Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun exä ei jätä rauhaan.

Vierailija
04.03.2020 |

Olen siis ollut masentunut kun häneen aikanaan tutustuin. En ole halunnut olla tekemisissä enää kohta 2 vuoteen ja silti seurailee ilmeisesti vieläkin. Miten epätoivoinen pitää miehen olla ettei usko ja jätä rauhaan? Eikö saa muita? Ihan suoraan ja selkeästi ilmaisin asian silloin että jättää rauhaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoon kaikkialta mistä pystyy, tietojenluovutuskielto ja numeron vaihtaminen ja muuttaminen, jos tietää, missä asut. 

Itse lakkasin käyttämästä faceakin kokonaan, poistin profiilin. Ikävää tavallaan, mutta vielä ikävämpää on digitaalinen vaino. Ihmiset eivät kuitenkaan elämästä häviä, vaikka somesta klikkaakin itsensä ulos. 

Vierailija
2/17 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä seurailee? Olethan laittanut jo numeron estoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla seurailee? Kerro tarkemmin niin osataan kertoa, onko asia oikea ongelma vai sinun päässä oleva ongelma.

Vierailija
4/17 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää kyllä missä asun . Ei esim Facebookissa häiritse ja numerot olen vaihtanut. Seuraa siis fyysisesti ja olen muutaman kerran nähnyt samassa paikassa. Miten siis kehtaa vielä monen vuoden jälkeen? Ap

Vierailija
5/17 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää kyllä missä asun . Ei esim Facebookissa häiritse ja numerot olen vaihtanut. Seuraa siis fyysisesti ja olen muutaman kerran nähnyt samassa paikassa. Miten siis kehtaa vielä monen vuoden jälkeen? Ap

Asutte samalla paikkakunnalla ja olet nänhyt hänet tyyliin samassa kaupassa, baarissa, kirjastossa = vainoaa sinua ja seuraa? Niin...

Vierailija
6/17 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ilmoitus poliisille,jos tulee uhkauksia tai muuten ahdistelee.Rakkaus on muuttunut vihaksi,sinua kohtaan.Hanki lähestymiskielto,turvaa selustasi.

Vierailija
7/17 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies Ei asu samalla paikkakunnalla eli ihan varta vasten ajelee tänne. Työt ja perhe ihan muualla. Ap

Vierailija
8/17 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa paikassa oleminen ei vielä täytä vainoamisen tunnusmerkkejä. Ei, vaikka olisi masentunut...

Vierailija
9/17 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi voi olla tosi vaarallinen. Stalkkaaminen l, vainoaminen on rikos. Tuo on juuri sitä. Kerää kaikesta todisteet ja mene poliisiasemalle.

Vierailija
10/17 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa paikassa oleminen ei vielä täytä vainoamisen tunnusmerkkejä. Ei, vaikka olisi masentunut...

Seurailemien, kaikkineinen kyttääminen on onneksi nykyään rikos. Ks. rikoslaki.

Vierailija
11/17 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä samaan paikkaan ilmestyminen varsinkin jos ei muuten liiku tai asu paikkakunnalla on stalkkaamista. Kun vielä lähtiessäni jää katsomaan perään. Ap

Vierailija
12/17 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä samaan paikkaan ilmestyminen varsinkin jos ei muuten liiku tai asu paikkakunnalla on stalkkaamista. Kun vielä lähtiessäni jää katsomaan perään. Ap

Tietääkö vaimo asiasta? Kannattaisiko kertoa?

Vierailija
13/17 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tyydytystä kun tietää sun olevan heikko ja ahdistuvan asiasta. 

Ensi kerran näyttäisin keskisormea ja olisin erittäin kyllästyneen näköinen. Tiedätkö, se ilme jolla kuohitaan miehen pallit henkisesti pois.

Vierailija
14/17 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estoon kaikkialta mistä pystyy, tietojenluovutuskielto ja numeron vaihtaminen ja muuttaminen, jos tietää, missä asut. 

Itse lakkasin käyttämästä faceakin kokonaan, poistin profiilin. Ikävää tavallaan, mutta vielä ikävämpää on digitaalinen vaino. Ihmiset eivät kuitenkaan elämästä häviä, vaikka somesta klikkaakin itsensä ulos. 

Mä kanssa vaihdoin puhelinnumeron salaiseksi, poistin Facebook-profiilin, osoitetietojani ei saa mistään. Yksi ainoa keino oli sitten jäljellä mitä kautta hän saattoi lähestyä ja pelkäsin että milloinkahan vaan sen hoksaa. No, hoksasi ja silloin tällöin sitä kautta kuuluu, onneksi kuitenkin aika harvoin. Ja se keino on sellainen jota itse en pysty poistamaan, en kuitenkaan sitä tässä mainitse, moni varmaan osaa päätellä.

Vierailija
15/17 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, muistan kun yksi kaverini erosi melko pitkäaikaisesta miehestään ja muuttivat sitten kumpikin eri paikkakunnille n. 100 km päähän toisistaan. Menin kaverini luokse kylään yhtenä perjantai-iltana ja tämä ex-mies tuli minua vastaan siinä tiellä missä tämä ystäväni asuu... Oli siis kävellen liikkeellä ja minä ajoin autolla ohi. Ei tainnut tunnistaa minua kylläkään. Kysyin sitten ystävältäni, että "mitä "Mikko" täällä teki" ja ystäväni valahti ihan valkoiseksi ja alkoi hysteerisesti itkemään, että ei se hänen luona ollut, että hän on nyt itsekin huomannut, että häntä seurataan ja ajatteli ensin tulevan hulluksi ja vainoharhaiseksi.

Näin ollen siis tuo ex oli jättänyt autonsa jonnekin kauemmas ja pyörinyt ystävän kämpän nurkilla kyttäämässä! Poliisikaan ei asialle voinut mitään, kun mitään pahoinpitelyä tms. ei ollut tapahtunut eikä oikein ollut mitään sellaisia todisteita, että tyyliin tuo mies kävi joka ilta hänen ikkunansa takana.

Vierailija
16/17 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kanssa vaihdoin puhelinnumeron salaiseksi, poistin Facebook-profiilin, osoitetietojani ei saa mistään. Yksi ainoa keino oli sitten jäljellä mitä kautta hän saattoi lähestyä ja pelkäsin että milloinkahan vaan sen hoksaa. No, hoksasi ja silloin tällöin sitä kautta kuuluu, onneksi kuitenkin aika harvoin. Ja se keino on sellainen jota itse en pysty poistamaan, en kuitenkaan sitä tässä mainitse, moni varmaan osaa päätellä.

Mikä keino? Anna vihje. 

Vierailija
17/17 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä keino? Anna vihje. 

LinkedIn, Instagram, Twitter, sähköposti, ... onhan noita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi