Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksistä puhuminen

Vierailija
26.06.2006 |

Kun olette alkanut uuteen suhteeseen, oletteko puhuneet seksistä uuden kumppanin kanssa jo ennen kuin ensi kerran menitte sänkyyn?

T: Uutta suhdetta aloitteleva, teinistä asti edellisen miehen kanssa ollut..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olis tarkoitus nähdä, ja hän ehdotti, että hän voi tulla käymään mun luona. Sanoin, että mielelläni näen, mutta ei mun luona ;) Sanaa seksi ei ole vielä mainittu, mutta kyllä se mielessä on jo molemmilla. Itse haluan kuitenkin edetä hitaasti ja onneksi se sopii hänellekin.

Olen aika avoin yleensäkin puhumaan, ja seksistähän on kiva jutella. Voisin kuvitella, että ennen kuin menemme sänkyyn, siitä tulee puhuttua ihan suoraankin.

Eli tee niinkuin sinusta tuntuu, jos puhututtaa, niin puhu. Onnea uuteen suhteeseen! :-)

Vierailija
2/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä me puhuttiin ehkäisystä tms...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tapasimme netissä ja maileja lenteli n. 1,5kk ajan ennen kuin tapasimme livenä. Ehdimme puhua seksistäkin, vaikkemme olleet pari tai varmoja kiinnostuksesta toisiimme.

Kemia oli niin hurjan latautunutta jo ensi tapaamisella, että jo toisella tapaamisella oli suihinoton vuoro. Yhdyntä tapahtui 4. tapaamiskerralla. Olemme jotenkin todella rentoja toistemme seurassa, ei ole tarvinnut jännittää. Hurjimpiakin fantasioita on ehditty parissa kuukaudessa toteuttaa. Kaikki on klikannut, sanaton yhteisymmärrys hallinnut.

Mutta suosittelen keskustelua, jos telepatian kanavat eivät ole vielä auki välillänne. ;)

Vierailija
4/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut paljon puhua, koska seksiasiat oli jo kokeiltu. Ainut tietysti mistä puhuttiin, oli ehkäisy. Siinä vaiheessa kun päätimme alkaa seurustelemaan (lopetettiin muiden tapailu), kävimme molemmat sukupuolitautitesteissä.

Vierailija
5/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oli toisellla tapaamiskerralla. Ainakaan en muista, että aiheesta olisi juuri etukäteen keskusteltu.

Mutta kannattaa siitä varmaan jutella, ainakin jos ei ihan näin hätäisesti mene sänkyyn, kun meillä... Nyt ollaan kyllä oltu jo useampi vuosi yhdessä ja ollaan ehditty puhumaan seksistäkin!

Aikaisemmista suhteista en enää edes muista, onko puhuttu vai vaan toimittu.