Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka pelkäät koronaa,oletko...?

Vierailija
05.03.2020 |

Eli koronaa pelkäävät ja kunnioittavat oletteko minkälaisen koulutuksen saaneita? Eli onko älykkyys yhteydessä koronapelkoon.

Sinä joka pelkäät koronaa,oletko...?

Vaihtoehdot

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei "tutkimus" näin toimi, sinun pitäisi kysyä myös ei-koronapelkoisten koulutustasoa, jotta voisit verrata koronapelkoisten ja ei-koronapelkoisten koulutusta keskenään. (Vai oletko jo tehnyt sellaisen kyselyn?)

Yes sir! Uskotaan uskotaan!!

Vierailija
42/50 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoikaa niin kysely pysyy ylhäällä

Vierailija
44/50 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään koska sekä lapsellani että äidilläni on vaikea perussairaus. Hoitolaitoksiin on jo nyt vaikea saada sijaisia, entä jos niitä suljetaan hoitajapulan takia.

Kuka hoitaa lapseni, jos minä sairastun?

Olen maisteri.

Vierailija
45/50 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään koska sekä lapsellani että äidilläni on vaikea perussairaus. Hoitolaitoksiin on jo nyt vaikea saada sijaisia, entä jos niitä suljetaan hoitajapulan takia.

Olen maisteri.

Ymmärrän täysin sinua

Vierailija
46/50 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maisteri.

Minulla tismalleen sama tilanne.

Vierailija
47/50 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/50 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Ymmärrän silti että riskiryhmille se on oikeasti vaarallinen, ja teen kyllä sen minkä pystyn välttääkseni tartunnan levittämisen omalta osaltani. Sen suuremmin en elämääni muuta, huolehdin vain entistä tarkemmin käsihygieniasta ja jos saan flunssan oireita pysyttelen kotona mahdollisuuksien mukaan. Siinä kai se. En tiedä mitä sen kummempi panikoiminen edes auttaisi. Ei se virus siitä välitä pelätäänkö sitä vai ei, jos se tulee se tulee jokatapauksessa. Oikeastaan alan olla aika kyllästynyt koko aiheeseen kun tuntuu että se on ihan joka paikassa esillä. Menisi jo menojaan kuten näillä infektiotaudeilla on tapana. Aikansa jylläävät ja sitten rauhoittuu. Päästäisiin taas ”normaaliin” elämään ja keskittymään muihin juttuihin. Niin, AMK olen koulutukseltani, vaikka en kyllä ajattele että koulutuksella on mitään merkitystä siihen miten suhtaudun asiaan. Varmaan jokainen riskiryhmään kuuluva on huolissaan koulutustaustasta riippumatta. Myös ihmisen perusluonne ja tapa suhtautua asioihin vaikuttaa koulutusta enemmän. Toiset suhtautuu lähes kaikkeen rennosti stressaamatta suuremmin, ja toiset taas huolestuvat ihan kaikesta.

Vierailija
49/50 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei "tutkimus" näin toimi, sinun pitäisi kysyä myös ei-koronapelkoisten koulutustasoa, jotta voisit verrata koronapelkoisten ja ei-koronapelkoisten koulutusta keskenään. (Vai oletko jo tehnyt sellaisen kyselyn?)

Yes sir! Uskotaan uskotaan!!

En ole sir. :D

Kiva, huomasin sen toisen kyselyn:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3684949/sina-joka-et-pelkaa-koronaa

Vierailija
50/50 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän