Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parempi ohje ruisleipään...

26.06.2006 |

Eli kerro salainen niksisi/reseptisi hyvään ruisleipään. Leivon leivinuunissa, arinaleipää, mutta taikinaohjeessani on vain ruisjauhoja-->on kovin hajoavaista. Juurta minulla ei ole vaan taikinan valmistus aloitetaan edellisenä päivänä. Ilmeisesti hapankorpuistakin juuren saa?? Eli miten?!?!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä