
4/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kadehtii säkenöivää älyäsi, jolla olet hurmannut kaikki työpaikan miehet. Hän haluaa miehiltä huomiota, mutta se kaikki valuu sinulle, koska olet niin asiallinen, hauska ja fiksu!

Tämä oli varmaan se, mitä haettiin?

Vierailija
5/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kanssa ei voi olla kaveri. Vaikka kyseessä on nainen, hän ei välttämättä halua liittyä korrektisti käyttäytyvien siskojen rintamaan. Voi olla että ei edes osaa.

Nyt mietityttää että miksi tällainen sua mietityttää?

Vierailija
6/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lajinomaista käytöstä on että ihminen juttelee. Mikään muu eläin ei taida samalainen olla.

Ihmiselle ominaista on lörpötellä. Ei siitä kyllä mitään pidempää johtopäätöstä voi vetää ellei ole mieleltään skitsofreeninen.

Juttelu on vain juttelua ja todisteeksi voi videolta katsoa että sitä se juuri on, eikä esimerkiksi naimista, vaikka skitsofreeninen sellaista väittäisi ja kuvittelisi.

Uiminen on uimista ja juominen on juomista.

Vierailija
7/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuvauksen perusteella kuulostaa epävarmalta ja ärsyttävältä naiselta. Varsinkin juuri tuo, että on mielin kielin miehille, muttei naisille. Mutta anna olla, pääset itse helpommalla.

Vierailija
8/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa kuivakalta ihmiseltä.

Vierailija
9/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että jostain syystä seuraat kovin tarkasti työkaverisi keskusteluja muiden kanssa? Olette luonteiltanne selkeästi erilaisia.

Vierailija
10/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä yksi nainen veti kamalat draamat, kun hänen mielestään mulla ja yhdellä vanhemmalla, naimisissa olevalla miehellä oli jotain flirttiä meneillään.

Tämä nainen sattui olemaan kaveri tämän miehen kanssa ja tuo draamailu sai näyttämään pikemminkin siltä, että naisella itsellään oli jotain salaisia tunteita miestä kohtaan.

Että ettet vain kuvittelisi tai olisi itse mustis, ap?

Vierailija
11/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet ei yleensä edes mitään flirttailua tajua.

Naiset kyllä ylitulkitsee aina kaiken pahasti metsään.

Vierailija
12/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuvauksen perusteella kuulostaa epävarmalta ja ärsyttävältä naiselta. Varsinkin juuri tuo, että on mielin kielin miehille, muttei naisille. Mutta anna olla, pääset itse helpommalla.

Jostain syystä ap kuulostaa epävarmalle.

Vierailija
13/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän siis juttelen lähinnä asiaa tai vitsailen/sanon jotain oikeasti oivaltavaa miespuolisten kollegoiden kanssa

Kevyesti liihottelet paikalle sivaltamaan maailmantapahtumiin kevyttä smalltalkia tuodaksesi iloa kaikille, jotka vaikutuspiirissäsi kulloinkin ovat, ja älykkyyttä huokuen poistut paikalta pudottaen kuvitteellisen mikin, kaikkien jääden suu auki katsomaan perääsi - taas hän tuli, hän sanoi jotain oivaltavaa, jätti meille pähkinän purtavaksi ja poistui. Miehet ihailevat, naiset kadehtivat, kaikki haluavat olla kuin hän.

Vai tätäkö tässä haettiin?

Vierailija
14/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä flirtailen duunipaikan varatun miehen kanssa, koska se on hauskaa. Olen itsekin naimisissa, joten flirttailu ei koskaan tule johtamaan mihinkään. Vitsailen muidenkin työpaikkani miesten ja naisten kanssa enkä ole koskaan nähnyt siinä mitään pahaa. En koe, että minun pitäisi sanoa mitään tosi fiksua tai oivaltavaa. Voidaan me puhua syvällisistäkin jutuista, mutta tyhmien juttujen puhuminen ei tee automaattisesti ihmisistä tyhmiä.

Mutta ehkä kalikka vain kalahti tähän koiraan... :D

Vierailija
15/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän siis juttelen lähinnä asiaa tai vitsailen/sanon jotain oikeasti oivaltavaa miespuolisten kollegoiden kanssa

Kevyesti liihottelet paikalle sivaltamaan maailmantapahtumiin kevyttä smalltalkia tuodaksesi iloa kaikille, jotka vaikutuspiirissäsi kulloinkin ovat, ja älykkyyttä huokuen poistut paikalta pudottaen kuvitteellisen mikin, kaikkien jääden suu auki katsomaan perääsi - taas hän tuli, hän sanoi jotain oivaltavaa, jätti meille pähkinän purtavaksi ja poistui. Miehet ihailevat, naiset kadehtivat, kaikki haluavat olla kuin hän.

Vai tätäkö tässä haettiin?

Joo ja sit kuitenkin ärsyttää, että kaikesta omasta (mielestä) upeudesta ja maailmankansalaisuudesta huolimatta ne miehet hakeutuukin kuitenkin sen kepeän, flirttailevan bim*bon seuraan. :))

Vierailija
16/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehet ei yleensä edes mitään flirttailua tajua.

Naiset kyllä ylitulkitsee aina kaiken pahasti metsään.

Mulla on kyllä se kokemus, että miehet tulkitsee mukavan jutustelun olevan merkki seksuaalisesta kiinnostuksesta.

Vierailija
17/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vaan tykkää omasta äänestään.

Vierailija
18/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen flirttailu osoittaa flirttailijan epävarmuutta. Vai flirttaileeko hän kaikille sukupuolesta riippumatta jos siinä ei ole mitään huomionhakuista tai seksuaalista tai muuta kiinnostusta taustalla?

Vierailija
19/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla on myös tämän tyyppinen nainen, mutta erona on, että naisten kanssa hän keskustelee asiallisesti, älykkäästi, pääasiassa työhön liittyvistä kysymyksistä. Kun joku mies tulee paikalle, alkaa show: tukkaa pitää pöyhiä koko ajan, ripset räpsyy ja kikatus alkaa. Mitään järkevää ei saa sanottua tai jos aloittaakin sanomaan jotain työhön liittyvää niin eksyy aiheesta johonkin typerään sivuaiheeseen ja kikatus vaan yltyy. Tuskastuttavaa seurata sivusta ja aiheuttaa myötähäpeää kaikissa muissa. Tekisi mieli potkaista.

Vierailija
20/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tykkää työn vastapainoksi jutella vähän kevyempiä ja pieni flirtti saa hänelle paremman mielen. Voi olla, että hän ei innostu teidän asiapitoisista keskusteluista.

Tai hän on aistinut, että ette pidä hänestä ja siksi hän on epävarma teidän kanssanne kun kuvittelee, että naisporukalla on jotain häntä vastaan (esim. puhutte pahaa selän takana) ja siksi häntä pelottaa lähestyä teitä. Sen sijaan hän keskustelee miesten kanssa, sillä hän uskoo, että miehet pitävät hänestä.