Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noniin, potkut vielä kaiken kurjuuden päälle

Vierailija
05.03.2020 |

Tekis mieli antaa lopullisesti periksi 😭😭😭

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää vastoinkäymisiä. Mikään hyvä ei kestä mitään. Miksi yrittää...

Vierailija
2/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voit linnoittautua koronaa pakoon kotiisi. Ajattele positiivisesti.

4/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin

Vierailija
5/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kun ajattelin, että on kiva kun kevät alkaa ja pääsen masennuksesta. Ehei, turha luulo! Ap

Vierailija
6/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voit lohduttautua sillä että 300000 kavalluksesta tuomitut työllistyvät pysyviin työsuhteisiin ja saavat sen takia alennusta rangaistuksista.

Vierailija
7/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voit linnoittautua koronaa pakoon kotiisi. Ajattele positiivisesti.

Mut sehän leviää ilmastoinninkin kautta. Ap

Vierailija
8/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkut on ilon juhla. Bileet pystyyn!

Vierailija
9/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävistä suurin osa jättää. Läheisten mielestä teen kaiken aina väärin. Olen joku säälisanko. Työ piti kasassa. Nyt ei oo enää yhtään mitään. Pelkkä tuska jäljellä. Ap

Vierailija
10/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkut on ilon juhla. Bileet pystyyn!

Millä rahalla? Ap

Vierailija
11/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli syy potkuihisi?

Jaksamista arkeen, itse sain nuorena tyttönä potkut kun olin liian rehellinen. Ilmiannoin työpaikkajuopottelun ylemmälle taholle, pääkonttoriin, niin seurauksena minulle potkut ja äijät jatkoi työtehtävissään. Tämä tapahtui rautakaupassa. 

Potkut oli itselleni onni, myöhemmin olen saanut paljon hyvää elämässäni. Kouluttautunut ja työllistynyt, olen nyt unelma-ammatissani.

keski-ikäinen opettaja

Vierailija
12/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi pikku rassukka, kun meillä ihan KAIKILLA on niitä vastoinkäymisiä - ja useimmilla paljon enemmän kuin sinulla.

Ajattele, olet sentään saanut olla töissä, mutta kun on olemassa 30-vuotiaita nuorehkoja ihmisiä, jotka eivät ole koskaan saaneet olla yhtään missään työpaikassa!

Vierailija
13/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana pitkä masennusjakso. Jaksoin kuitenkin käydä töissä mikäli yhtä 14 vrk saikkua ei lasketa. Ilmeisesti lasketaan eli älä ikinä sairastu, masennu tms. tai olet ulkona. On ollu liikaa kaikkea muutakin, jokainen elämän osa-alue muutenkin yhtä sotkua, it sari vaikuttaa fiksuimmalta ratkaisulta. Jossain vaiheessa se on kohtaloon nähden nöyryyttävää edes yrittää. Tää maailma on toisenlaisille. Ap

Vierailija
14/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävistä suurin osa jättää. Läheisten mielestä teen kaiken aina väärin. Olen joku säälisanko. Työ piti kasassa. Nyt ei oo enää yhtään mitään. Pelkkä tuska jäljellä. Ap

No ota koira tai kissa tai molemmat, ne rakastaa sinua koko pienestä sydämestään, eivät koskaan jätä eivätkä petä. Ja aina ovat vilpittämän iloisia ainakin koirat, kun tulet kotiin, vaikka olisit poissa vain viisi minuuuttia.

Ja nythän sinulla on aikaa ulkoiluttaa niitä - kissaakin on hyvä viedä valjaissa ulos.

Vierailija
15/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ikävä juttu!

Onko irtisanomisaikaa, vai alkoiko "loma" heti?

Voisiko tämä olla merkki uudesta suunnasta? Esim. uusi koulutus?

Tai stten vaan lähettelet minun kanssani työpaikkahakemuksia. Haetaan eri paikkoja, että ei tarvitse toisiamme vastaan kilpailla.

Vierailija
16/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kun ajattelin, että on kiva kun kevät alkaa ja pääsen masennuksesta. Ehei, turha luulo! Ap

Nautitaan tulevasta keväästä ja auringosta! Uusi työpaikka ilmaantuu sitten aikanaan

☀️☀️🙂🙂

Vierailija
17/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivoi pikku rassukka, kun meillä ihan KAIKILLA on niitä vastoinkäymisiä - ja useimmilla paljon enemmän kuin sinulla.

Ajattele, olet sentään saanut olla töissä, mutta kun on olemassa 30-vuotiaita nuorehkoja ihmisiä, jotka eivät ole koskaan saaneet olla yhtään missään työpaikassa!

Kiitos viestistäsi. Tajusin juuri, että on tosiaan olemassa sairaampia ja huonompia ihmisiä kuin minä. Esimerkiksi sellaiset jotka tulevat ilkkumaan ihmiselle jolla menee huonosti. Aika huonosti täytyy mennä jos alentuu tuolle tasolle. Ymmärrän kyllä, että jollain voi mennä huonommin. Se on luonnollista. Ei se kuitenkaan auta minua. Ei se tee minua yhtään vähemmän masentuneeksi, että joku toinen näkee vaikka nälkää. Itse asiassa sen ajattelu lisää vain tuskaani. Ap

Vierailija
18/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli syy potkuihisi?

Jaksamista arkeen, itse sain nuorena tyttönä potkut kun olin liian rehellinen. Ilmiannoin työpaikkajuopottelun ylemmälle taholle, pääkonttoriin, niin seurauksena minulle potkut ja äijät jatkoi työtehtävissään. Tämä tapahtui rautakaupassa. 

Potkut oli itselleni onni, myöhemmin olen saanut paljon hyvää elämässäni. Kouluttautunut ja työllistynyt, olen nyt unelma-ammatissani.

keski-ikäinen opettaja

En tiedä vielä, olin vuokratyöpaikassa ja sieltä ei tule välttämättä mitään vastausta. Ap

Vierailija
19/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takana pitkä masennusjakso. Jaksoin kuitenkin käydä töissä mikäli yhtä 14 vrk saikkua ei lasketa. Ilmeisesti lasketaan eli älä ikinä sairastu, masennu tms. tai olet ulkona. On ollu liikaa kaikkea muutakin, jokainen elämän osa-alue muutenkin yhtä sotkua, it sari vaikuttaa fiksuimmalta ratkaisulta. Jossain vaiheessa se on kohtaloon nähden nöyryyttävää edes yrittää. Tää maailma on toisenlaisille. Ap

Jeesus rakastaa. Herra sanoo, että hän on heikoissa vahva.

Jumalan Sana sanoo myös, että maailma on pahan vallassa. Sen voi jokainen huomata.