Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko koskaan soittanu kampaajalle epäonnistuneen käynnin jälkeen?

Vierailija
05.03.2020 |

Kävin tällä viikolla kampaajalla värjäämässä hiukseni ja en ole yhtään tyytyväinen. Laitettiin vaaleampi väri ja alta näkyy läikkinä keltaista sekä aiempaa sävyä. Oikea sekasotku.
Kampaamossa laitettuna näytti ihan ok, mutta kun kotona aloin tarkemmin katsomaan, niin ei hyvä.
Kehtaanko soittaa..
Oletteko te soittaneet? Miten kampaajat ovat suhtautuneet asiaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut. Kampaaja teki korjausleikkauksen ilmaiseksi. Olin silloin vielä teini, niin tuntui vaikealta, mutta onneksi uskalsin. Asia kannattaa esittää syyllistämättä ja rauhallisesti. Nykyään osaan sanoa, että minun hiuslaatuuni ei kannata käyttää ohennussaksia, kun ne väistämättä pilaa tukan.

Vierailija
2/4 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin viestiä kun en ollut tyytyväinen raitoihini. Kampaaja (miespuolinen) otti valitukseni asiallisesti ja sovittiin uusi aika korjausvärjäyksen. Hyvin meni ja oltiin tyytyväisiä molemmat.

kiitteli jopa siitä kun otin yhteyttä ja sai mahdollisuuden korjata asian.

Vaatihan se ensin vähän pokkaa, kun ei tiennyt miten suhtautuu, mutta asiallisesti esitin asiani. Kaikki nyt tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/4 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En vain mene samaan paikkaan toista kertaa. Lisäksi haukun kampaajan ammattitaidon kaikille tutuille ja kylänmiehille. Vielä vuosienkin päästä jos joku kysyy kampaamo suosituksia, niin sanon, että sinne ei ainakaan kannata mennä.

Ja tämä on ihan totta, niin minun kuin monen muunkin kohdalla.

En vain kehtaa sanoa siinä kampaajan tuolissakaan mitään, vaikka heti huomaan, että pieleen meni ja pahasti.

Eli vinkki kampaajalle. Kuuntele sitä asiakasta mitä hän haluaa ja varmista vielä kysymällä, jotta ymmärsit oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi