Kaljut miehet - hot or not? Laulaja Kasmir tuo nuorena kaljuuntuvan miehen kokemuksia esiin
Laulaja Kasmir kaljuuntui nuorena ja kärsi siitä, kaveritkin kuittaili: https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/03/04/laulaja-kasmir-kamppaili-vuosi…
Naiset emme varmaankaan osaa edes kuvitella kuinka kova paikka kaljuuntuminen on nuorelle miehelle (ja miksei vanhemmallekin). Ei tulisi itselleni mieleenkään kuittailla sellaisella asialla kenellekään, silkkaa kiusaamista.
Itse pidän kaljuista miehistä ja olen naimisissa nelikymppisen, päänsä säännöllisesti ajelevan miehen kanssa. Minusta hänelle sopii kalju ja on kyllä erittän kuuma joka tavalla. En ole oikeastaan tullut edes ajatelleeksi hiuksia enkä ole kysynyt mieheltäni koska hän alkoi kaljuuntua. Itselläni on pitkät ja paksut mustat hiukset, joten olemme aika vastakohtainen pari tässä ulkonäöllisesti.
Mitä mieltä olette kaljuista miehistä? Itse ajattelen, että kalju on paljon paremman näköinen, kuin sellainen Kasmirinkin kokeilema peitelty malli. Ja tykkään kyllä :)
Kommentit (31)
Olikohan Kekkonen ihan traumatisoinut kaljuudestaan?
Not.
Sillehän ei mitään voi, jos kaljuuntuu, minäkin kaljuunnun, olen nainen. Mutta sille voi, jos leikkaa päänsä puliksi tarkoituksella, ja näitä on paljon suomalaisissa miehissä. Kuvittavan näköisiä nuppipäitä, kuin mitäkin venäläisrikollisia tai keskitysleirivankeja.
Tukan pitää antaa kasvaa, jos se vain kasvaa. Myös poikatukat" eli lyhyeksi leikatut, ovat karseita. Kukaan ei näytä kivalta sellasessa.
Pitkä tukka ja parta, se on miehekästä. Kaljuus, karvaton naama, lyhythiuksisuus =kuin tekisi miehestä eunukin.
Täällä yks nainen joka ihastuu aina kaljuihin. Eli todellakin hot. (mikäli koko pää on ajeltu)
Ei kaljuus haittaa yhtään. Mielummin kaikki pois, kuin niiden muutaman haivenen kampaaminen päälaen yli. Hyvin suuri osa miehistä kaljuuntuu jo suht nuorenakin, niin en pidä asiaa mitenkään dealbreakerinä. Kaljuus miehillä on suorastaan luonnollista. Minua kiinnostaa miehessä muut asiat, kuin tukan tuuheus.
Ne miehet joilla isä ja/tai isoveli ovat kaljuuntuneet, pääsevät ehkä helpommin yli omasta hiustenlähdöstään. Sitten taas jos kaljuuntuminen on itselle äidin puolelta periytynyt, mutta isällä/veljellä on tukka päässä, niin se on kovempi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat veljeni kaljuuntuivat parikymppisinä, ja oli kova paikka heille. Oli myös isällekin aikoinaan äidin mukaan. Siksi kukaan perheessämme ei kummastele tai paheksu jos ollaan 24/7 pipo päässä sisälläkin. Itse olen 20v ja odotan kauhulla, että milloin se osuu omalle kohdalle. Ei kalju ole mielestäni ruma, mutta en sitä silti halua itselleni.
Ihan naurettavaa. No tietenkään jos ei ole elämässä kohdannut mitään suurempia kriisejä, niin voihan tuollainen hiusjuttukin silloin tuntua hirveän isolta asialta.
Oli kyllä itsellenikin nuorena muutama finni naamassa hirveän iso ongelma. Jälkikäteen koko asia tuntuu täysin naurettavalta.
Kai se miten suuri tai pieni asia kaljuuntuminen on jollekin riippuu varmaan tapauksesta. - Mutta kun on itse sekä perheeni ainoa kaljuuntuva (hyvin kaljuuntunut jo nyt) että kaikkiin muihin verratuna lyhyt. Ja tämä vielä korostuu kun vertaan suunnilleen "normalipituisiin" sisaruksiini ja vanhempiini huomattvasti lyhyempi, niin voin olla erinomaisen iloinen, etä olen kelvannut ja voinut kokea heidän varauksettoman hyväksyntänsä. Mutta kyllä tällä kombolla (lyhy ja kaljuununut) saa hieman töitä tehdä, että tulee yleisemmin vakuuttaneeksi muut että olen ihan vakavasti otettava aikuinen. - Ja, että minäkin uskon tosissani löytäväni iselleni kumppanin, vaikka en luulavasti pysty kompensoimaan "ulkoisia puutteiani" esimerkiksi rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Not.
