Britannia on jo nostamassa kädet pystyyn
There are now 87 cases in the UK but Whitty said he is expecting the number to “only go up.” Britain has now moved from the “contain” phase of the government’s coronavirus action plan, to the second phase of “delay,” he said.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Nyt se korona karkas käsistä, tässä alkaa jo huolestuttaa itseäkin, mulla on leikkaus tulossa tässä keväällä, niin olen silloin vähän heikommassa hapessa, juuri sopivasti.....
Sun leikkaus siirtyy. Sairaalat täytty hyvin nopeasti kiireellisemmistä tapauksista.
Yllättyneitä ovat:.......................................
Eihän nuo pärjänneet mustan surmankaan kanssa aikoinaan. Silloin Suomi sentään porskutti vaan, koska täällä oli vielä roti hommissa. Saas nähdä kuinka meidän käy tällä kierroksella!
Olen labrahoitaja ja meille tuli jo ohjeet, miten meidän tulee huolestua potilaan oireista. Ja ohjata heitä.
Ja emme edes ole hoitajia.
En ole suomalaisena kovin huolissani.
Näyttäisi olevan kuolemaksi lähinnä aasialaisille ja persialaisille, tai näiden geeniperimää omaaville.
Viittaa siis erittäin vahvasti USA:n kustomoimaan virukseen. Eniten hittiähän ovat ottaneet Kiina ja Iran.
Miksi ei koske Venäjää... joko heidän geenistönsä on liian samankaltainen kuin muilla valkoisilla roduilla tai sitten USA pelkää, että saisivat itse takaisin. Venäläisethän on toiset niistä joilla on mm. erittäin tuhoisaa isorokkoa biologisen aseen muodossa.
Aika äkkiä antoivat periksi.. Kauhea katastrofi jos kiinalaisetki olis jo tuossa kohtaa löyneet hanskat tiskiin..
Vierailija kirjoitti:
Yllättyneitä ovat:.......................................
Eihän nuo pärjänneet mustan surmankaan kanssa aikoinaan. Silloin Suomi sentään porskutti vaan, koska täällä oli vielä roti hommissa. Saas nähdä kuinka meidän käy tällä kierroksella!
Suomessa tosi jykkäsi sitten myöhemmin Euroopan viimeinen ruttoepidemia.
Vierailija kirjoitti:
Aika äkkiä antoivat periksi.. Kauhea katastrofi jos kiinalaisetki olis jo tuossa kohtaa löyneet hanskat tiskiin..
Nos uomessa ei edes laitettu hanskoja käteen, vaan ne on ollut tiskillä koko ajan.
Sitten pitäisi vielä jonkun oikeasti kuolla tuohon tautiin, että hätätilan tunnusmerkit täyttyisivät.
Nyt se korona karkas käsistä, tässä alkaa jo huolestuttaa itseäkin, mulla on leikkaus tulossa tässä keväällä, niin olen silloin vähän heikommassa hapessa, juuri sopivasti.....