Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä v****taa työkaveri, joka yskii holtittomasti ja suoraan päin naamaa

Vierailija
05.03.2020 |

Joskus laittaa kättä eteen, mut yleensä ei edes sitä. En tajuu miten voi olla niin tyhmä. On korkeasti koulutettu mutta eipä tuo sekään ymmärrystä. Jatkuva vauhti päällä ja siksikin kai kipeenä usein, elimistö vaatisi lepoa mutta tää vaan painaa ja yrittää tartuttaa muutkin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jopa asiasta jä hänelle, mut vastaus oli "ei tää tartu".

Vierailija
2/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole jatkossa häneen selin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy itse kaukana

Vierailija
4/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vältellä, mutta tämä ekstrovertti tunkee ihan lähelle. Ja tulee usein kokouksissa viereeni. Inhottaa.

Vierailija
5/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät käyttäytymistään muuta toisten pyynnöstä. Varsinkaan tälläiset vauhti päällä naiset. Luulevat olevansa yhteiskunnan kulmakiviä jatkuvalla suorittamisellaan, mutta tosiasiassa eivät ota ohjeita ollenkaan vastaan, vaan tekevät kaiken kuten aina ennenkin, koska luulevat olevansa muita viisaampia.

Vierailija
6/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onko tarttunut?!

Vierailija
7/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä huomauttanut työkavereille hyvinkin terävään sävyyn että älä yski päin, älä yksi käteesi ja sitten lämi kaikkea, mene nyt pesemään ne kätesi. Niinkuin lapsillekin kun eivät itse tajua. 

Vierailija
8/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin karjunut "käsi suun eteen" jo monta kertaa niin että ikkunalasit helisee. 

Sen lisäksi että jokaisesta päin räkimisestä antaisin takaisin- Atshii, varmasti lima lentää  (vaikkei aivastuttaisikaan), tekoyskää räkä lentäen tän tyypin päälle. Eiköhän rupeis oppi menemään perille tai ainakin ymmärtäis pysyä kauempana ;D

Saa käyttää vapaasti, muistat sitten aina todeta päälle "tää ei tartu".

Vierailija
9/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin karjunut "käsi suun eteen" jo monta kertaa niin että ikkunalasit helisee. 

Sen lisäksi että jokaisesta päin räkimisestä antaisin takaisin- Atshii, varmasti lima lentää  (vaikkei aivastuttaisikaan), tekoyskää räkä lentäen tän tyypin päälle. Eiköhän rupeis oppi menemään perille tai ainakin ymmärtäis pysyä kauempana ;D

Hih hih

Vierailija
10/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kättä suun eteen! Nämä ääliöt sitten lähmivät joka paikan sillä räkäkämmenellä. Hihaan.

Vierailija
11/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onko tarttunut?!

On.

Vierailija
12/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karju sille joka kerta, kun se yskii: "Yski kyynärtaipeeseen." Karju niin usein, että se menee lopulta jakeluun. Ei muuten olisi ollenkaan hassumpaa kutsua työterveyshoitaja paikalle kertomaan koko henkilökunnalle, millaiset hygieniasuositukset ovat juuri nyt voimassa.

Vierailija
13/13 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uhkaisin laittaa ämpärin räkijän päähän. Minulle on ihan sama että räitkö räkimisen ilosta, vai yskän vuoksi, ne sylkipisarat ihollani toisen suusta on oksettavia. Lisäksi ilmoittaisin esimiehelle asiasta, ja kyselisin muidenkin työntekijöiden mielipidettä asiasta henkilön läsnäollessa, ettei jää yhtään mitään epäselvää asiassa.

Olen avokonttorissa töissä, ja jos siellä levitellään bakteereja ympäriinsä on kaikki kohta kipeitä.