Mikä mua vaivaa? Omituinen "kuiva" flunssa :(
Älkää alkako vinoilemaan koronasta, tiedän ihan hyvin ettei mulla voi koronaa olla kun en ole sille altistunut.
Muutama päivä sitten tuli yhtäkkiä ihan äärettömän kuumeinen olo, koko kroppa oli ihan tulikuuma ja silmissä näkyi ihmeellistä "väreilyä". Meni ohitse särkylääkkeellä ja nukkumalla, mutta yöllä kammottava olo palasti taas. Olin jo seuraavana päivänä soittamassa lääkäriin, mutta olo ei yhtäkkiä ollutkaan enää kuumeinen joten kuittasin koko homman jonain kehon outoutena.
Tänä aamuna alkoi omituinen kurkkukipu ja tuntuu että keuhot eivät ota ilmaa kunnolla, hengitys tuntuu tosi raskaalta ja etenkin rasituksessa tuntuu että joudun oikeasti haukkomaan happea. Voin siis hengittää normaalisti, ei kipua tms. mutta tuntuu etten saa jotenkin hengitettyä kunnolla? Aina kun vedän happea sisään, tuntuu etten saa sitä tarpeeksi. Tuntuu ihan kuin mulla olisi joku lievä astmakohtaus 24/7
Onkohan tää influenssaa? Mulla ei nenä vuoda tai en ole muutenkaan tukkoinen. Ainoat oireet on tuo jojoileva ruumiinlämpö, hengenahdistus ja yskä.
Aivokuppa! Se on menoo.