Sillehän ei mitään voi, jos kaljuuntuu, minäkin kaljuunnun, olen nainen. Mutta sille voi, jos leikkaa päänsä puliksi tarkoituksella, ja näitä on paljon suomalaisissa miehissä. Kuvittavan näköisiä nuppipäitä, kuin mitäkin venäläisrikollisia tai keskitysleirivankeja.
Tukan pitää antaa kasvaa, jos se vain kasvaa. Myös poikatukat" eli lyhyeksi leikatut, ovat karseita. Kukaan ei näytä kivalta sellasessa.Pitkä tukka ja parta, se on miehekästä. Kaljuus, karvaton naama, lyhythiuksisuus =kuin tekisi miehestä eunukin.
Et ole naista nähnytkään. Valtaosa naisista ei pidä pitkähiuksisista miehistä. Normi siisti tukka on paras.
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet joilla isä ja/tai isoveli ovat kaljuuntuneet, pääsevät ehkä helpommin yli omasta hiustenlähdöstään. Sitten taas jos kaljuuntuminen on itselle äidin puolelta periytynyt, mutta isällä/veljellä on tukka päässä, niin se on kovempi paikka.
Totta. - Elämä on luultavasti helpompaa jos tai kun voi olla suunnilleen samanlainen kuin muut läheiset. Ihmisellä on tapana usein verrata itseään muihin hyvässä ja pahassa....
Ahdistavinta on seurata sellaista comb over -rimpuilua, mitä Kasmirkin tuossa jutussa kuvasi. Joka sekunti saa pelätä milloin tuulenpuuska tulee ja heilauttaa sen viritelmän irvokkaan näköiseksi sekasotkuksi. Se on kantajalle itselleenkin varmaan vähän kuin jonkun salaisuuden pitäminen sisällään. Ei halua paljastua, mutta toisaalta sitten kun antaa periksi, niin helpottaa.
Eniten hämmästelen vanhoja pappoja, jotka sitkeästi kampaavat sivusta muutaman suortuvan siihen kaljun päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistavinta on seurata sellaista comb over -rimpuilua, mitä Kasmirkin tuossa jutussa kuvasi. Joka sekunti saa pelätä milloin tuulenpuuska tulee ja heilauttaa sen viritelmän irvokkaan näköiseksi sekasotkuksi. Se on kantajalle itselleenkin varmaan vähän kuin jonkun salaisuuden pitäminen sisällään. Ei halua paljastua, mutta toisaalta sitten kun antaa periksi, niin helpottaa.
Eniten hämmästelen vanhoja pappoja, jotka sitkeästi kampaavat sivusta muutaman suortuvan siihen kaljun päälle.
Niin. En tiedä onko tuo vanhoilla papoilla tai ylipääään osallla. luullakseni lähiinä miehistä nuukuutta vai mitä, että kuvittelevat peittävänsä kaljuuntumsiensa kampaamalla sivulta haivenia kaljun päälle. - Itse olen yrittänyt pitää ne harvat hiukset mitä minulla vielä on (,lähinnä takana) erittäin lyhyenä. - En millään haluaisi pitää nuppiani aivan ns. nahkapallona, koska en voi mitään mutta itselleni tulee tällaisesta ihonväriltään punakankalpeasta pallonaamasta (e. nk. omastani, jos pääni olisi aian nahkapallokis ajeltu) mieleeni joku uusnatsi. enkä oikein välittäisi tai haluaisi näyttää sen paremmin uudelta kuin vanhemmaltakaan natsilta....
Pelkkä atleettisuus ei näy hirveästi päällepäin ja suuria lihaksia ei saa kuin todella hyvillä geeneillä. Minulla on esim. luonnostaan siro luusto, kapeat hartiat ja leveä lantio, joten näytän suht lihaksikkaanakin suunnilleen normijampalta. Lisäksi nykyään niin moni mies käy salilla, että sellainen perusatleettinen ja lihaksikas kroppa hukkuu massaan.