Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi kääntää lapset äitiänsä vastaan

Vierailija
05.03.2020 |

Järjestäin kaikkien miniöidensä lapset kääntävät äidillensä selän ja lakataan käymästä ja välittämästä äidistään vaikka mitään erityistä ei ole tapahtunut äidin ja lasten välillä. Hirviöanopilla siis useampi miniä.
Onko vastaavasta kokemuksia teillä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne äidit sallii tuon?

Vierailija
2/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja lapsia? En usko että kukaan anoppi saa käännettyä aikuisia lapsia äitiänsä vastaan, ja vielä niinku montaa eri äitiä. Mitä nämä äidit tekee asialle ja anopin pojat? Nyt meni juttu yli notta kolahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!!! Anoppienhaukkumisketju on täällä taas!!! Ihanaa !!! Antaa palaa miniäparat!

Vierailija
4/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemuksia. Itse olen anoppi ja olen kääntänyt kaikki lastenlapseni (35) miniöitäni vastaan! Olen onnistunut 100%. Kukaan ei ole valitellut tilannetta. 👍😀

Vierailija
5/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuahan tuo on. Ilkeä anoppi teki samaa minulle, ei ollut mitään ongelmaa lasten kanssa eikä olla erottu miehenkään kanssa.

Vierailija
6/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kääntää lapset siis anopin äitiä eli lasten isoisoäitiä vastaan.

Anteeksi.

t. Kielentarkastaja

Vierailija
7/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne äidit sallii tuon?

Miten sen estät kun anoppi ei usko puhetta, nauraa ja sanoo ettetkö parempaan pysty. Saa voimaa riitelystä ja haluaa vaan riitaa.

Vierailija
8/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa anopin pojista on eronneita, osa ei ja osa poikien lapsista ovat tavalla tai toisella huonoissa väleissä äitinsä kanssa. Anoppi puhunut pahaa miniöistä. Ap

Vierailija
9/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja lapsia? En usko että kukaan anoppi saa käännettyä aikuisia lapsia äitiänsä vastaan, ja vielä niinku montaa eri äitiä. Mitä nämä äidit tekee asialle ja anopin pojat? Nyt meni juttu yli notta kolahti.

Eronneet pojat ovat äitinsä puolella ja naimisissa olevat ovat hiljaa. Eivät voi asialle ja hirviöäidille mitään, anoppi opettanut poikansa niin kuuliaisiksi että vaimot jää kakkoseksi anopille. Ap

Vierailija
10/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemuksia. Itse olen anoppi ja olen kääntänyt kaikki lastenlapseni (35) miniöitäni vastaan! Olen onnistunut 100%. Kukaan ei ole valitellut tilannetta. 👍😀

Jatkan vielä: erityisesti nautin imettää lapsenlapsiani. Osa niistä kakistelee, mutta tottuu lopulta eikä ole valitellut.

Vierailija
11/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki tuollaiseen anoppiin.

Vierailija
12/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välit poikki tuollaiseen anoppiin.

Ei olla tekemisissä. Aikuiset lapset palvovat anoppia kuin jumalaa. Kaikki mitä se sanoo ja tekee on oikein ja anoppilassa käydään useimmin kuin oman äidin luona. Ilkutaan kuinka mummu on kiva. Ap

Vierailija
13/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksua myyttiä. 

Vierailija
14/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on outoa sellaiselle joka ei ole vastaavaa kokenut. Ap

Vierailija
15/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vain mutta jos tilanne on tuollainen on sinun pitänyt mokata äitinä jossain kohtaa pahasti. Tai sitten olet luulosairas. Muuten ei ole selitettävissä.

Vierailija
16/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi sairastunut ylivahvuuteen. Se on myös sairaus että hallitsee ja pompottaa toisia ilkeydellä ym negatiivisella. Ilmeisesti jo aikansa narsisti. Voimia.

Vierailija
17/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppisi sairastunut ylivahvuuteen. Se on myös sairaus että hallitsee ja pompottaa toisia ilkeydellä ym negatiivisella. Ilmeisesti jo aikansa narsisti. Voimia.

Ap on selvästi porvoosta.

Vierailija
18/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vain mutta jos tilanne on tuollainen on sinun pitänyt mokata äitinä jossain kohtaa pahasti. Tai sitten olet luulosairas. Muuten ei ole selitettävissä.

Anoppi on kuulemma ollut itse ei toivottu miniä anopilleen (enkä ihmettele kun tiedän taustansa) ja kostaa ilmeisesti kokemansa miniöilleen. On mielestäni sairastunut pahasti mutta kukaan ei voi asialle mitään. Poikansa eivät voi tilanteelle mitään, yrittävät olla mieliksi äidilleen ettei käy pahemmin. Ap

Vierailija
19/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini yritti, mutta epäonnistui. Mulla on sen verran kova suojeluvaisto lapsiani kohtaan, että ns. helvetti repesi, kun anoppi alkoi pelailla pelejään ja puhua musta pahaa lapsille. Anoppi koetti selittää miten mä oon paska ihminen ja anoppi se kiva ja lupaili lapsille reissuja, leluja sun muita, selitti miten lapsen ois kivempi asua mummolassa ja koetti saada lasta kutsumaan mua etunimeltä. Ei varmaan tarvi sanoa, että valvomattomat vierailut loppui siihen ja valvottujakin on hyvin harvoin.

Vierailija
20/23 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan neuvoa antavia kommentteja, en asiattomia, kiitos. Jos joku ei ymmärtänyt. Ap