Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko pyytää uudestaan kahville?

Vierailija
05.03.2020 |

Viime vuoden puolella pyysin työpaikan miestä kahville, mutta ei juuri sinä päivänä päässyt. Kysyin uudelleen eikä päässyt silloinkaan. Taustalla oli kuukausia kestänyt flirtti. Sain sitten siis pakit - mies kun ei ehdottanut uutta päivää. Flirtti jatkuu edelleen, mies katsoo kohdatessamme silmiini tooodella pitkään ja moikkaa hymyillen. Olen odottanut josko mies itse lähestyisi mutta ei ole mitään kuulunut. Voinko vielä kysyä onko mies lähdössä kahville, jossain määrin on kuitenkin selvästi kiinnostunut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies sitten jatkaa flirttiään?!

Sori, mutta tulkitset ehkä flirtiksi ihan normiystävällisyyden. Ihastuneelle käy helposti niin.

Onko normiystävällisyys viipyileviä katseita hymyn kera? Muita tervehtiessään ei katso heitä niin pitkään kuin minua.

Ihastunut mieli näkee omiaan. Hän on jo tehnyt selväksi, ettet kiinnosta häntä. Siirry eteenpäin!

Vierailija
22/24 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies sitten jatkaa flirttiään?!

Sori, mutta tulkitset ehkä flirtiksi ihan normiystävällisyyden. Ihastuneelle käy helposti niin.

Onko normiystävällisyys viipyileviä katseita hymyn kera? Muita tervehtiessään ei katso heitä niin pitkään kuin minua.

Oletko ihan sekuntikellolla mitannut? Pointti oli, että mies ei halunnut kahville lähteä, vaikka olet kahdesti kysynyt, joten ei ole sinusta kiinnostunut. Ehkä haluaa olla sulle ekstraystävällinen kun on huomannut ihastuksesi tai sitten pitää ihastustasi huvittavana tai jopa naurettavana, jos on luonteeltaan ilkeä.

En tajua miksi haluaisit nolata itsesi pyytämällä kahville jotakuta, joka ei ole seurastasi kiinnostunut? Pitää jos uskoa, kun kieltäydytään kahdesti. Muutenkin jos mies on kiinnostunut, niin kyllä osaisi itsekin pyytää kahville eikä se jäisi vain viipyileviin katseisiin, joiden takana olevia ajatuksia voi vain arvailla.

Mutta olet ilmeisesti päättänyt kysyä vielä uudelleen, kysy sitten. Ehkä kolmas kerta toden sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole normaalia katsoa silmiin ja hymyillä? Vai pitäkö olla sulkeutunut, ilmeetön rautakangen nielaissut ollakseen normaali?

Vierailija
24/24 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna olla jo. Vähän omanarvontuntoa nyt nainen! Miksi edes haluaisit saamattoman vässykän, joka ei edes kysyttäessä lähde treffeille?

Tai ennemmin: miksi haluaisit miehen, joka ei ole sinusta kiinnostunut?

Se, ettei mies lähde treffeille tietyn naisen kanssa, ei tee hänestä saamatonta vässykkää. Jonkun toisen kanssa saattaa toimia (ja todennäköisesti toimiikin) täysin eri lailla. Jonkun sellaisen, joka häntä kiinnostaa.

Olisi pitänyt selventää, että JOS nyt olisikin niin että mies on kiinnostunut, niin miksi kukaan nainen haluaisi miehen joka ei uskalla lähteä treffeille.

Eli on ihan sama onko mies kiinnostunut vai ei, koska tuollaista ei kannata joka tapauksessa tavoitella.

Ihastunut keksii tuollaisenkin tekosyyn, jos on tarvis. Ei uskalla lähteä vaikka on ihastunut. Joo. Mun mielestä ei pitäisi rohkaista ketään  roikkumaan ihastuksessa, varsinkaan työpaikoilla. Miettikää sen toisen asemaa, jonka pitää väistellä ihastunutta päivittäin. Ei ole kivaa ja jos ap olisi mies, olisi hän saanutkin tiukempia neuvoja. Naisissakin on näitä, jotka eivät suostu uskomaan, ettei ihastus ole molemminpuolista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä