Olen ihastunut huonoon mieheen.
Kommentit (53)
Jos rentusta kyse niin kaikki naisethan niihin rakastuu. Ei nainen kuulemma voi sille mitään.
Palsta käyttäisi sanaa jännä.
Mies on pari x taluttanut minut taksiin kirjaimellisesti väkisin. On sanonut, että olen hänen ja muutenkin tämän 3kk aikana osoittanut olevansa määräilevä ja autoritäärinen.
Seksi on loistavaa. Ja jotakin kutkuttavaa tässä asetelmassa on.
Mietin onko hyvä seksi saanut pääni sekaisin - luultavasti.
Ap
En ikinä ole ihastunut renttuun.
Mies ei tietääkseni ole rikollinen, ja uskoisin hänen maksavan veronsa. Varma en ole.
En olisi uskonut sallivani tällaista kohtelua, mutta näköjään jopa nautin tästä. Olo on verevä, energinen ja jotenkin vauhdikas. Kuinka nyt saan itseni irti tästä?
Ap
Olet sekoittanut rakkauden ja vallan väärinkäytön toisiinsa. Yleistä.
Ajattelepa jos joku vastenmielinen tyyppi kohtelisi sinua tuolla tavalla. Ei olisi yhtään seksikästä, vaan kutsuisit poliisin paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos rentusta kyse niin kaikki naisethan niihin rakastuu. Ei nainen kuulemma voi sille mitään.
Ei niin. itselleni tämä tapahtui. Varmaan hormonit hyrrää, biologiaa tai jotain. En voinut mitään...
Näen jo miten hirveä suuntaus tässä tulee, mutta vuoristoradasta on ikävä hypätä pois.
Olen oikeasti aina ollut järkevä ja eksätkin ovat olleet enemmän excell-tyyppiä.
Onkohan joku ikäkriisi? 30 tuli täyteen, ja tuntuu niin hauskalta olla jonkun vietävissä.
Ap
Naurettavinta on että tiedostan miehen käyttävän valtaa ja ihastumistani hyväkseen, tiedostan hänen tietävän että saan tästä jotakin naurettavaa tyydytystä.
Olen joutunut työssä ottamaan hirveästi vastuuta, ja muutenkin aina suorittanut kaiken vähintään hyvin. Yleensä minä olen päättänyt kenen kanssa haluan olla, nyt kävi kuitenkin toisin. Sydän hakkaa jo tätä kirjoittaessa. Niin älytöntä!
Tuntuu, että tapailun lopettaminen on paluu harmauteen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä siin on huonoo?
Määräily, omistushalu, mustasukkaisuus, lievä väkivaltaisuus, impulsiivisuus, tunteella eläminen.
Olen hukannut myös oman järkeni tässä.
Olen aina ihmetellyt näiden kanssa olevia naisia..
Ap
Mies osaa olla alkuvoimainen ja on tavoittanut seksuaalisuutesi sekä sisäisen naisesi. Ihan ymmärrettävää, mutta asialla voi olla pimeä kääntöpuolensa. Etenkin jos ei ole kantaväestöä tai valtaväestöä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määräily, omistushalu, mustasukkaisuus, lievä väkivaltaisuus, impulsiivisuus, tunteella eläminen.
Olen aina ihmetellyt näiden kanssa olevia naisia..Ap
Se tapahtuu naiselle kerran elämässä. Tossa ikävälillä 22-29 yleensä. Mulle tapahtu tossa 26 vuotiaana.
Ikä.
Luonto yrittää saada sinut lisääntymään ja tuo eteesi uroon jolta jälkeläisten teko onnistuu, jälkeläisten huoltamisesta en vielä tässä kohtaa kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tapahtuu naiselle kerran elämässä. Tossa ikävälillä 22-29 yleensä. Mulle tapahtu tossa 26 vuotiaana.
Miten siinä kävi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikä.
Luonto yrittää saada sinut lisääntymään ja tuo eteesi uroon jolta jälkeläisten teko onnistuu, jälkeläisten huoltamisesta en vielä tässä kohtaa kommentoi.
luonto ei välitä tunteista,ainoastaan et parhaimmat geenit lisääntyy.... ap on joutuunut renttumiehen uhriksi ja nyt heidän kannattaisi paritella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siinä kävi?
Ap
Me ollaan vielä yhteyksissä mutta ei hänestä vakavaan suhteeseen ole....
Kun mies on oikea mies tuntee nainenkin olevansa narttu.
Vierailija kirjoitti:
Mies osaa olla alkuvoimainen ja on tavoittanut seksuaalisuutesi sekä sisäisen naisesi. Ihan ymmärrettävää, mutta asialla voi olla pimeä kääntöpuolensa. Etenkin jos ei ole kantaväestöä tai valtaväestöä...
Tämä on varmasti totta. Harmi että himo nyt sekoittuu johonkin ihan muuhun, en pysty erittelemään himoa ja ihastusta toisistaan.
Tällaiset jutut on varmasti tuhoon tuomittuja?
On valtaväestöä.
Ap
Miksi hän on huono?