Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko koskaan joutunut hesalaisten lesoilun uhriksi
03.03.2020 |
Itse olen joutunut kuuntelemaan vaikka minkälaista mämättelyä. Mä sitä ja mä todellaki tätä. Ihme lesoilua.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lesoilu?
Eihän kukaan nyt niin juntti voi olla, ettei tiedä mitä lesoilu tarkoittaa.
Stadilainen tai tsadilainen ei tiedä tuollaisia landepaukkusanoja.
Mutta tiedätkös sinä lehmipoika mitä tarkoittaa:
"Snadi kundi pulit fläägät" tai: "kun me mentiin skönelle, niin fisut rupes heti skrudaamaan".
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ap. Missä tapaat näitä lesoja hesalaisia?
Minä olen hesalainen enkä koskaan tapaa maalaisia tai edes tamperelaisia, turkulaisia tai oululaisia.