Joku lapsista varasti minulta 50 e mutta kaikki väittävät itku kurkussa etteivät ole siihen koskeneet
Sain siis sisareltani synttärilahjaksi 50 e ja pistin rahan kuoressaan kirjahyllyn lasikaappiin patsaan alle, tänään havaitsin rahan olevan poissa. Lapset itkee ja mies hokee että "tähän on varmaan joku muu selitys"
Kommentit (16)
Miehellä tuntuu olevan tietoa asiasta.
Joo, äläpä syytä lapsia turhaan. Tuon ne muistaa ikuisesti, jos syytät ja rankaiset aiheetta. Pidä itse huoli rahoistasi premmin!?
Onko lapsilla käynyt kavereita kylässä? Oma isäni syytti mua joskus varastamisesta. Itse oli siirtänyt rahat ja löytyi myöhemmin. En unohda koskaan.
Hakkaa niitä kakaroita kunnes joku tunnustaa. Aina hyväksi koettu keino.
Joo älä ainakaan syyttämään ala ketään.
Olisko mies lainannut ja aikonut ehkä palauttaa ennen kuin huomaat?
Lapsesi muistavat tuon ikuisesti jos syytät heitä varkaaksi ja heillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Kysy vielä mieheltäsi ja muistele, oletko voinut siirtää rahan jonnekin muualle. Jos joku lapsistasi on vienyt rahat, niin toivottavasti huono omatunto iskee, hän tunnustaa ja/tai raha palautuu takaisin.
Muussa tapauksessa: laita rahasi jatkossa paremmin talteen.
Miksi mies on syyttömien listalla?
Pidätä kaikilta 50e viikkorahoista jos syyllinen ei tunnusta. Mies mukaanlukien, hänhän on pääepäilty.
Googlaa vesikidu tus. Varas selviää!
Jalkapohjiin mätkiminen ei jätä mustelmia!
Palkaa joku moottori pyörä jengi selvittämään syyllinen.
Tuskinpa olet lapsille kertonut mihin rahat piilotit, mutta miehesi kyllä luultavasti tietää, joten...
tarjositko lähi pupissa kaikille. tunsit varmaan itsesi rikkaaksi kun sulla oli 50e no kyllä ne kaverit takas tarjoo tai annat persettä
Vierailija kirjoitti:
Niin kun man ne sanoi: "anna lapsen ottaa, käsi tottuu!"
Ilmiannettu
Onko mies syyllinen?