Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Bank Norwegian ja Norwegian-lentoyhtiö samaa yhtiötä? Kannattaako ottaa pankista rahat pois ennen kuin lentoyhtiö menee konkurssiin koronan takia?

Vierailija
05.03.2020 |

Meillä on 70 000 euroa kodin remonttirahaa tilillä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlesta:

Ovatko lentoyhtiö Norwegian ja Bank Norwegian sama yritys?

Eivät ole. Lentoyhtiö toimi tosin aiemmin Bank Norwegianin osaomistajana, mutta elokuussa 2019 se luopui omistuksistaan keskittyäkseen täysin lentoliiketoimintaansa. Pankin ja lentoyhtiön yhteistyö jatkuu edelleen kanta-asiakasohjelman merkeissä.

Vierailija
2/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä rahat varmuuden vuoksi. Viime kerrallahan (finanssi kriisi) islantilaiset pankit menivät nurin ja tallettajat joutuivat odottamaan vuosikausia että saivat korvaukset.

Laita rahat johonkin too big to fail bankkiin tyyliin nordea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä vähän nyt jännittää tämä korona ja talousvaikutukset. Tekisi ihan siitä syystä siirtää ne rahat suomalaiselle pankkitilille, koska suomalaisen pankin kanssa on sata kertaa helpompaa hoitaa mahdollisia ongelmia.

Summa on sen verran iso (kuten remonttikin), ettei todellakaan ole varaa nyhtäistä tuollaista summaa edes väliaikaisesti mistään.

ap

Vierailija
4/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko saavasi tältä palstalta luotettavampaa informaatiota toisen käden "tietona" kuin lukemalla itse faktat?

PS. Eivät ole samaa yhtiötä, Sampo ja joku toinen ostivat viime vuonna Norskin osuuden pankista.

Vierailija
5/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... Meneekö Sampokin konkurssiin jos lentoyhtiö Norwegianille käy huonosti? Kannattaako myydä osakkeet?

ap

Vierailija
6/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liikaa menetettävää, siksi kysyn.

ap

Vierailija
7/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne meenee ihan kaikki konkkaan. Myy kaikki.

Vierailija
8/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on liikaa menetettävää, siksi kysyn.

ap

Norjan valtio korvaa talletukset 100 000 euroon asti.

Norjan valtiolla on rahaa n. 800 000 000 000 euroa.

Suomen valtiolla ei ole senttiäkään.

Vierailija
9/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Sampo omista myös Nordeaa? Onko Nordeakin nyt siis vaarassa koronan takia? Hämmentävä kuvio. Ei ilmeisesti ole remonttirahat missään turvassa. Pelottaa.

ap

Vierailija
10/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis... Meneekö Sampokin konkurssiin jos lentoyhtiö Norwegianille käy huonosti? Kannattaako myydä osakkeet?

ap

Et ole ap, joten miksi laitoit joku viisi viestiä vielä "minun nimissäni" jostain Samposta ja Nordeasta? Minulla ei ole asiakkuutta kummassakaan pankissa.

Terveisin oikea ap, joka kysyi Norwegianin lentoyhtiön ja Bank Norwegianin yhteyksistä

Vierailija
11/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et ole ap, joten miksi laitoit joku viisi viestiä vielä "minun nimissäni" jostain Samposta ja Nordeasta? Minulla ei ole asiakkuutta kummassakaan pankissa.

Terveisin oikea ap, joka kysyi Norwegianin lentoyhtiön ja Bank Norwegianin yhteyksistä

Kaikki liittyy kaikkeen, yhteys löytyy. Terveisin sinä ja minä.

Vierailija
12/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin rahaa on alle talletussuojan rahat ovat tuolla huomattavasti paremmassa suojassa kuin suomalaisessa pankissa, tosin suomalaisessa kuin ne ovat ihan hyvässä hoidossa. Näin koska Norjan valtiolla on lompakossa potkua enempi kuin meillä hölmöläisillä siinä ääritapauksessa, että mennään talletussuojan kautta.

Vierailija
13/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki firmat joiden nimessä on sana norwegian, ovat samassa konkurssissa.

No herää jo!!!!!