Mies jonka tapasin,siinä oli jotain outoa. Tuijotti ihme tavalla ja hymykin oli sellainen ettei saanut selvää oliko aidosti iloinen.
Kommentit (17)
Ei ollut hermostunut, tosimitsevarman oloinen ja päällekäyvä oli heti alkuunsa. Joku siinä kuitenkin häiritsi. Ap
No mitä siitä? Mietitkö nyt sitten tätä huomiseen asti?
Luota vaistoihisi. Samaa kummallista tunnetta tuli exästä ekoilla treffeillä, pistin kuvittelun piikkiin ja mies hurmasi. Myöhemmin paljastui psykopaatiksi ja sain pelätä henkeni edestä.
Puuttui lämpö, ei ollut yhtään lämpimän oloinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi olla rankka lapsuus tai sitten psyko.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten edes mietit asiaa? Minulle tuo olisi deal breaker. Arvosta itseäsi ja älä enää tapaa tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pienimunainen tyyppi.
Luin, että pierumainen
Tapasin muutaman kerran miestä joka vaikutti todella kiinnostavalta ja intohimoiselta. Katsoi minua aina kuin kinkkua, silmät suurina. Hymyili, mutta siinä oli aina jotain outoa. Mies oli todella itsevarman oloinen. Noh, myöhemmin osoittautui täysin psykopaatiksi ja erittäin epävakaaksi. Luota vaistoosi nainen.
Oli kiihottunut ja koetti pidätellä itseään?
Tai et vastannut hänen odotuksia joten hän odotti koska on sovelias aika lopettaa treffit. Välillä käy ( varmaan puolin ja toisin ) että tekisi mieli lopettaa treffit heti. Peruskohteliaisuudesta olen sen 30-45 minuuttia, kunnes kiitän kohteliaasti toivottaen kaikkea hyvää jatkossa.
Saattoi olla hermostunut.