Nainen, voisitko seurustella väkivaltaisen miehen kanssa?
Niin, otsikko kertoo. EI siis käytä enää väkivaltaa, vaan ainoastaan löytyy väkivaltaista taustaa (5v sitten). Nykyään kunnostautunut ja katuu tekojaan. Ei siis mitään överiä, pientä nahinaa ollut ex-vaimon kanssa.
Miten on?
Kommentit (33)
Kuuntele myös miten puhuu eksästään.
Eksiään kovasti nykyiselle haukkuvat ovat pahasti viallisia.
Vierailija kirjoitti:
Ison riskin otat. Mies vähättelee väkivaltaa, kuten tyypillistä. Naiselle se on ollut todennäköisesti hyvin pelottavaa ja nöyryyttävää. Alkuun suhteessa tuskin on isoja ongelmia, mutta mistä tiedät, miten mies reagoi kunnon riitatilanteessa. Uskallatko edes suuttua, koska tiedät jo nyt miehen taipumuksen väkivaltaisuuteen. Väkivaltaisuuden taustalla on arvot ja asenteet, joissa naisella ei ole lähtökohtaisesti tasa-arvoista asemaa parisuhteessa. Kuuntele tarkkaan, miten mies puhuu naisista.
Jaa pitäisi vielä kuunnella tarkkaan, miten mies puhuu naisista? Mies on jo kertonut lyöneensä exäänsä ja kertoo tämän jo tapailuvaiheessa. Mitähän tunnustuksia tulee kun vieraskoreus karisee.
En ikinä, missään tilanteessa.
Kertoo omasta älykkyysosamäärästäsi, että edes harkitset moista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään, mutta eivätkö kaikki ajattele näin?
Väkivaltaisten kanssa seurusteljat tuskin ovat aluksi tienneet mitä tuleman pitää. Pikkuhiljaa tulee jotain pientä sitä mukaa kun tekijä uskaltaa olla enemmän oma itsensä. Kun huomaa että uhri on hänestä (monesti vain henkisesti) riippuvainen, uskaltaa jatkaa tämän rajojen testailua ja tehdä pahempaa.
Jos joku väittää muuttuneensa, suhtautuisin varauksella. Ainahan ne niin sanovat? Voi olla että henkilö itse uskoo aidosti muuttuneensa, mutta jos hän on aina omillaan rauhallinen ja parisuhteissa väkivaltainen, niin miten hän voi sinkkuna itsekään tietää, ettei enää suhteessa löisi ketään?
Jotkut muuttuvat oikeasti, mutta jos ei ole tapahtunut mitään merkittävää (esim. päihteiden lopetus), joka olisi saanut sen muutoksen aikaan, niin epäilisin kyllä.
No aloittaja tietää mitä tuleman pitää, mutta on silti lähdössä mukaan.
Otsikosta voisi niin ehkä olettaa, mutta aloituksen perusteella ei kyllä tiedä. "EI siis käytä enää väkivaltaa", "Nykyään kunnostautunut".
Lieköhän trolli.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on väkivaltainen vain toisia miehiä kohtaan, ei naisia ja lapsia. En ole ikinä siis todistanut tätä väkivaltaa, mutta on kuulemma ennen mun tapaamista mäiskinyt hänelle vittuilleita ihmisiä 🙄
En itse oikein hyväksy väkivaltaa muuten kuin itsensä puolustamisessa.
Toiset tarvitsevat enemmän itsepuolustusta kuin toiset. Jos vaikka joku katsoo pahasti baarin jälkeen grillijonossa, niin kyllä se pitää itsepuolustaa sairaalakuntoon.
Olen nainen, joka osaa tappaa ihmisen ilman aseita tusinalla eri tavalla. En todellakaan lähtisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei osaa hallita itseään tai kykene kontrolloimaan omaa toimintaansa.
Uskon että ihminen voi muuttua. Mutta miksi ottaa riski kun on parempaakin tarjolla?
En voisi. Ihminen voi muuttua, mutta liian vaikeaa. Uskoontulo tai täydellinen elämänmuutos, silloin ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele myös miten puhuu eksästään.
Eksiään kovasti nykyiselle haukkuvat ovat pahasti viallisia.
Tuo on totta. Kaikki negatiivinen, jota puhuu exästään, kannattaa huomioida. Suuri todennäköisyys, että saat kuulla olevasi samanlainen.
Jos ex on ollut hullu, luultavasti saat kuulla samaa.
Yhdelle kansanryhmälle kaikki naiset, jotka eivät taivu miehen tahtoon, ovat hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Juokse pakoon! Tuo mies kaunistelee tekojaan. "Pieni nahina" tarkoittaa yleensä rankkaa väkivaltaa, samoin kuin avokämmenellä "vilautus".
Ja "hermostuminen" tai "kiivastuminen" tarkoittaa tavaroiden paiskelua tuhannen pirstaleiksi, uhkaavaa kehonkieltä, uhkailua ja kiristämistä. "Temperamenttiset" ja "ailahtelevat luonteet" ovat seinille hyppiviä ja mustamaalaavia huomioh*oria.
Unohtui, "tunteiden näyttäminen" on kaksivuotiaan tyylinen itkupotkuraivari.
Mun isä sano mulle kerran että "muista että se mies joka lyö kerran lyö toisenkin kerran". Olen pitänyt mielessä.
En voisi.