Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusallista työpaikan pukkarissa: työkaveri, joka pukeutuu kuin mies ja luulen, että kokee itsensä enemmän mieheksi...

Vierailija
04.03.2020 |

Ja hän itse käy vaihtamassa vaatteet vessassa näyttäytymättä muiden edessä eli ei selvästikään ole sinut kroppansa kanssa. Kyseinen työkaveri on kyllä todella mukava ja en sinänsä itse koe tätä mitenkään ongelmaksi, mutta on vähän kiusallista kuitenkin kun pakostikin vähän miettii, että onko se tälle kyseiselle henkilölle kiusallista tai vaivaannuttavaa olla vähäpukeisten naisten seassa siellä pukuhuoneessa, vaikka ei siellä kukaan ketään sillä silmällä kyttäilekään.

Onko kellään omakohtaista kokemusta siitä, miltä tuntuu olla vähäpukeisten naisten kanssa samassa pukuhuoneessa, jos ei itseään koe naiseksi, vaikka sitä biologisesti on?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla lesbo, ajattele itseäsi riisuutumaan miesten keskelle. 

Olen lesbo ja minussa ei herätä mitään tunteita vaihtaa vaatteita naisten kesken pukuhuoneessa. En katso työkavereita sillä silmällä enkä koe vähäpukeisten naisten seuraa kiusalliseksi.

Onhan tuo kyllä eri juttu, koska lesbot on tottuneet näkemään alastomia naisia pukuhuoneissa.

Niinhän tosin transmiehetkin ovat tottuneet.

Ei oikeastaan. Minua on aina nolottanut ja hävettänyt olla naisten seurassa alasti. Miesten seurassa ei ole mitään ongelmia olla alasti. Sama seksissä. Ujostelen naisia enkä tiedä mitä niiden kanssa tehdä koska jännitän ihan liikaa ja ovat vieraan oloisia. Miesten kanssa olen täysin vapautunut ja omaan reippaat otteet ja olen täysin omalla maallani. Ymmärrän miten miehen keho toimii. Naisista en tajua mitään.

Vierailija
22/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaihdan vaatteita aina yksin. Pukuhuoneessa en ota päältäni muuta kuin päällysvaatteet ja kengät. En vain pidä riisuutumisesta muiden joukossa, en ole koskaan pitänyt.

Olen ihan hetero ja normaalin sinut itseni kanssa, mutta tiedän kyllä, että tapani herättää muissa ihmisissä kovasti arveluja. Arvelkoot.

Oletan, ettet kuitenkaan pukeudu pelkästään miesten vaatteisiin, kuten ap:n työkaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää mikä hänen suuntautuminen on. Älä mieti koko asiaa.

Vierailija
24/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lesbo ja minussa ei herätä mitään tunteita vaihtaa vaatteita naisten kesken pukuhuoneessa. En katso työkavereita sillä silmällä enkä koe vähäpukeisten naisten seuraa kiusalliseksi.

Onhan tuo kyllä eri juttu, koska lesbot on tottuneet näkemään alastomia naisia pukuhuoneissa.

Niinhän tosin transmiehetkin ovat tottuneet.

Ei oikeastaan. Minua on aina nolottanut ja hävettänyt olla naisten seurassa alasti. Miesten seurassa ei ole mitään ongelmia olla alasti. Sama seksissä. Ujostelen naisia enkä tiedä mitä niiden kanssa tehdä koska jännitän ihan liikaa ja ovat vieraan oloisia. Miesten kanssa olen täysin vapautunut ja omaan reippaat otteet ja olen täysin omalla maallani. Ymmärrän miten miehen keho toimii. Naisista en tajua mitään.

Oletko siis naistyypillisessä kropassa alasti miesten edessä, ja se on sulle ok?

Vierailija
25/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi tietää mikä hänen suuntautuminen on. Älä mieti koko asiaa.

Ohimennen, transsukupuolisuus ei ole seksuaalinen suuntautuminen.

Vierailija
26/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko millaiset ja kokoiset tissit, perse?

Sitä voi olla vaikea sanoa, kun niin moni t-mies bindaa.

Vierailija
27/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lesboa haittaisi olla naisten pukuhuoneessa, sehän on heille luonnollista. Lesbo ja transmies on ihan eri asioita.

Mua haittaa lesbo työpaikan naisten pukkarissa, vaikken taatusti ole sen kohderyhmää.

Kiva kun saa sanoa edes täällä, kun ei voi irl.

Vierailija
28/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lesboa haittaisi olla naisten pukuhuoneessa, sehän on heille luonnollista. Lesbo ja transmies on ihan eri asioita.

Mua haittaa lesbo työpaikan naisten pukkarissa, vaikken taatusti ole sen kohderyhmää.

Mihin hänen toisaalta sitten pitäisi mennä?

Vierailija
29/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö muuten ap mielestäsi pystyä esim. saunomaan myös työkaverien nähden?

Ei todellakaan, enkä itsekn saunoisi ikinä muiden kuin oman perheeni kesken. Ap

Vierailija
30/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vaihdan vaatteita aina yksin. Pukuhuoneessa en ota päältäni muuta kuin päällysvaatteet ja kengät. En vain pidä riisuutumisesta muiden joukossa, en ole koskaan pitänyt.

Olen ihan hetero ja normaalin sinut itseni kanssa, mutta tiedän kyllä, että tapani herättää muissa ihmisissä kovasti arveluja. Arvelkoot.

Oletan, ettet kuitenkaan pukeudu pelkästään miesten vaatteisiin, kuten ap:n työkaveri.

Miten määritellään miesten vaatteet? Olen melkein 180 cm pitkä, leveäharteinen ja rintava. Hameita ja rintavakoa paljastavia vaatteita en käytä koskaan, mutten kyllä kulje krakapuvussakaan. Jonkun mielestä pukeutumiseni ihan varmasti kertoo minusta muuta kuin sen, että olen vain miehistä kiinnostunut biologinen nainen.

Vierailija
31/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin hänen toisaalta sitten pitäisi mennä?

Sanopa se.

Vierailija
32/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten määritellään miesten vaatteet? Olen melkein 180 cm pitkä, leveäharteinen ja rintava. Hameita ja rintavakoa paljastavia vaatteita en käytä koskaan, mutten kyllä kulje krakapuvussakaan. Jonkun mielestä pukeutumiseni ihan varmasti kertoo minusta muuta kuin sen, että olen vain miehistä kiinnostunut biologinen nainen.

No kävelepä joskus vaatekaupassa miesten osastolle niin näet. En itsekään mitään hameita ja mekkoja käytä, vaan todella perus vaatteita, mutta naisten osastolta ostettuna ja suht tyköistuvia kuitenkin. Ap

Vierailija
33/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla vanhanaikainen - itsellä ei mitään ongelmaa vaihtaa vaatteita naisena, heterona naisten pukuhuoneessa. Ei onnistuisi millään miesten seassa. Sekasaunat - hell no. Vartalo on vaan vartalo ja kanssanaisten seassa ei mitään väliä miltä näyttää - kullakin on omat ”taisteluarpensa”.

Vierailija
34/34 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kävelepä joskus vaatekaupassa miesten osastolle niin näet. En itsekään mitään hameita ja mekkoja käytä, vaan todella perus vaatteita, mutta naisten osastolta ostettuna ja suht tyköistuvia kuitenkin. Ap

Minä en pidä tyköistuvista vaatteista, avarista kaula-aukoista tai hihoista, jotka ovat kyynärpääpituutta lyhyemmät. Suorat housut ja väljät pellava- tai silkkikauluspaidat ovat minulle kuin univormu. Joskus on maastokuviota housuissa, yleensä vain mustaa. Jalassa buutsit tai mummonilkkurit. Päättelepä siitä sitten.