Finnair peruu lentoja sääolosuhteiden vuoksi, kuka uskoo?
Aika paljon huonommissakin keleissä on lennetty. Maksaville asiakkaille valehteleminen ei ole mielestäni hyväksyttävää kuten ei myöskään asiakkaiden älynlahjojen aliarvioiminen. Eiköhän kaikki ymmärrä miksi ne lennot on peruttu. Minulle äiti on opettanut, että valehteleminen on rumaa. Luulisi valtion omistaman lentoyhtiön johdon ja toimihenkilöidenkin sen ymmärtävän. Tähän asti olen suosinut suomalaista vaikkei sille juuri perusteita olekaan, pitänee alkaa jatkossa käyttämään rehellisempää yritystä joka pystyy myös kantamaan yritystoimintaan liittyvät riskit.
Kommentit (33)
Onhan siellä aika synkeän näköinen sää. Ja tuulee navakasti jo.
Vierailija kirjoitti:
No mikäs on tämä kaikkien tietämä syy? Finnairhan peruu mm. kotimaan lentoja. Pelkäävät, että tulee Koronavirus Kokkolasta?
No yritäpäs miettiä mikähän se voisi olla. Lähestyt vaikka sitä kautta, että jo itse pyörittäisit tällaista yritystä niin miltä tilanne vaikuttaisi.
Muiden lentoyhtiöiden koneet näyttävät lentävän ihan hienosti. Suomalainen ei pysty Suomen sääoloissa kuitenkaan lentämään. Joopa joo...
Vierailija kirjoitti:
Niin oli viikko sitten ja pari viikkoa sitten, ja viime kuussa jne.
Ap:n pitää sitten hankkiutua töihin Finnairille, kun on noin pätevä tekemään päätöksiä sopivasta lentosäästä katselemalla omasta ikkunastaan.
Ehkä se ei ollutkaan älynlahjojen aliarviointia kun noita kommentteja lukee... Ei taida sittenkään lahjat riittää ymmärtämään kuinka asiakasta koijataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäs on tämä kaikkien tietämä syy? Finnairhan peruu mm. kotimaan lentoja. Pelkäävät, että tulee Koronavirus Kokkolasta?
No yritäpäs miettiä mikähän se voisi olla. Lähestyt vaikka sitä kautta, että jo itse pyörittäisit tällaista yritystä niin miltä tilanne vaikuttaisi.
Muiden lentoyhtiöiden koneet näyttävät lentävän ihan hienosti. Suomalainen ei pysty Suomen sääoloissa kuitenkaan lentämään. Joopa joo...
No ei joidenkin lentojen peruutus sään vuoksi ole mikään ainutkertainen tapaus. Jos nyt sinusta perutaan Koronan takia niin mikä oli sitten se "oikea" syy perumisille vuonna 2017 tai vaikka 2004 kun syytettiin säätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin viimeksi tammikuussa peruttiin lentoja sään vuoksi:
Olen lentänyt Lontoosta Finnairilla huonossa säässä, missä muut lentoyhtiöt eivät lentäneet. Ja olin ihan onnesta soikeana, että olin valinnut lentoyhtiöksi juuri Finnairin.
Ap, saatat olla oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n pitää sitten hankkiutua töihin Finnairille, kun on noin pätevä tekemään päätöksiä sopivasta lentosäästä katselemalla omasta ikkunastaan.
Ja samalla hakea skepsiksen palkinto ennustajan lahjoistaan😏
Luotan Finnairiin tällä hetkellä yhtä paljon kuin sika-Mikaan ja pieru-Iiroon
Vierailija kirjoitti:
Luotan Finnairiin tällä hetkellä yhtä paljon kuin sika-Mikaan ja pieru-Iiroon
siis jos olisin heidän tyttöystävänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös silloin peruttiin lentoja. Tosin puuskaisen ja myrskytuulen vuoksi, nyt kaiketi alijäähtyneen vesisateen aiheuttamien jäätymisongelmien vuoksi.
Ei tuo hyvältä lentosäältä näytä; puuskatuulta, sadetta ja maahan saakka pilvi. Koneet nousee ja laskee tästä yli ja yleensä näen ne. Nyt ei puhettakaan.
Ap:lle suosittelen lääkärikäyntiä harhaisuuden ja fobian vuoksi. Ne on hoidettavissa.
Finnair lentää myös Norran nimellä pienillä potkurikoneilla. Olen ollut sellaisen kyydissä ihan perusturbulenssissa kesähelteillä ja muuten vain hieman tuulisemmalla kelillä. Ei paljon naurattanut.
Tulin juuri ulkoa, ja ihmisiltä lentää myssyt päästä tuulenpuuskissa. Kauhea ilma.
Kun katsoo ikkunasta ulos miten puut taipuu niin uskon.
Vierailija kirjoitti:
Olen lentänyt Lontoosta Finnairilla huonossa säässä, missä muut lentoyhtiöt eivät lentäneet. Ja olin ihan onnesta soikeana, että olin valinnut lentoyhtiöksi juuri Finnairin.
Ap, saatat olla oikeassa.
No finskin lentäjäthän on tunnettuja siitä että osaa laskeutua kentille mihin muut ei. Mut lisäksi finskin lentäjät tietää mihin koneet pystyy ja ymmärtää lentämisen fysiikkaa. Finskillä tiedetään myös että sää voi olla erilainen maan pinnassa kuin kymmenessä kilsassa. Ap ei selkeästi ymmärrä mitään näistä.
Eikä finskin lentäjät tarpeettomasti vaaranna matkustajia, vaikka ap siihen valmis olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Finnair lentää myös Norran nimellä pienillä potkurikoneilla. Olen ollut sellaisen kyydissä ihan perusturbulenssissa kesähelteillä ja muuten vain hieman tuulisemmalla kelillä. Ei paljon naurattanut.
Tuntuu ehkä ikävältä ollessaan koneen matkustajana mutta koneen puikoissa se on pelkästään mukava haaste joka vain piristää lentäjän työpäivää ;)
Askartele ajan kuluksi vaikka foliohattu, saat välillä ajatuksia muualle.
Ap:n mielestä yritystoiminnan riskeihin kuuluu matkustajien ta pat ta min en? Selvä tr ump isti.