Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ostanut itsellesi mitään Lindexistä?

Vierailija
04.03.2020 |

Kysyn, koska mielestäni siellä on vain telttoja ja neliönmuotoisia housuja. Hirveitä vaatteita. Onko joku ostanut itselleen jotain sieltä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ennen ja paljonkin. Nyt en ole vuosiin ostanut kuin lastenvaatteita, hiuslenkkejä ja kauppakasseja (kyllä :D).

Olen elänyt kasarin ja ysärin kertaalleen, en halua elää uudestaan.

HM:ltä ostan sitten paljonkin. Esim. bändi-t-paitoja, paitiksia, pyjamia, ulkotakkeja ja sporttia.

Vierailija
22/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille olen ostanut Bamse-vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsille olen ostanut Bamse-vaatteita.

Kysyttiin aikuisten vaatteista.

Vierailija
24/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousuja. Talven mittaan pari neuletta on tullut ostettua, molemmat taisi olla jotain premium-mallistoa. Housuja en enää löydä oikein mistään. Mua ei pue ollenkaan telttamaiset vaatteet eikä nuo farkut mitkä varmaan on näitä neliönmallisia. Tosi monet neuleetkin on ihan hirveää materiaalia ja värit kammottavia.

Vierailija
25/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ostin paljonkin, mutta nykyisin en löydä sieltä mitään. Rintaliivit ovat halpoja, mutta yksikään malleista ei minulle istu. Parempia pikkareita olen löytänyt ihan Prismasta (se testivoittajamalli on superhyvä).

Vaikka lasten vaatteista ei nyt kysyttykään, niissäkin sama ongelma: mielelläni ostaisin, mutta mallisto on muuttunut tosi suppeaksi ja kummalliseksi.

Vierailija
26/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteita. Viimeksi ostin alusmekon, kun muista liikkeistä ei löytynyt.

Vierailija
27/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin ostin paljonkin, mutta nykyisin en löydä sieltä mitään. Rintaliivit ovat halpoja, mutta yksikään malleista ei minulle istu. Parempia pikkareita olen löytänyt ihan Prismasta (se testivoittajamalli on superhyvä).

Vaikka lasten vaatteista ei nyt kysyttykään, niissäkin sama ongelma: mielelläni ostaisin, mutta mallisto on muuttunut tosi suppeaksi ja kummalliseksi.

Rumia polyesterirättejä ovat lastenkin vaatteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi