hALUAISIN SÄHKÖPYÄRÄN
eI taida naisihmiseltä onnistua
Kommentit (18)
En suosittele. Oikea on taivaan lahja mutta möisivät varmaan jonkun jopon tai etumoottori rimpulan.
nE HALVIMMAT ON YLEENSÄ JA YMMÄRRETTÄVÄSTI - EI VÄLTTÄMÄTTÄ HUONOJA - MUTTA TODENNÄKÖISESTI EIVÄT PITKÄLLÄ AIKAVÄLILLÄ KANNATTAVIA OSTOKSIA.
Ihan huippuvehje!
Minun isä osti itselleen kun eläkkeelle jäi ja on polkenut sillä parin tunnin lenkkejä lähes päivittäin pyöräkaudella.
Itsekin koitin ja kyllähän sillä nopsaa polki. Ylämäet meni mukavasti kun pyörä avusti. Voisin itsekin hankkia sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
nE HALVIMMAT ON YLEENSÄ JA YMMÄRRETTÄVÄSTI - EI VÄLTTÄMÄTTÄ HUONOJA - MUTTA TODENNÄKÖISESTI EIVÄT PITKÄLLÄ AIKAVÄLILLÄ KANNATTAVIA OSTOKSIA.
Jäikö capslock päälle? :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan huippuvehje!
Minun isä osti itselleen kun eläkkeelle jäi ja on polkenut sillä parin tunnin lenkkejä lähes päivittäin pyöräkaudella.
Itsekin koitin ja kyllähän sillä nopsaa polki. Ylämäet meni mukavasti kun pyörä avusti. Voisin itsekin hankkia sellaisen.
Tämä ei ole sähköpyärä, vaan sähköavusteinen pyärä
Zinc
Niitä tehdään jopa naisten malleja. Ihan turhaan kyllä. Kukaan ei aja pitkässä mekossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan huippuvehje!
Itsekin koitin ja kyllähän sillä nopsaa polki. Ylämäet meni mukavasti kun pyörä avusti. Voisin itsekin hankkia sellaisen.Tämä ei ole sähköpyärä, vaan sähköavusteinen pyärä
Zinc
juuuuuuuuuuust jo. oon kateellinen sullee jaa suun jutuilleee.
Sain synttärilahjaksi. Aivan mahtava kapistus. Itse olen ketjut rasvaillut ja putsaillut ja ajellut ongelmitta jo 3 v. Tänä keväänä vien ihan ammattilaiselle tarkastukseen. Suosittelen lämpimästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan huippuvehje!
Itsekin koitin ja kyllähän sillä nopsaa polki. Ylämäet meni mukavasti kun pyörä avusti. Voisin itsekin hankkia sellaisen.Tämä ei ole sähköpyärä, vaan sähköavusteinen pyärä
Zinc
Mikä ero niillä on?
Pyydä isi tai veli kauppaan ja opettamaan