Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toteutumattomat unelmat t. Ammattivalittaja

Vierailija
05.03.2020 |

Miten hyväksyä se, millaisen elämän sai? Miten unohtaa omat unelmat ja jaksaa elää, sitä tylsää omannäköistä elämää?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on toteutumattomia unelmia. Niitten kanssa on opittava elämään.

Kyllä, aivan varmasti mutta mulla ei ollut isoja unelmia. Vain työpaikka ja normaali elämä. En mä ole koskaan halunnut olla mikään kotiäiti/kotirouva tai yhteiskunnan toimeentulotuella elävä syrjäytynyt. Ap

Vierailija
22/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun vaan pitää hyväksyä tuo, että et pysty itsestäsi huolehtimaan, vaan tarvitset muita ja yhteiskunnan apua. Selväähän on että jokainen tahtoisi olla terve, rikas, voimakas ja kaunis. Täällä on todella paljon niitä jotka tarvitsee muiden apua ja tukea. Minäkin olen sellainen, mutta en mitenkään huono ihminen.

Teet vaan hallaa itsellesi stressaamalla siitä mitä sulla ei ole sun pitää rakentaa niistä aineksista, mitä sulla on mielekäs elämä. On pelkurimaista sälyttää oma onni jonkun toisen vastuulle. Pitää oppia ottamaan itse vastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun vaan pitää hyväksyä tuo, että et pysty itsestäsi huolehtimaan, vaan tarvitset muita ja yhteiskunnan apua. Selväähän on että jokainen tahtoisi olla terve, rikas, voimakas ja kaunis. Täällä on todella paljon niitä jotka tarvitsee muiden apua ja tukea. Minäkin olen sellainen, mutta en mitenkään huono ihminen.

Teet vaan hallaa itsellesi stressaamalla siitä mitä sulla ei ole sun pitää rakentaa niistä aineksista, mitä sulla on mielekäs elämä. On pelkurimaista sälyttää oma onni jonkun toisen vastuulle. Pitää oppia ottamaan itse vastuu.

Mä olen kokeillut nuorena elää yhteiskunnan tuella ja nyt olen vuosikymmenet elänyt miesten rahallisella tuella. En vaan jaksa ja halua elää kummallakaan tavalla enkä osaa sitä hyväksyä. Ap

Vierailija
24/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on juuri se ongelma. Asia ei kuitenkaan ratkea täällä jankkaamalla. Hyvää päivän jatkoa!

Vierailija
25/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi uusi mies ennen kuin miehesi uuden naisen.

Mistä tuollainen uuden naisen löytäisi? Ap

Kyllä se jonkun tyhmyrin löytää valehdeltuaan ummet ja lammet...

Vierailija
26/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene juttelemaan jonkun ammattiauttajan kanssa.

Vierailija
27/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene juttelemaan jonkun ammattiauttajan kanssa.

Kävin kauan, ei ollut mitään apua. T. Ap

Vierailija
28/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi uusi mies ennen kuin miehesi uuden naisen.

Mistä tuollainen uuden naisen löytäisi? Ap

Kyllä se jonkun tyhmyrin löytää valehdeltuaan ummet ja lammet...

Jos löytää, niin sitten löytää. Ap

Vierailija
29/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi toisessa ketjussa, että kun hän jäi työttömäksi, niin kyllä universumi hoitaa jostain jotain töitä eli kyllä elämä kantaa. Miksi minulle ei koskaan käynyt niin? Ap