Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako keskivartalosta lihava nainen pukeutua bikineihin?

Vierailija
04.03.2020 |

Vai onko parempi laihduttaa ensin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti uskaltavat. Rumaa katsottavaa.

Ei ne kaikki hoikatkaan kauniita ole.

Vierailija
22/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on n 30 kiloa ylipainoinen ja aina nimenomaan etsii bikineitä. Itse oon normipainon alapäässä enkä ikinä uskaltaisi edes rannalle kun mielestäni olen läski. Kaikki ne keskittyvät omiin läskeihinsä ja rohkeus on kaunista.

Rohkeasti vaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai uskaltaa. Itse en itseasiassa laihempana uskaltanut, mutta nyt en piittaakaan enää. Ja se veden tunto ihoa vasten on ihana :) Jo yksistään sen takia kannattaa. Mulla ei tässä vuosiin ollutkaan uimapukua, mutta viime kesänä hommasin hienon pinup-uimapuvun :D Sitä voin käyttää sitten jos haluan tehdä vaikutuksen. 

Kiskaise päälle ja laita kuva jakoon.

Vierailija
24/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisustuksessa pitää olla focal point. Korosta isoja tissejäsi, niin kukaan ei kiinnitä huomiota vatsamakkaroihin. Miehet tykkäävät ja naiset ovat kateellisia.

Ei ole isoja tissejä mutta rasvaa vatsassa ja vyötäröllä

Vierailija
25/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat pukeutua niin pukeudut, ei siinä mitään uskaltamista ole. Joka tapauksessa jonkun mielestä olet liian lihava/ruma/vanha jne.

Olen reippaasti ylipainoinen enkä ole vuosikausiin edes omistanut uimapukua, käytän aina bikineitä. Jos se jotakuta haittaa niin se on hänen ongelmansa, ei minun.

Samaa mieltä elämä menee ohi jos alkaa miettimään mitä uskaltaa ja mitä ei. Itse oon ystäväni rohkaisemana alkanut tekemään monia asioita. On käyty kuntosalilla uimassa ym.. Ollaan molemmat reilusti ylipainoisia myös. Oon huomannut että itse tekee itselleen suurimmat rajoitteet.

Vierailija
26/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa oikean kokoiset liivit ja housut. Etenkin isorintaiset usein sulloutuvat ihan liian pieniin liiveihin kun luulevat että ne kupeista tursuavat rinnat ovat seksikkäät. Tiedän että todella isoja kokoja voi olla vaikea löytää mutta oikean kokoiset liivit imartelee paljon paremmin.

Vierailija
27/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olis enemmän sellaisia jotka uskaltais . Olis meille vähän pyöreämmistäkin tykkääville silmänruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi