Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä Erika Vikman on tässä kuvassa upean näköinen ilmestys, sexy baby

Vierailija
04.03.2020 |

https://www.instagram.com/p/B9OPi8XhrPK/?utm_source=ig_embed
Erika Vikman poseeraa eteerisenä keijukaisena –fanit hullaantuivat: ”Suomen Brigitte Bardot”

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0c233934-2134-4415-a3ba-58024c…

Ei taida muilla olla jakoa Euroviisuihin, harmi vaan että ne taidetaan perua Koronan vuoksi

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lihonut hoikemmista ajoista, mutta melkeinpä hyvällä tavalla, naisellisempaan suuntaan.

Vierailija
2/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mielleyhtyniä Emmanuelleen, 1800-luvun kurtisaaneihin ja kieltämättä BB joka oli aikansa seksisymboli. Tyrmäävän upea kuva. Jumalainen muodokas kroppa joka tihkuu seksiä. Nainen näyttää naiselta ei miltään pajunoksalta tai lihaksensa salilla pumpanneelta bodarilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuh... nyt kyllä viisari värähti, ja vähän enemmänkin...

Vierailija
4/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnossa hoikka, mutta isorintainen. Sehän voittaa viisut jo pelkästään kropallaan.

Vierailija
5/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee tuosta ihmisestä mieleen päähenkilö elokuvasta Maa on syntinen laulu: tanakka ja punakka karjakko, jota saa puunata ja retusoida vaikka maailman tappiin, mutta karjakko sieltä aina ensimmäisenä pilkottaa.

Vierailija
6/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On luonnossa hoikka, mutta isorintainen. Sehän voittaa viisut jo pelkästään kropallaan.

Kuka tahansa voi nykypäivänä olla "iso rintainen" myös miehet, on sen verran paljon feikki täytteitä,myös bikineihin..huisaa eikö? ;) 

Vierailija
7/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ollut sitä miestä että vaikka Eerika on kaunis, hänessä on jotain aseksuaalista. Parisuhde Dannyn kanssa ei ainakaan auta kumoamaan ajatusta.

Vierailija
8/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan vielä tähän, olen siis aloittaja ja en ole pitänyt Erika Vikmanista koskaan. Mielestäni voitti ansiottaan tangokuningatar-tittelin. Parempi hävisi ja siitä syystä en ole pitänyt. Olen pitänyt myös outona suhdettaan Dannyyn, nyt ilmeisesti asuu osan ajasta muualla  vai liekkö oikeasti jo eronneet. Dannyssä ärsyttää Armi Aavikon kohtelu aikoinaan ja tämä tyttö on pitkälti samaa näköä kuin AA.

Ulkoiset avut on kyllä tällä uhkealla naisella kohdillaan.

ap

Vierailija
9/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, makunsa kullakin. Minä en vain koskaan pysty pitämään tuollaista mummotukkaa seksikkäänä. Tulee mieleen oma äitini kellastuneissa kastekuvissani. Kaukana seksikkäästä. 

Vierailija
10/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan kpl Cicciolina on saanut runsaasti tykkäyksiä Youtubessa ja lukuisia ulkomaalaisten ihmisten kommentteja, jotka ovat tykänneet biisistä.

Vierailija
11/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan kpl Cicciolina on saanut runsaasti tykkäyksiä Youtubessa ja lukuisia ulkomaalaisten ihmisten kommentteja, jotka ovat tykänneet biisistä.

Aha. Entä sitten. Luuletko, että kukaan ulkomaalainen ei ole tykännyt tai kommentoinut muiden maiden euroviisuehdokkaita? 

Vierailija
12/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi pinkki asu tossa videolla on aika...... mielenkiintoinen. ;DDD

ja noi hiukset.. hmm.. ois voinu kampaajaki laittaa. :D :D :D

siis ihan hauska?? aika eri näkönen kuvissa ku videokuvassa. :)!

Vierailija
13/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuelli kuva kyllä, mutta stylistin saisi palauttaa sen kiven alle, mistä se on kaivettukin.

Vierailija
14/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea kaunotar!

Vierailija
15/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten Lordi?

Vierailija
16/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin ilmetty Armi Aavikko 70-luvulta.

Vierailija
17/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoistaan on kyllä nelikymppisen näköinen vaikka ikää ei ole edes 30. Meikkaajat eivät ole kyllä parhaimmistoa tässäkään.

Vierailija
18/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sytytä. Liian 80-lukua.

Vierailija
19/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee tuosta ihmisestä mieleen päähenkilö elokuvasta Maa on syntinen laulu: tanakka ja punakka karjakko, jota saa puunata ja retusoida vaikka maailman tappiin, mutta karjakko sieltä aina ensimmäisenä pilkottaa.

Kateellisuus ja katkeruus sieltä ensin pilkottaa..

Vierailija
20/30 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan pitänyt Eerikaa kauniina. Eikä ole edes Armin näköinen. Puuttuu kokonaan se suloisuus ja raikkaus, mitä Armissa aikanaan oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän