Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä Erika Vikman on tässä kuvassa upean näköinen ilmestys, sexy baby

Vierailija
04.03.2020 |

https://www.instagram.com/p/B9OPi8XhrPK/?utm_source=ig_embed
Erika Vikman poseeraa eteerisenä keijukaisena –fanit hullaantuivat: ”Suomen Brigitte Bardot”

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0c233934-2134-4415-a3ba-58024c…

Ei taida muilla olla jakoa Euroviisuihin, harmi vaan että ne taidetaan perua Koronan vuoksi

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme hetken julkisuudessa ja sitten koettaa siinä roikkua. Kampaus on kamala videolla.

Vierailija
22/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsisipä pa*emaan erikaa ja leipomaan sen tissejä oikein kunnolla.

saattaa "sämpylät" tai "fileet" luiskahtaa ulos niistä liiveistä jos oikein leivot lol hooceet pistää etumuksen uusiksi silikoni "panssarilla" näitäkin voi ostaa vaikka ebaystä;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoitteko te ihan tosissaan noita ihasteluja, vai vain provomielessä? Minusta hän on kasvoista aina jotenkin vähän tärähtäneen näköinen. Pelottava jopa. Tummat kulmakarvat ja katse aina sieltä alta kulmien.

Vierailija
24/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee tuosta ihmisestä mieleen päähenkilö elokuvasta Maa on syntinen laulu: tanakka ja punakka karjakko, jota saa puunata ja retusoida vaikka maailman tappiin, mutta karjakko sieltä aina ensimmäisenä pilkottaa.

Kateellisuus ja katkeruus sieltä ensin pilkottaa..

Mistäs sinä tiedät, mitä mieltä minä olen karjakoista? Maritta Viitamäki oli hyvin hehkeänä joissakin elokuvan kohtauksissa. Erika on ihan samaa kaliiperia.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/04/23/maa-syntinen-laulu-uudemman-ko…

Vierailija
25/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta mulla tulee mieleen mies joka on pukeutunut naiseksi....

Vierailija
26/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen, mutta tyyli voisi olla raikkaampi ja nuorekkaampi. Noin kauniit kasvot ja muodokas kroppa kaipaisivat vaikka selkeän yksinkertaista kampausta. Too much is too much.

Vierailija
27/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee tuosta ihmisestä mieleen päähenkilö elokuvasta Maa on syntinen laulu: tanakka ja punakka karjakko, jota saa puunata ja retusoida vaikka maailman tappiin, mutta karjakko sieltä aina ensimmäisenä pilkottaa.

Tämä!! 😂 ihan paras ja niin naulan kantaan! Eikö ameebamiehille ole mitään väliä tolla sen naamalla ym. BB:llä oli sentään tissitkin aidot.

Vierailija
28/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin ilmetty Armi Aavikko 70-luvulta.

Etsi vaikka Googlen kuvahaulla kuvia Armista. Ei ole mitään muuta yhteistä kuin hiusten väri noilla naisilla.

Vierailija
29/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luku meni jo.

Vierailija
30/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lihonut hoikemmista ajoista, mutta melkeinpä hyvällä tavalla, naisellisempaan suuntaan.

On kyllä ollut ruoka-aikaan kotona. Leukaa ja vatsaa tullut aikapaljon lisää ja reisistä puhumattakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan