Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pääkaupunkiseudun sinkkunaiset hirveitä nirppanokkia?

Vierailija
04.03.2020 |

Vaatiiko miesmalleja ja kirurgeja ja seurapiirijuhlia Eirassa?

M/39 harkinnut pk-seudulle muuttoa aina välillä

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on paljon ikäisiä naisia jotka etsivät kumppania. Kunhan itselläsi edes jotenkin on korvien väli kunnossa.

Tämä on totta. Mutta maalta muuttaneen kannattaa rajata punavihreä falangi pois kohderyhmästä. Pääset helpommalla.

Vierailija
22/75 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki ei vaikuta miltään mukavalta kaupungilta. Ihmiset vaikuttavat etäisiltä ja tuijottavat puhelimia. En muuttaisi. Outo mesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia riittää jos on rahaa. Miljonääri ei todellakaan tarvi olla, mutta työttömänä tai pätkätyöläisenä ne katsoo täällä(kin) sua nenänvarttaan pitkin. Ja vaikka olisivat itsekin työttömiä. Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Vierailija
24/75 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku amis yrittää akateemisia naisia, amis tietenkin ajattelee pakit saatuaan, että akateemiset naiset ovat nirppanokkia. Kannattaa yrittää omantasoisia naisia, niin ei tarvitse miettiä nirppanokka-asioita.

Vierailija
25/75 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö maalla sitten ole? Haehan seuraa ilman autoa ja sotilaspassia ja katso miten käy XD

Vierailija
26/75 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tunkee lähinnä akateemisia punaviherfemmareita, kasvis tai vegaani.

Ei tästä tule yhtään mitään.

Tallinna on vieressä. Sielläkin on muutama hipsteri, mutta enimmäkseen saat osumia perinteisiä arvoja kannattavilta.

Vierailija
27/75 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on että kyllä. Johtuen siitä että heistä suurin osa on opiskelijoita. Ne naiset jotka sitten haluavat perustaa perheen yleensä miehensä kanssa muuttavat pääkaupunkiseudulta syrjemmäs, esim Espooseen.

Vierailija
28/75 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on että kyllä. Johtuen siitä että heistä suurin osa on opiskelijoita. Ne naiset jotka sitten haluavat perustaa perheen yleensä miehensä kanssa muuttavat pääkaupunkiseudulta syrjemmäs, esim Espooseen.

Espoo kuuluu pääkaupunkiseutuun yhdessä Vantaan ja Kauniaisten kanssa.

Vierailija
29/75 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin määritellä nirppanokkaisuus ja sitten miettiä onko se sukupuolisidonnaista. Miehenä nyt viitisen vuotta vaihtelevaa treffailua ja harva match on ensitreffeillä herättänyt kiinnostusta toisia treffejä ajatellen. 

Vierailija
30/75 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallinen pulliainen, 32-v mies, teen asiantuntijatehtäviä toimistotyössä 3000 euron kk-palkalla Helsingissä. En mikään instamalli tai miljonääri. Olen viimeiset kaksi vuotta deittaillut Tinderin kautta tapaamiani naisia. Kahdessa vuodessa matcheja on tullut vajaa kymmenen, joista treffeille asti päädyttiin viiden kanssa. Näistä kahta näin vain yksillä tai kaksilla treffeillä, kolmea muuta sitten enemmän.

Ensimmäinen nainen oli sairaanhoitaja, ihan normaali Espoosta alun perin kotoisin oleva 30v nainen. Tapailimme pari kuukautta, lopulta hän oli sitä mieltä, ettei kipinää oikein ole. No hard feelings vaikka harmitti!

Toinen oli tohtorikoulutuksessa yliopistossa, alun perin Savosta. Tosi mukava normaali nainen hänkin. Parin viikon tapailun jälkeen kaatui samaan, eli kipinän puuttumiseen. Taas, harmitti tietenkin mutta ei sitä kipinää voi pakottaa!

Kolmatta IT-alan asiantuntijaa tapailin neljä kuukautta. Tälläkin kertaa ihan normaali nuori 30v nainen! Olimme "virallistaneet" suhteen ja viihdyimme yhdessä, mutta lopulta en itse nähnyt hänen kanssaan tulevaisuutta muuta kuin kaverina. Vieläkin olemme kavereita ja hengailemme usein yhdessä!

Tässä vain omat esimerkit, mitään nirppanokkia ei ole näkynyt kunhan itse ei yritä matchata sellaisten kanssa, jotks eivät välttämättä näytä omien arvojen mukaiselta. En esimerkiksi haluaisi seurustella naisen kanssa joka jo profiilissaan vaatii hyvää palkkaa, autoa ja koulutusta. Vaikka löytyisikin, en näe että minulla olisi yhteistä tuollaisen naisen kanssa. Olen tarpeeksi valikoiva, jotten joudu käyttämään aikaani sellaisiin naisiin, jotka antavat itsestään nirppanokkaisen kuvan.

Vierailija
31/75 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tavallinen pulliainen, 32-v mies, teen asiantuntijatehtäviä toimistotyössä 3000 euron kk-palkalla Helsingissä. En mikään instamalli tai miljonääri. Olen viimeiset kaksi vuotta deittaillut Tinderin kautta tapaamiani naisia. Kahdessa vuodessa matcheja on tullut vajaa kymmenen, joista treffeille asti päädyttiin viiden kanssa. Näistä kahta näin vain yksillä tai kaksilla treffeillä, kolmea muuta sitten enemmän.

Ensimmäinen nainen oli sairaanhoitaja, ihan normaali Espoosta alun perin kotoisin oleva 30v nainen. Tapailimme pari kuukautta, lopulta hän oli sitä mieltä, ettei kipinää oikein ole. No hard feelings vaikka harmitti!

Toinen oli tohtorikoulutuksessa yliopistossa, alun perin Savosta. Tosi mukava normaali nainen hänkin. Parin viikon tapailun jälkeen kaatui samaan, eli kipinän puuttumiseen. Taas, harmitti tietenkin mutta ei sitä kipinää voi pakottaa!

Kolmatta IT-alan asiantuntijaa tapailin neljä kuukautta. Tälläkin kertaa ihan normaali nuori 30v nainen! Olimme "virallistaneet" suhteen ja viihdyimme yhdessä, mutta lopulta en itse nähnyt hänen kanssaan tulevaisuutta muuta kuin kaverina. Vieläkin olemme kavereita ja hengailemme usein yhdessä!

Tässä vain omat esimerkit, mitään nirppanokkia ei ole näkynyt kunhan itse ei yritä matchata sellaisten kanssa, jotks eivät välttämättä näytä omien arvojen mukaiselta. En esimerkiksi haluaisi seurustella naisen kanssa joka jo profiilissaan vaatii hyvää palkkaa, autoa ja koulutusta. Vaikka löytyisikin, en näe että minulla olisi yhteistä tuollaisen naisen kanssa. Olen tarpeeksi valikoiva, jotten joudu käyttämään aikaani sellaisiin naisiin, jotka antavat itsestään nirppanokkaisen kuvan.

Ja jos joku naisista tunnistaa, niin kiitos hyvistä kokemuksista, olitte hauskaa seuraa ja toivon teille vain hyvää jatkossa!

Vierailija
32/75 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin ap on? Tampereella saanti taitaa ainakin olla suht nihkeää Helsinkiin verrattuna

Niin kaikkihan on suhteellista, Tampereella kymmenestä miehestä kukaan ei saa seuraa ja Helsingissä yksi ehkä. Voimme todeta, että Tampereella saanti on suht nihkeää Helsinkiin verrattuna, mutta eipä Helsingissäkään hurraamista ;)

Sinä varmaan ajattelit tuossa esimerkissäsi, että nuo kymmenen miestä ovat tämän palstan miehiä. Jos kyseessä olisi satunnaisotanta miehistä, en usko, että saanti olisi noin huonoa kummassakaan kaupungissa.

Vierailija
33/75 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on varaa olla nirso kun on edes vähän tasoa omasta takaa.

Työelämässäkin on varaa nirsoilla kun on hyvä koulutus/asema.

Vierailija
34/75 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on ainakin tarjontaa. Sieltä olen sitten tutistunut stadilaisiin, maalaisiin sekä myös kansainvälisempään tarjontaan venäläisen, meksikolaisen sekä myös erään söpön Suomen mulaaatin muodossa. Ihmiset ovat yleensä omia persooniaan ja mitään selvää jakoa esim. stadilaisiin ja maalaisiin on mahdoton tehdä. Joskin mututuntuma on että maalaisiin ja ulkomaalaisiin saa hiukan helpommin yhteyden, monien stadilaisnaisten ollessa turhan koppavia. Toki oma pohjoisen tyylikin puhuttelenee paremmin väkeä kaiken maallman bersreikäsistä kuin fiineistä metropoleista.

Vierailija
35/75 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap Oulun mies, joka saa pakit kaikilta naisilta?

Vierailija
36/75 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap Oulun mies, joka saa pakit kaikilta naisilta?

Mitä sitten jos olisinkin? Onko Oulussa jotain vikaa?

M/39

Vierailija
37/75 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku amis yrittää akateemisia naisia, amis tietenkin ajattelee pakit saatuaan, että akateemiset naiset ovat nirppanokkia. Kannattaa yrittää omantasoisia naisia, niin ei tarvitse miettiä nirppanokka-asioita.

Moni akateeminen mieskin ottaa ei-akateemisen naisen. Arki ja suhde on yksinkertaisempaa, kun omaan eloon ei tarvitse sekoittaa muun maailman ongelmia liiaksi. Toki ns. käytännölliset akateemiset tutkinnot kuten lääkäri, oikis, DI, KTM ja vaikkapa opettaja ovat eri juttu. He ovat harvoin hihhuleita.

Vierailija
38/75 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli taso = koulutus?

Vierailija
39/75 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei enää miehet juuri kiinnosta ihmisinä.

Vierailija
40/75 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole