Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten itsenäistyitte taloudellisesti eron jälkeen?

Vierailija
05.03.2020 |

Ennen kuin kommentoijat tulee sen minulle ilmoittamaan, kyllä, lokkeilin ex-aviomiehen rahoilla. Muutin hänen perässään ulkomaille ja töiden puuttuessa opiskelin tutkinnon alalta, jolla ei vain ole töitä.
Erosta en saanut juuri mitään (verrattuna miehen omaisuuteen ja 100000/vuosituloihin) ja rahaa on enää n. 20 000€ jäljellä. Oman alan töitä ei ole näköpiirissä.
Elintasoni on laskenut. Asun alivuokralaisena, koska suurkaupungissa minulla ei ole varaa asua yksin.
En tiedä miten pääsen jaloilleni. Olen kuvitellut että minulla olisi yrittäjän taitoja, mutta ei vain ole.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki:

T-y-ö-p-a-i-k-k-a.

Vierailija
22/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki:

T-y-ö-p-a-i-k-k-a.

Kuinkahan hyvin se näiltä neuvojilta onnistuisi jos ei olisi työlupaa tai riittävää kielitaitoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole kiinnostuneita tai kykeneviä hyödyllisille aloille.

Vierailija
24/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoamaan tai johonkin narikkaan töihin.

Näihin ei oteta ylikoulutettuja ilman työkokemusta.

Vierailija
25/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeutin elintasoni vähitellen parissa vuodessa ennen kuin ex-mieheltä erossa saamani rahat loppuivat. Nyt elän ihan OK elämää. Käyn töissä mutta esim matkailuun ei ole varaa. Välillä kirpaisee, kun lapset ovat isänsä kanssa luksuslomilla, mutta mun kanssa pääsevät max Tallinnaan.

Vierailija
26/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopeutin elintasoni vähitellen parissa vuodessa ennen kuin ex-mieheltä erossa saamani rahat loppuivat. Nyt elän ihan OK elämää. Käyn töissä mutta esim matkailuun ei ole varaa. Välillä kirpaisee, kun lapset ovat isänsä kanssa luksuslomilla, mutta mun kanssa pääsevät max Tallinnaan.

Niin kai se väkisinkin alkaa sopeutua jos rahat loppuu. Töistä on kuitenkin hankittava lisää.

Vierailija
27/32 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit miettinyt ennen eroa

Vierailija
28/32 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella pitää aina olla omat tulot, oma tili joka on vain omassa käytössä sekä ajokortti ja mieluusti oma auto. Älkää ikinä jääkö riipuvaiseksi miehestä.

Vierailija
29/32 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti, kun ei ollut enää miesvauvaa tuhlaamassa yhteisiä rahoja.

Vierailija
30/32 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella pitää aina olla omat tulot, oma tili joka on vain omassa käytössä sekä ajokortti ja mieluusti oma auto. Älkää ikinä jääkö riipuvaiseksi miehestä.

Mutta jos ei ole ollut niin tämä neuvo on myöhässä

Vierailija
31/32 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustyöttömään nähden olet onnellisessa asemassa kun sinulla on muutaman kuukauden puskuri rahallisesti eikä kyse ole seuraavan kuun vuokran kokoon riipimisestä.

Vierailija
32/32 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coronan aikaan kukaan ei opiskele eikä käy töissä. Olet tasoissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme